En haluaisi enää 12. lasta
Ikää on 39 vuotta joten lapsia voisi periaatteessa vielä siunaantua. Mutta en vaan jaksaisi enää, olen koko ikäni ollut kotona lasten kanssa. Mies voisi alkaa ihmetellä, jos ei enää yhtäkkiä raskautta kuuluisi. Haluaisin silti tehdä jotain, etten saisi enää lapsia. Uuvuttaa, ahdistaa, itkettää.
Kommentit (31)
Ala pihtaamaan tai hanki ehkäisytietokone ja välttele tärppipäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanot miehellesi, että et halua enää lapsia ja sitten ette tee niitä enää. Yksinkertaista.
Olisikin yksinkertaista. Mieheni on hyvin perinteinen ja suhtautuu kielteisesti esimerkiksi ehkäisyyn.
ap
"mieheni, mieheni mieheni"...
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä Sylvi.
Areenassa pyörivän "Victoria" sarjan kuningatar Victoriaa lainatakseni: "En ole mikään siitostamma." Et ole sinäkään.
Mä olen mun Jumalani ja Kaikkivaltiaani kanssa ainakin niin hyvissä väleissä, että sovimme että ei yhtään lasta minulle. Ikäni olen kahdestaan mieheni kanssa ollut ja ehkäisy ollut käytössä.
Hommaa hyvä nainen se ehkäisy ja jos Kaikkivaltias niin haluaa (onhan hän kaikkivaltias) niin tulet silti raskaaksi, mutta jos sun kroppasi olisi jo aika levähtää, niin se suotakoon.
Ja jos on jokin muu syy kuin kireäpipoinen usko, niin on aika keskustella sen henkilön kanssa, jonka näet peiliin katsottaessa.
N42
Paikkanne helvetissä odottaa, jos olette Kristitty. Taivaaseen ei pääse omilla kuvitteellisilla sopimuksilla.
Selibaatti. Tai ei yhdyntää enää.
Heittäisin tähän vielä, että mitä sanoo Raamattu? Mitä Jeesus on itse sanonut?
On ihan eri asia mitä Jumala itse on ohjeistanut ja mitä jokin uskonsuunta on sopinut. Uskon tulisi olla iloinen asia, ei kuormittava ja masentava. Jos ehkäisy on paha, niin ehkä kohdunpoisto olisi pienempi paha? Lasten tulisi olla iloinen asia ja siunaus, mutta kyllä ääriajattelu taas sortaa monta vauvelia pyöräyttäneen naisen jonnekin saunan taakse, sori nyt vaan. Tämä on julkisuudessakin jo niiiiin läpikaluttu aihe ja tämä on nostettu tavattoman monta kertaa keskiöön keskusteluissa, että joidenkin naisten Oikeasti vain pitää nosta ASIA esille ja olla rohkeita. Eivät seurakunnan vanhimmisto tai vastaava aina elä tätä päivää. Jeesus itsekin elää enemmän tätä päivää kuin monet yli 60 tai 70-vuotiaat harmaapäiset ukkelit siellä seurakunna johdossa.
Minä olen opetellut pitämään puoliani.
Minun tekemisiäni eivät seurakunnat määrää. Keskustelen mieluummin Jeesuksen kanssa kahden ja sieltä saa paljon lohdullisempaa ohjetta, kuin mitä monet seurakunnat tarjoavat.
Minä käytän omia aivojani.
On aika käydä erittäin vakava keskustelu puolisosi kanssa.
N42
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä Sylvi.
Areenassa pyörivän "Victoria" sarjan kuningatar Victoriaa lainatakseni: "En ole mikään siitostamma." Et ole sinäkään.
Victoria sai kuitenkin 9 lasta, joten taisi uhota vähän liian aikaisin.
Helvettiin tuomitsijat voivat haistaa kukkasen aidan raosta.
Miksi et uskalla? Pelkäätkö että mies tuomitsee? Yhteisö? Jumala?
11 lasta on jo kaikilla mittareilla aivan valtava määrä, joten miksi alkaa enää tuon ikäisenä rasittamaan itseään enempää, jos asia kerran ahdistaa eikä tunnu sinusta hyvältä?
Saat päättää kehostasi aivan itse ja lisääntymisestäsi aivan itse.
Ole yhteydessä uskontojen uhrit -ryhmään ja gynekologiin.
Minusta ln Jumalan luomistyön häpäisemistä olla käyttämättä omia briljantteja aivojaan tässäkin asiassa eikä mennä lampaana joidenkin vanhojen ukkeleiden horinoiden tahtiin.
Haloo nainen!
Voi hyvä Sylvi.
Mä olen mun Jumalani ja Kaikkivaltiaani kanssa ainakin niin hyvissä väleissä, että sovimme että ei yhtään lasta minulle. Ikäni olen kahdestaan mieheni kanssa ollut ja ehkäisy ollut käytössä.
Hommaa hyvä nainen se ehkäisy ja jos Kaikkivaltias niin haluaa (onhan hän kaikkivaltias) niin tulet silti raskaaksi, mutta jos sun kroppasi olisi jo aika levähtää, niin se suotakoon.
Ja jos on jokin muu syy kuin kireäpipoinen usko, niin on aika keskustella sen henkilön kanssa, jonka näet peiliin katsottaessa.
N42