Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kalliin korun mieheltäni syntymäpäivälahjaksi

Mitä minä koruilla
19.04.2018 |

Kyseessä siis timanttiriipus sinisellä topaasilla, katsoin netistä hinnan, 1300€ hän oli siitä maksanut. Mutta siis asiaan, en ole koruihmisiä, eli en juuri käytä koruja. En ymmärrä miksi hän minulle korun osti. :( Mitä järkeä pitää sitä korurasiassa pöytälaatikon pohjalla käyttämättömänä. Kehtaisinko sanoa hänelle, että jos hän myisi vaikka sen ja ostaisi jotain muuta tilalle, tai antaisi minulle vaikka lahjakortin ja saisin itse käydä ostamassa itselleni jotain. Pahastuisitko sinä tällaisesta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahastuisin, jos mies ei tuon vertaa minua tuntisi.

Vierailija
2/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ostanut hänelle noin kalliin lahjan?

Turha varmaan kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha varmaan kysyä.

Mitä väliä? Miksi lahjojen pitäisi olla molemmilta osapuolilta samanarvoisia?

Vierailija
4/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha varmaan kysyä.

Hintako on se olleellinen asia lahjonen antamisessa? Rahallisesti vähempiarvoinen saajansa näköinen lahja ei ole mitään kunhan rahaa kuluu sama määrä?

Vierailija
5/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha varmaan kysyä.

Niin, että nyt pitäisi laittaa toistatonnia johonkin turhaan kun mieskin teki niin?

Vierailija
6/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökeröä olisi sanoa noin. Minusta jokainen lahja on kiva asia ja siitä voi olla kiitollinen vaikka se ei olisi juuri omanlainen. Lahjan antaja on kuitenkin sen valinnut koska välittää ja haluaa jotain antaa. Koru kuitenkin perinteinen lahja. Itse tuossa tilanteessa silloin tällöin käyttäisin korua vaikka ei ole aiemmin kuulunut päivittäin tapoihin. Miesystävä osti minulle korun joululahjaksi ja koru ei ole sellainen jonka itse ostaisin. Ihan nätti kuitenkin ja hän oli sen minulle ajatuksella valinnut. Tottakai halusin kunnioittaa mieheni elettä ja olen korua käyttänyt. Ostin jopa korvakorut jotka sopii sen kanssa koska entuudestaan ei löytynyt sellaisia joita voisi sen kanssa käyttää. Olen tottunut siihen, että en saa lahjoja ja jo se, että sain jouluna muutakin kuin suklaarasian vanhemmiltani kosketti syvästi.

Vierailija
7/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä palauttaisi tai vaihtaisi korua. Noin kallista korua nyt en päivittäiseen käyttöön muutenkaan ottaisi, joten käytä tyyliin vaan häät ja hautajaiset - meiningillä, plus vuosipäivänä jos menette vaikka syömään niin laita sillon koru.

Vierailija
8/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on pettänyt ja yrittää nyt tyynnytellä omatuntoaan ylenpalttisella lahjalla.

Vierailija
9/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pahastuisin jos puolisoni haluaisi vaihtaa kalliin lahjan jonka olen huolella valinnut. Nyt suu suppuun ja "kiitos". Ei kait noi kallista korua ole muutenkaan tarkoitettu arkena käytettävän joten pidät siellä laatikossa ja käytät erikoistilanteissa.

Vierailija
10/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät kun pidät ja annat omalle lapsellesi sitten aikanaan.

Vierailija
11/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omakohtaisia kokemuksia miehen ostamista korulahjoista. Sanoin suoraan, että arvostan ajatusta, mutta en pitänyt korusta. Kävimme yhdessä vaihtamassa sen toiseen.

Vierailija
12/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se (ja pidä sitä yhteisillä deiteillä ja juhlissa jne.) , mutta sano heti tilaisuuden tullen (tv, radio, lehdet jne.), että jos hän haluaa hemmotella niin voi hemmotella asioilla X ja Y.

Nythän on äitienpäivä tulossa niin löytyy paljon mainoksia.

Vierailija
13/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on harrastanut ihan samaa. En siis käytä kuin vihkisormusta eikä minulla ole edes korvareikiä enää. Siitä huolimatta mies osti koruja (myös korviksia) jotka tietenkin jäi käyttämättä. Mies tietty loukkaantui mutta kysyin, että montako kertaa on meidän suhteen aikana nähnyt ylläni koruja. Sitten vasta hoksasi asian.

Vierailija
14/14 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntihinta olis 300, olisitko onnellinen, antaisitko silliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä