Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kysy minulta kahvipöydässä, että onko nännipäät menny rikki imetyksestä.

Vierailija
18.04.2018 |

Siinä oli appiukko kuuntelemassa vieressä. Onko tökeröä kysyä tuollaista??

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, minultaki anoppi ja kaverinsa kysyivät, että repesinkö synnytyksessä ja mitähän kaikkea. Miehen veli ja appi kuuntelivat korvat punasina.

Vierailija
2/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletusarvoisesti sillä appiukolla on lapsia, joita on imetetty. Että eiköhän hänellä ole ihan omakohtaista kokemusta vaimonsa nännien hajoamisesta imetyksen yhteydessä? Että tuskin oli mikään uusi juttu apelle, mutta ainahan tuohon voi vastata, että "en halua ko. aiheesta keskustella tässä seurassa." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Miten voi olla noin tungettelevan törppö?!

Vierailija
4/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hajosivatko?

Vierailija
5/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeä anoppi. Ja ketä edes kiinnostaa imetys tai toisen imetys. Anoppisi on ilmeisesti ihminen, jonka elämässä ei ole mitään muuta kuin lapset, ei koulutusta, ei uraa, ei mitään. Vain sellainen ihminen kysyisi tuollaisesta.

Vierailija
6/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oletusarvoisesti sillä appiukolla on lapsia, joita on imetetty. Että eiköhän hänellä ole ihan omakohtaista kokemusta vaimonsa nännien hajoamisesta imetyksen yhteydessä? Että tuskin oli mikään uusi juttu apelle, mutta ainahan tuohon voi vastata, että "en halua ko. aiheesta keskustella tässä seurassa." 

Sulla on aivan väärä näkökulma. Sinä mietit vain sitä onko tilanne kiusallinen appiukolle, et sitä, onko tilanne kiusallinen kysymyksen kohteelle.

Vierailija
7/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan oudosta suvusta mutta minysta tuo on ihan normaali kysymys.

Pari vuotta sitten tätini oli rintasyöpäleikkauksessa, joku sitten kahvipöydässä kysyi miten pitkä leikkaushaava, siinä sitten kolmessa polvessa ihmeteltiin leikattua rintaa, jokainen niin miehet kuin naiset. Nekin, jotka eivät ole hoitohenkilöitä ovat tottuneet, vähän ronskimpiin kahvipöytä keskusteluihin.

Vierailija
8/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niin näitä; kun ollaan maha pystyssä tai se lapsi tehty, niin jotkut ajattelee että siinä ei ole mitään yksityisyyttä. Kovasti ollaan hyökkäämässä mahan kimppuun ja sitten juurikin utelemassa asioita, jotka ei todellakaan kysyjälle kuulu.

Mä en ole anopin kanssa juuri väleissä (syynä mm. se että ei ole poikansakaan koska anoppi juopotteli koko miehen lapsuuden). Suuttui verisesti, kun pukkasin kauas minun kimpusta kun meinasi MINUN mahaa tulla kuuntelemaan kerran esikoista odottaessani. Hyi. Ajatuskin puistatti; ei nimittäin olla edes halaus-väleissä.

Olen muutenkin hyvin tarkka omista henkilökohtaisista rajoistani ollut aina; en pidä että vähänkään oudompi koskee.

Itselläni leuat jäi auki, kun naapurin mies (jolla vähän vanhempi lapsi afrikkalaisen naisen kassa) kysyi että menikö synnytys normaalisti ja repesinkö pahastikin? Ei helv... Siis ainoastaan, että mies olisi kätilö tmv. voisin kysymyksen ymmärtää. Nyt kuulosti ihan vaan puhtaasti perverssiltä. Onneksi oma isompi lapsi lähti silloin juoksemaan toiseen suuntaan ja menin perään, että ei tarvinut vastata mitään.

Vierailija
9/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä anoppi sillä tiedolla tekee? Tai kukaan muu kuin ehkä neuvolan henkilökunta (joka kyllä neuvoo tarpeen tullen).

Vai pitäisikö siinä heittäytyä hölmöksi ja jopa liioitella juttuja tyyliin " nännit halkeilee niin että veri tirskuu ja näkisitpä alapääni, tikkejä täynnä, näytänkö?"

Vierailija
10/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä anoppi sillä tiedolla tekee? Tai kukaan muu kuin ehkä neuvolan henkilökunta (joka kyllä neuvoo tarpeen tullen).

