Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vain suomalaisMIEHET ovat lapsettomia? Eikö se että joku tulee äidiksi tarkoita että aina samalla joku tulee isäksi?

Vierailija
18.04.2018 |

Vai saavatko naiset lapsia niin usein keinohedelmöityksellä tai ulkomaalaisten miesten kanssa nykyään?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kun joku mies on lapseton, joku nainenkin on.

Vierailija
2/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet ovat kuuminta hottia tällä hetkellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat yksilöt miehistä siittävät eniten jälkikasvua. Näin parhaat geenit jatkavat eteenpäin useissa lapsissa eri perheissä.

Huonoimmat miehet jäävät rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
4/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerronpa sulle, että ne parhaat tekee lapsia useiden kanssa ja sitten on ne tuhkamunat!

Vierailija
5/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vastaavasti jotkut suomalaismiehet saavat lapsia useampien naisten kanssa. Naapurilla näyttää olevan yhteensä viisi.

Vierailija
6/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäksi tulevat miehet pistävät usein useamman naisen paksuksi.

Vierailija
7/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat yksilöt miehistä siittävät eniten jälkikasvua. Näin parhaat geenit jatkavat eteenpäin useissa lapsissa eri perheissä.

Huonoimmat miehet jäävät rannalle ruikuttamaan.

Se on jännä, ettei luonnonvalinta karsi naisia melkein ollenkaan. Olen nähnyt todella rumia ja lihaviakin naisia, joilla on ollut lapsi. Herää vaan kysymys, että kuinka suurella todennäköisyydellä ulkoisesti samalla tasolla oleva mies olisi päässyt jatkamaan sukuaan.

Vierailija
8/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerronpa sulle, että ne parhaat tekee lapsia useiden kanssa ja sitten on ne tuhkamunat!

Siis tarkoitan että parhaat petturit, jotka ovat usein niitä komeimpia miehiä kyllä. Kokemusta on. 

Vierailija
9/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja lapsiluku on nykyään yhteiskuntaluokan osoitus. Työpaikallani (akateeminen asiantuntija-ala) taitaa yleisin lapsiluku olla kolme, joillakin enemmänkin. Vain yhdellä on ainoastaan yksi lapsi, raskailla hoidoilla saatu.

Vierailija
10/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kitaristilla voi olla tusina lehtolasta, samalla kun tusinalla basistilla on vain yksi.

Vierailija
11/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, että jos naisella on lapsia useammalle miehelle, miehet itsekin halveksivat tällaista naista. Miksi ihmeessä? Nainenhan on tehnyt useammasta kuin yhdestä miehestä isän! Eikö pikemminkin pitäisi arvostaa tällaisia naisia? Ja ei, omat lapseni ovat vain yhdelle miehelle eli mulla ei ole oma lehmä ojassa.

Vierailija
12/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuhkamuna on päässyt kuitenkin harrastamaan seksiä naisten kanssa ja/tai parisuhteeseen. Moni fertiili mies taas ei pääse koskaan lisääntymään. Eli ei asiat ole ihan noin yksinkertaisia.

Itse pääsisin kyllä aika varmasti lisääntymään ainakin, jos kelpuuttaisin lisääntymiskumppanikseni  jonkun vaatimattoman näköisen, +28v naisen. En vaan koe sitä vaivan arvoiseksi, enkä muutenkaan koe oikein minkäänlaista kiinnostusta lisääntymiseen. En ole koskaan kokenutkaan.

Fertiliteettini ei ole tiedossa, koska jälkikasvua ei ole, eikä sitä ole koskaan tutkittu. Vuosia sitten 18-vuotiaana tuli joku kutsu johonkin siemennesteen tutkimukseen, mutta en saanut koskaan aikaiseksi lähteä sinne.

Vierailija
13/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pätee sama kuin seksin jakautumisessa - naiset suosivat niitä parhaita ja jännimpiä miehiä. Eivätkö naiset tosiaan itse ymmärrä tätä asiaa selittämättä? Ilmeisesti naisille niin monet asiat elämässä tulevat itsestäänselvyytenä, että he eivät osaa edes kuvitella miten niistä voi jäädä osattomaksi.

Vierailija
14/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää se, että jos naisella on lapsia useammalle miehelle, miehet itsekin halveksivat tällaista naista. Miksi ihmeessä? Nainenhan on tehnyt useammasta kuin yhdestä miehestä isän! Eikö pikemminkin pitäisi arvostaa tällaisia naisia? Ja ei, omat lapseni ovat vain yhdelle miehelle eli mulla ei ole oma lehmä ojassa.

Tuollainen selkeästi liian helppo ja toisille miehille poikinut jakorasia nyt vaan ei ole ihan kaikkein ihanteellisin valinta parisuhteeseen.

Vierailija
15/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen selkeästi liian helppo ja toisille miehille poikinut jakorasia nyt vaan ei ole ihan kaikkein ihanteellisin valinta parisuhteeseen.

Mutta lapsien tekoon kaikesta päätellen kelpaa.

Vierailija
16/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä spermaviemäriksi. Ehkäisy ei vaan aina pelitä.

Vierailija
17/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne lapset on miesten osalta mitenkään suunniteltuja.

Vierailija
18/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pätee sama kuin seksin jakautumisessa - naiset suosivat niitä parhaita ja jännimpiä miehiä. Eivätkö naiset tosiaan itse ymmärrä tätä asiaa selittämättä? Ilmeisesti naisille niin monet asiat elämässä tulevat itsestäänselvyytenä, että he eivät osaa edes kuvitella miten niistä voi jäädä osattomaksi.

Kun selvittää millasia nää "isät" on, niin saa ihan toisenlaisen vaikutelman naisen puolisoiden valinnasta. Monestihan nää jän_nikset on pistäny yhen jos toisenkin naisen paksuksi, kun heitä ei ehkäisy kiinnosta.

Vierailija
19/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tuhkamuna on päässyt kuitenkin harrastamaan seksiä naisten kanssa ja/tai parisuhteeseen. Moni fertiili mies taas ei pääse koskaan lisääntymään. Eli ei asiat ole ihan noin yksinkertaisia.

Itse pääsisin kyllä aika varmasti lisääntymään ainakin, jos kelpuuttaisin lisääntymiskumppanikseni  jonkun vaatimattoman näköisen, +28v naisen. En vaan koe sitä vaivan arvoiseksi, enkä muutenkaan koe oikein minkäänlaista kiinnostusta lisääntymiseen. En ole koskaan kokenutkaan.

Fertiliteettini ei ole tiedossa, koska jälkikasvua ei ole, eikä sitä ole koskaan tutkittu. Vuosia sitten 18-vuotiaana tuli joku kutsu johonkin siemennesteen tutkimukseen, mutta en saanut koskaan aikaiseksi lähteä sinne.

Juu juu, mutta evolutiivisessä mielessä sun fitness on 0, kun et ole saanut yhtään jälkeläistä.

Vierailija
20/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä spermaviemäriksi. Ehkäisy ei vaan aina pelitä.

No eipä ole mieskään sitten kovin tarkka tavarastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän