Kannattaisiko nousta arki-aamuisin 15 minuuttia aikaisemmin ja treenata se aika ennen suihkua?
Punnerruksia, kyykkyjä kahvakuulalla, leuanvetoja tms..?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mitä suihkua?
Käyn aina aamuisin suihkussa kuitenkin. Lisäisikö 15 min unesta supistaminen liikunnalle heti aamusta hyvinvointia ja näkyisikö vartalossa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suihkua?
Käyn aina aamuisin suihkussa kuitenkin. Lisäisikö 15 min unesta supistaminen liikunnalle heti aamusta hyvinvointia ja näkyisikö vartalossa? Ap
No itse ainakin tarvitsen kunnon lämmittelyn lihaksille ennen kuin uskaltaa alkaa kahvakuulan kanssa riehumaan. Ja itse olen niin aamu-uninen, että mieluummin nukun sen 15min aamulla ja treenaan illalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska tavoittelen tiukkaa bikinivartaloa ja ehdin salille töiden ja perheen takia vain kahdesti viikossa. Aikaisin aamulla (6:30) olisi varmasti rauha treenata hetki. Ehkä se auttaisi myös jumisuuteen ja väsymykseen..? Ap
Tietysti liikunta/urheilu on aina positiivinen asia. Vaikka vain 15min aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suihkua?
No itse ainakin tarvitsen kunnon lämmittelyn lihaksille ennen kuin uskaltaa alkaa kahvakuulan kanssa riehumaan. Ja itse olen niin aamu-uninen, että mieluummin nukun sen 15min aamulla ja treenaan illalla.
Olen aamuisin hikinen kun herään, niin ehken tarvitsisi lämmittelyä? Illalla perheen takia en aina saa treenirauhaa, niin en voi sen varaan laskea. Ap
Ehkä aamujooga. Mahakin voisi toimia paremmin.
Ehdottomasti kannattaa. Itsellä on ainakin treenin jälkeen tosi hyvä vireystila ja vahva olo kun saa veren kiertämään.
Mieluummin, jos et ole aamuihminen, otat sen jumpan/treenin sit iltaohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aamujooga. Mahakin voisi toimia paremmin.
Maha toimii muutenkin enkä pidä joogasta. Ap
Kyllä sillä jotain merkitystä varmaan olisi terveyden kannalta. Enemmän varmaan kuitenkin heräämisen kannalta, koska tuossa luulisi aika hyvin piristyvän. Lisäksi uskon, että pienen epämukavuuden säännöllinen sietäminen omasta valinnastaan auttaa sietämään myös niitä epämukavuuksia, jotka elämään tupsahtavat ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin, jos et ole aamuihminen, otat sen jumpan/treenin sit iltaohjelmaan.
Perheen takia en pysty, en pysty keskittymään kun kaikki pyörivät ja meluavat siinä. Kehonhuoltoa on tarkoitus tehdä illalla. Sitä paitsi treeni illalla vie unet. Yhtenä päivänä viikossa käyn silti salilla illalla, toisen kerran viikonloppuna. Ap
Liikkuuko joku muu joka arkiaamu kotona ennen töitä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on lihaskunto-ohjelma, jonka teen ehkä kolmena arkiaamuna. Kestää ehkä juuri tuon 15-20 min. taukoineen. Muuta liikuntaa joinakin iltoina ja viikonloppuisin. En ole aamuihminen, mutta olo on virkeämpi ja hyvä noinkin lyhyen harjoituksen jälkeen. Työpäiväni saattavat joskus venyä iltaan, joten helposti jää tekemättä, jos lasken sen varaan, että liikun iltaisin. En ehkä siis jaksakaan, jos tulee töissä yllättäviä käänteitä. Suosittelen siis aamuliikuntaa, jos on epävarmaa, ehditkö/pystytkö/jaksatko liikkua iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla on lihaskunto-ohjelma, jonka teen ehkä kolmena arkiaamuna. Kestää ehkä juuri tuon 15-20 min. taukoineen. Muuta liikuntaa joinakin iltoina ja viikonloppuisin. En ole aamuihminen, mutta olo on virkeämpi ja hyvä noinkin lyhyen harjoituksen jälkeen. Työpäiväni saattavat joskus venyä iltaan, joten helposti jää tekemättä, jos lasken sen varaan, että liikun iltaisin. En ehkä siis jaksakaan, jos tulee töissä yllättäviä käänteitä. Suosittelen siis aamuliikuntaa, jos on epävarmaa, ehditkö/pystytkö/jaksatko liikkua iltaisin.
Hyvä, tuolla logiikalla näin suunnittelinkin ja lisäksi että kävisin sekä la että su aamuisin salilla, niin tulisi liikunta joka aamuun. Ap
5 min sekin jotain, sillä aikaa kun kananmunat kypsyvät. Kunnon treeni illalla.
Mitä suihkua?