Olette juuri remontoineet eraan kotinne tilan ja kaikki kehuneet lopputulosta (vaikka paaasia tietysti, etta itse olette tyytyvaisia). Mutta...
sitten tulee kaverisi, joka tuumaa vain vaisusti " ihan jännä" . Kuinka tulkitsette tuon kommentin?
Kommentit (11)
tuo kommentti vaikuttaa siltä, ettei ole ihan tykännyt.
Mutta hassuksi asian tekee, että kaveri itse on hieman, kuinka sen nyt sanoisi... vähävaraisempi ja TIEDÄN että on kateellinen kaikille, jotka remontoivat tai rakantavat.
ap
Ja oikeastaan silloin tuo olisikin ymmärrettävä, että hän ei voi tajuta, miten joku laittaa remonttiin rahaa ja saa aikaan lopputuloksen, joka ei ole lainkaan hänen makunsa mukainen.
Selvältä vaikuttaa, että teillä on täysin erilaiset maut. Tuskin sinäkään kauheasti olet kehunut heidän kohdettaan, jos se ei kerran ole yhtään sinun makuusi.
Hän ei ehkä pidä siitä, mutta so what. Ei kai kenenkään muun kuin teidän itse tarvitse siitä pitää.
Itse sanoit, että saman tyypin kämppä ei ole teidän mieleen. Ok. tämä kaveri nyt ei kehdannut sanoa suoraan, en, en tykkää tästä vaan sanoi, että aika jännä. Mikä siinä nyt niin erikoista? Kaikki ei tykkää kaikesta. Teillä on eri maku, täytyykö vielä vääntää rautalangasta?
tiinsa laittaisi, vaatii totuttelua.
Mutta ihmettelen ap kommenttejasi vähävaraisesta kaverista, joka kadehtii kaikkia remontoijia eli voisi ajatella, ettei hänellä ole varaa remontoida. Sitten kuitenkin kohta sanot, että heidän oma remonttinsa oli niin ja näin ja käyttivät vielä kirvesmiestä jne.
Luulen, että suurin ongelma on ap:n heikko itsetunto.
olisi kateellinen. Taidat itse olla kateellinen kaikille.
kuin kauhea piirre se on ihmisessä ja näköjään noita ihmisiä riittää! Taitaa olla sille kateelle todella tuskaisa olo..?
Ei mua haittaa, jos ei ole jonkun toisen maun mukaista. En mäkään tykkää monista muiden tykkäämistä tiloista,