Kehtaisitko kysyä miehen koosta tutustumisvaiheessa?
Kun ei ole vielä läheisemmäksi meno edennyt. Tarkoitan siis penistä.
Kommentit (34)
Heitätte vaan molemmat vaatteet pois niin mieskin näkee samalla että minkälaiset riipparit ja lösöperse sulla on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeastihan tuo selviää muutenkin. Itsevarmuus on myös melko varma merkki.
Niin, eka kerran kun mennään yhdessä saunaan.
No ei siitä löysästä pippelistä kyllä välttämättä näe yhtään minkä kokoinen se kovana on.
Harvemmin se kovana kutistuu.
Jos uikkarit näyttää tyhjiltä, niin homma jää siihen.
Kyllä yllättävän pienivärkkisetkin luulee olevansa taivaanlahjoja naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä löysästä pippelistä kyllä välttämättä näe yhtään minkä kokoinen se kovana on.
Niin mutta jos se on löysänä tyyliin joku 6cm niin ei siitä voi tietää onko se kovana 10cm vai 18cm.
Aha. No mä olen tottunut että löysä on jotain 15 sentin luokkaa.
Juu niissä videoissa mitä iltaisin katselet😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Itsevarmuutta voi olla vaikka housut olis tyhjää täynnä. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos se on löysänä tyyliin joku 6cm niin ei siitä voi tietää onko se kovana 10cm vai 18cm.
Aha. No mä olen tottunut että löysä on jotain 15 sentin luokkaa.
Juu niissä videoissa mitä iltaisin katselet😂😂😂
ex.mies
Jos vehkeen koko on sulle olennainen asia niin miksi edes käyt missään treffeillä? Sen kun baarista vaan haet sen kovaäänisimmän ja itsevarmimman mulkun. Sillä on varmaan munaa tarjota, mutta muut asiat onkin sitten yleensä pielessä ihan totaalisesti...kokemus!
Laita ilmoitus, jossa haet nimenomaan isomulkkuista äijää? Voit yllättyä, että onkin kokovartalokyrpä!!:D
Tämä on trolli, mutta surullinen tosiasia on, että peniksen koolla on kuin onkin vaikutusta miehen "kelpaavuuteen". Vaikka parhaat orgasmit tulevatkin usein sormilla tai suulla, en kyllä viitsisi sitoutua loppuelämäkseni mieheen, jonka penis ei tunnu missään. En, vaikka mies olisi muuten juuri sopiva. Vaikka ajatus raflaavalta varmaan kuulostaakin, jokainen voi varmaan hetken mietittyään myöntää, että mikäli itse yhdynnästä ei voi nauttia yhtään, on sillä suuri vaikutus seksielämään ja sitä kautta koko parisuhteeseen.
Sellaisia peniksiä, jotka eivät tuota tyydytystä, on tullut kuitenkin vastaan hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitus, jossa haet nimenomaan isomulkkuista äijää? Voit yllättyä, että onkin kokovartalokyrpä!!:D
Tässä on logiikkaa yhtä paljon kuin siinä, että rintava nainen on tyhmä.
Mä en voi sille mitään että sulla on pieni penis. Jos sun mielestä 15 senttinen on joku taruolento, niin kumma juttu. Luulisi sentään miesten nähneen edes kavereitaan alasti. Ei kai ne kaikki voi mikrokerholaisia olla?
6-senttinen on kehittymättömillä pikkupojilla.
Vauvankin pippeli on jotain 3 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on trolli, mutta surullinen tosiasia on, että peniksen koolla on kuin onkin vaikutusta miehen "kelpaavuuteen". Vaikka parhaat orgasmit tulevatkin usein sormilla tai suulla, en kyllä viitsisi sitoutua loppuelämäkseni mieheen, jonka penis ei tunnu missään. En, vaikka mies olisi muuten juuri sopiva. Vaikka ajatus raflaavalta varmaan kuulostaakin, jokainen voi varmaan hetken mietittyään myöntää, että mikäli itse yhdynnästä ei voi nauttia yhtään, on sillä suuri vaikutus seksielämään ja sitä kautta koko parisuhteeseen.
Sellaisia peniksiä, jotka eivät tuota tyydytystä, on tullut kuitenkin vastaan hyvin vähän.
Musta paras orgasmi tulee ehdottomasti yhdynnässä. Mutta ei varmaan prinssinnakilla juu.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks vaan mutta jos ei tunnu missään niin oliskohan kuitenkin niin että olet itse vähän turhan väljä? Oon nimittäin samaa mieltä kuin joku tuolla jo aiemmin kirjoitti että niin pientä ei oo että se oikeasti haittaisi käytännössä. Kokemusta on kuitenkin jo tähän ikään mennessä aika monista miehistä kertynyt. Terv. Nainen 48v
No jo on lapsellista! Ehdota vaikka että "jos sä näytät sun niin mä näytän mun". Niinhän 6-vuotiaatki tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos uikkarit näyttää tyhjiltä, niin homma jää siihen.
Kyllä yllättävän pienivärkkisetkin luulee olevansa taivaanlahjoja naisille.
Kyllä mä oonkin mutta sellaista naista ei ole vielä syntynytkään joka tämän ansaitsee.
M40
Ei ihme, että ukkomiehet valittaa seksin puutteesta. Ollaan otettu sika säkissä eikä seksi tunnu miltään ja nainen luovuttanut, kun ei saa tyydytystä.