Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies pilkkaa naisen vartaloa?

Vierailija
19.04.2018 |

Jotkut miehet pilkkaavat naisten vartaloa.
Mitä ajattelette tällaisista?
Eikö heillä ole empatiakykyä?
Miksi he ovat julmia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen mies. Tuollainen kakaramainen pilkkaajahyypiö ei ansaitse miehen arvonimeä.

Vierailija
2/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on varmasti itse ensin tehnyt jotain, jolla on ansainnut tuon pilkan. Kukaan mies ei ikinä koskaan milloinkaan muussa tapauksessa naista pilkkaisi.

[/ketju]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies pilkkasi? Tuliko pilkka yllätyksenä oikeasti? En tarkoita sitä, että jos olet lihava ja mies sen ääneen sanoo, vaan sitä, että olit varmasti tiennyt miehen olevan kus*pää. Miksi menet siis kaivamaan verta nenästäsi tuollaisen tyypin takia?

Vierailija
4/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotakin ihmisiä pilkataan ja joitakin ei koskaan? Ainakaan minä en ole kuullut koskaan itsestäni mitään pilkkaavaa puhetta niin naamatusten, kuin myöskään välikäsien kautta, vaikka en mikään kaunotar olekaan. En edes liiku sellaisissa porukoissa, missä tällaista kettumaisuutta esiintyisi. Valitsehan seurasi siis tarkemmin ap.

Vierailija
5/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkonäköäni on haukuttu siinä vaiheessa, kun en ole lähtenyt örvellyskännissä olevan miehen mukaan baarista. Olin kuulemma ruma läskiperse. Naureskelin vaan asialle.

Vierailija
6/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole pilkattu.

Mutta olen kiinnittänyt asiaan huomiota yleisesti.

Pilkkaamista esiintyy esim. tällä palstalla.

Se on hämmentävää. Miltä miehistä itsestään tuntuisi, jos naiset pilkkaisivat? Ehkä se ei haittaa, en tiedä.

Vierailija
7/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen keskustelun aihe miesporukan kesken on juurikin muijien muodot.

Vierailija
8/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pelimies, joka tietää mistä puhuu.

Vierailija
9/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka ei tule saamaan.

10/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-halutut miehet kierrättävät kokemaansa torjutuksi tulemista eteenpäin tajuamatta, miten läpinäkyvää se on.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/11 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole pilkattu.

Mutta olen kiinnittänyt asiaan huomiota yleisesti.

Pilkkaamista esiintyy esim. tällä palstalla.

Se on hämmentävää. Miltä miehistä itsestään tuntuisi, jos naiset pilkkaisivat? Ehkä se ei haittaa, en tiedä.

Ihan tavalliselta se tuntuu, kun naiset täällä pilkkaavat. Välillä ollaan joko löysämunaisia papparaisia tai sitten minimunaisia pikkupoikia (naisen omast iästä riippuen), aina kuitenkin säälittäviä reppanoita ja ressukkaluusereita. Etkö oikeasti ole huomannut miten paljon naiset miehiä täällä halventavat? Luet palstaa to-del-la valikoivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän