Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vain suomalaisMIEHET ovat lapsettomia? Eikö se että joku tulee äidiksi tarkoita että aina samalla joku tulee isäksi?

Vierailija
18.04.2018 |

Vai saavatko naiset lapsia niin usein keinohedelmöityksellä tai ulkomaalaisten miesten kanssa nykyään?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerronpa sulle, että ne parhaat tekee lapsia useiden kanssa ja sitten on ne tuhkamunat!

Moni tuhkamuna on päässyt kuitenkin harrastamaan seksiä naisten kanssa ja/tai parisuhteeseen. Moni fertiili mies taas ei pääse koskaan lisääntymään. Eli ei asiat ole ihan noin yksinkertaisia.

Itse pääsisin kyllä aika varmasti lisääntymään ainakin, jos kelpuuttaisin lisääntymiskumppanikseni  jonkun vaatimattoman näköisen, +28v naisen. En vaan koe sitä vaivan arvoiseksi, enkä muutenkaan koe oikein minkäänlaista kiinnostusta lisääntymiseen. En ole koskaan kokenutkaan.

Fertiliteettini ei ole tiedossa, koska jälkikasvua ei ole, eikä sitä ole koskaan tutkittu. Vuosia sitten 18-vuotiaana tuli joku kutsu johonkin siemennesteen tutkimukseen, mutta en saanut koskaan aikaiseksi lähteä sinne.

Juu juu, mutta evolutiivisessä mielessä sun fitness on 0, kun et ole saanut yhtään jälkeläistä.

Mitä väliä? On sitä minua paljon laadukkaampiakin miehiä jäänyt lapsettomiksi, kun eivät ole lapsia elämäänsä edes halunneet.

Vierailija
22/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerronpa sulle, että ne parhaat tekee lapsia useiden kanssa ja sitten on ne tuhkamunat!

Kerropas minulle, a. monellako lapsella Suomessa keskimäärin on sama isä? Ja b. mikä osuus näistä lapsista on eri naisten kanssa saatuja?

Jos a. on pieni, väittämäsi ei voi millään pitää paikkaansa. Sen sijaan a. voi edelleen pitää paikkansa, vaikka sama pariskunta saisi useita lapsia. Joten tämän varmistamiseksi tarvitaan myös b.

Vastaustasi odotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina kun joku mies on lapseton, joku nainenkin on.

No ei itse asiassa välttämättä ole. Jos eristetään 10 miestä ja 10 naista, niin voi mennä niin, että 10:lla naisella on lapsia, mutta vain yksi mies on isä. Tai päinvastoin, 10 miestä on isä, mutta vain yksi nainen on äiti, siihen vain menee huomattavan paljon kauemmin aikaa.

Vierailija
24/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat yksilöt miehistä siittävät eniten jälkikasvua. Näin parhaat geenit jatkavat eteenpäin useissa lapsissa eri perheissä.

Huonoimmat miehet jäävät rannalle ruikuttamaan.

Se on jännä, ettei luonnonvalinta karsi naisia melkein ollenkaan. Olen nähnyt todella rumia ja lihaviakin naisia, joilla on ollut lapsi. Herää vaan kysymys, että kuinka suurella todennäköisyydellä ulkoisesti samalla tasolla oleva mies olisi päässyt jatkamaan sukuaan.

Ai, mutta jos kaikki naiset pariutuvat vain hyvännäköisten miesten kanssa, niin sukupolvien saatossa ei enää pitäisi olla syntynyt niitä todella rumia naisiakaan, vai?

Vierailija
25/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 % suomalaisista naisista on lapsettomia

Vierailija
26/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat yksilöt miehistä siittävät eniten jälkikasvua. Näin parhaat geenit jatkavat eteenpäin useissa lapsissa eri perheissä.

Huonoimmat miehet jäävät rannalle ruikuttamaan.

Se on jännä, ettei luonnonvalinta karsi naisia melkein ollenkaan. Olen nähnyt todella rumia ja lihaviakin naisia, joilla on ollut lapsi. Herää vaan kysymys, että kuinka suurella todennäköisyydellä ulkoisesti samalla tasolla oleva mies olisi päässyt jatkamaan sukuaan.

Valitettavasti luonnonvalinta taitaa toimia just toisin päin, kauneímmat naiset saavat vähiten lapsia. Mutta mitä väliä sillä muuten on, muuta kuin sen kauniin kannalta, jos hän olisi halunnut lapsia. Naisen pariutumisessa on kysymys itsevarmuudesta. Kaunis mutta epävarma nainen jää helposti yksin, ainakin Suomessa.

Vierailija
27/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se, että jos naisella on lapsia useammalle miehelle, miehet itsekin halveksivat tällaista naista. Miksi ihmeessä? Nainenhan on tehnyt useammasta kuin yhdestä miehestä isän! Eikö pikemminkin pitäisi arvostaa tällaisia naisia? Ja ei, omat lapseni ovat vain yhdelle miehelle eli mulla ei ole oma lehmä ojassa.

Niin mutta... eikö tämä miesten hössötys tarkoita sitä, että yhdellä miehellä on useita lapsia eri naisten kanssa? Eikä toisinpäin.

Vierailija
28/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina kun joku mies on lapseton, joku nainenkin on.

Neiti X ja herrat A, B ja C. Aina kaksi miestä on varikolla kun yksi ajaa.

Vierailija
29/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat lapsia vanhempina. Siinä tutkimuksessa puhutaan vaan nuorista miehistä. Ja osa ei edes halua lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi