Kehtaisitko kysyä miehen koosta tutustumisvaiheessa?
Kun ei ole vielä läheisemmäksi meno edennyt. Tarkoitan siis penistä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeastihan tuo selviää muutenkin. Itsevarmuus on myös melko varma merkki.
Niin, eka kerran kun mennään yhdessä saunaan.
Onhan se hyvä kysäistä ajoissa, ettei tule ikäviä yllätyksiä. Kysy reilusti vaan.
Itse vastaisin että se on sellainen lastenmalli. Jos lähtee niin en tuntisi menettäneeni mitään.
Periaatteessa ois kyllä kohtuu reilu veto silloin, kun tietää itse olevansa vähän poikkeavampi jonhonkin suuntaan (liian pieni/suuri/tiukka/väljä). Jos sopii jonkun sortin mediaaniin niin ehkei silloin oo viksuu heti ahdistella :)
Sama asia ku mä kysyisin joltain naiselta että onks sulla roikkutissit ku otat liivit pois. Paska osuis tuulettimeen ja kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä löysästä pippelistä kyllä välttämättä näe yhtään minkä kokoinen se kovana on.
Taas kerran tässä nähdään naisten kaksinaamaisuus! Jos mies valitsee naisen vaikka tissien koon mukaan niin se on h*lvetin väärin se
Häh? Kysyykö joku oikeesti? Ennen se selvis ihan luonnollisesti kun petipuuhiin päädyttiin, ei sitä erikseen kyselty. Kyllä on maailma muuttunu! Toisekseen täytyy todeta että en oo koskaan ollu miehen kanssa jolla olis ollu kumpaankaan suuntaan niin poikkeavan kokoinen että sillä olis ollu mitään merkitystä. Seksuaalisesti hyviä ja huonoja miehiä on ollut mutta ihan muista syistä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä löysästä pippelistä kyllä välttämättä näe yhtään minkä kokoinen se kovana on.
Harvemmin se kovana kutistuu.
Minulle yksi sanoi ennen sekstailuja, että hänellä on sellainen tekniikkapippeli ja naureskeli. Ajattelin asian olevan läppä, kun muutenkin hänen puheet olivat kovin seksuaalisia ja vaikutti hyvin itsevarmalta. Kyllä se tuli sitten selväksi mikä se tekniikkapippeli oli... Ihan pieni ohut nysä eikä todellakaan ollut tekniikka hallussa. Juttu jäi siihen.
"Onko sulla messuhalli-outie vai tiukempi-innie?"
Moneltako naiselta lohkeaa?
Haluaisitko että sinulta kysytään onko värkkisi väljä vai tiukka? Et varmaan.
Senkus kysyt, tietääpä mies sitten vastaavasti millainen olet luonteeltasi ja voi halutessaan juosta karkuun. Reilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos se on löysänä tyyliin joku 6cm niin ei siitä voi tietää onko se kovana 10cm vai 18cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos se on löysänä tyyliin joku 6cm niin ei siitä voi tietää onko se kovana 10cm vai 18cm.
Aha. No mä olen tottunut että löysä on jotain 15 sentin luokkaa.