Päättyykö yhdyntänne aina miehen orgasmiin?
Vai laitatteko joskus stopin hommille kun olette itse saaneet? Tarkoitan nyt siis heteropareja.
Kommentit (8)
Päättyy miehen (minun) orgasmiin, mutta sillä tavalla että kun rouvasta alkaa tuntua omien sanojensa mukaan ”liian hyvältä” niin hän hoitelee minulle nopean orgasmin, jotta pääsee itse hengähtämään.
M48
Meillä kaksi miestä, ja yleensä päättyy.
Yhdyntämme päättyy aina miehen orgasmiin. Itse en saa koskaan yhdynnässä. Joskus pyydän, että hän auttaisi minua masturboimaan yhdynnän jälkeen, jos on aikaa/halua. Yleensä ei.
Yhdyntä päättyy miehen orgasmiin. En ymmärrä, miten se voisi vielä jatkua, jos miehen erektion päättyy miehen orgasmiin.
Ennen kuin mieheni saa orgasmin, minä olen saanut usemman kerran.
Mikäli mies haluaa uuden kierroksen, olen valmis.
Ei ainakaan minun orgasmiini. Todella outo kysymys. N
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä päättyy miehen orgasmiin. En ymmärrä, miten se voisi vielä jatkua, jos miehen erektion päättyy miehen orgasmiin.
Ennen kuin mieheni saa orgasmin, minä olen saanut usemman kerran.
Mikäli mies haluaa uuden kierroksen, olen valmis.
Etkö ymmärrä lukemaasi? Siinä kysytään myös " laitatteko joskus stopin hommille kun olette itse saaneet ?"
Eikä se erektio välttämättä pääty siihen miehen orgasmiin. On miehiä jotka pystyvät jatkamaan samaa kyytiä vielä toisenkin kierroksen, ja tuottamaan myös naiselle orkun jos nainen ei ole sitä vielä saanut, sellaisia miehiä on kylläkin vähemmän.
Varsinaisesti yhdyntä päättyy miehen orgasmiin, mutta hän on joko ennen yhdyntää tai kesken yhdynnän nuollut minulle orgasmin ja jos ei ole hän tekee sen yhdynnän jälkeen. Joskus aamuisin saattaa herätellä minua pikaisella yhdynnällä, mutta silloin hän ei halua laueta ellei ole aikaa saada minuakin laukeamaan ja hän keskeyttää homman ennen orgasmiaan. Hänestä on sitten kiva odotella iltaan ja hoitaa hommat silloin kunnolla loppuun.
Meillä päättyy naisen orgasmiin. Valittaa, et jää aina sellainen pakotuksen tunne, ja seksinhimo jos häntä ei hoitele loppuun asti, vaikka edellisestä orgasmista ei olisi montaakaan minuuttia. En valita.