Vai pitäisikö siinä heittäytyä hölmöksi ja jopa liioitella juttuja tyyliin " nännit halkeilee niin että veri tirskuu ja näkisitpä alapääni, tikkejä täynnä, näytänkö?"

Ja hups, ei millään pahalla jos jollekin on niin käynyt. Repeämiset on tosi ikäviä. Lähinnä heitin tsoukkina tungettelavan anopin uteluille.

Vierailija
11/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on appiukolla kokemusta panemisestakin, mutta ei olisi silti sopivaa kysellä miniän seksielämän sujumisesta.

Vierailija
12/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi kuvaili alapääongelmiaan ja valitteli rintojensa hikoilua ("kun on tällaiset suuret ja raskaat rinnat...") kahvipöydässä. Joo, ei ollut mikään ruudinkeksijä.

Ihmettelin silti, miten sen mies ja lapset ei sanoneet mitään.

70 muija, selosti hartaasti, että hän on menossa papa-kokeeseen, ilmeisesti ekaa kertaa, kun oli niin jännää. Sitten hän ilmoitti lupaavansa soittaa mulle tulokset!

Very interesting.

Vierailija
13/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten, että appiukolla on lapsia joita on imetetty? Mitä sitten, vaikka appiukko olisi kokenut omakohtaisesti oman vaimonsa imetykset ja alapään repeämiset ja mitä moninaisemmat intiimit vaivat? Tarkoittaako se mielestäsi jollain tavalla että miniän nännien kunto kuuluu jollain tapaa appiukolle (tai sen enempää anopille)?? Voi jestas, miten tökeröä ja tilannetajutonta porukkaa täälläkin pesii.

Ei tuosta toki kannata loukkaantumaan ryhtyä, ei varmasti ollut pahantahtoista anopin osalta tuo utelu, anoppi vain on moukka jolta puuttuu käytöstavat, hienotunteisuus ja tilannetaju. Oma on häpeänsä, ja tuollaisiin tunkeileviin uteluihin voi jatkossa vastata ihan asialliseen sävyyn, että en mielellään keskustelisi tästä asiasta. Tuskin tuota hienovaraisemmat vihjeet menee perille tuollaisen porukan kanssa.

Vierailija
14/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kommentin sopimattomuus riippuu täysin teidän väleistä. Ilmeisesti ne eivät ole niin läheiset että olisit kokenut kysymyksen asialliseksi, tällöin anoppi ei siis ollut ihan tilanteen tasalla. On aina ihmissuhdekohtaista että mikä keskustelu on sopiva ja mikä ei.

Vierailija
15/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa anoppi kysyi että joko turvotus on laskenut? Teki mieli kysyä että ”ai pillun vai?”

Vierailija
16/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin suunnitellusti sektiolla enkä imettänyt omasta valinnastani. Kaikki meni siis hyvin, ei ollut kipuja eikä repeämiä tms. Silti jostain syystä kaikki oikeen yrittämällä yritti saada tietoonsa jotain ällöjuttuja, ja ihan kuin olisivat olleet pettyneitä ettei mulla ollut märkiviä tikkejä näytettäväksi.

Ihmisten intiimialueet ei kuulu toisille, eikä äitiys poista sitä yksityisyyttä.

Vierailija
17/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan oudosta suvusta mutta minysta tuo on ihan normaali kysymys.

Pari vuotta sitten tätini oli rintasyöpäleikkauksessa, joku sitten kahvipöydässä kysyi miten pitkä leikkaushaava, siinä sitten kolmessa polvessa ihmeteltiin leikattua rintaa, jokainen niin miehet kuin naiset. Nekin, jotka eivät ole hoitohenkilöitä ovat tottuneet, vähän ronskimpiin kahvipöytä keskusteluihin.

Mun suvussa puhutaan myös noin. Ihan lapsesta saakka olen inhonnut tuota.

Vierailija
18/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Onneksi oma ei ihan tuollaisia kysellyt.

Painonkehityksen on kyllä joka raskaudessa yrittänyt udella, mutta senkin osasi viedä astetta pidemmälle: jokaisen kolmen synnytyksen jälkeen uteli n. vuoden ajan, että joko on paino tippunut lähtötasolle.

Ja anoppihan ei itse ole mikään keijukainen, jolla olisi varaa piikitellä kenellekään painosta.

Vierailija
19/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh! Onneksi oma ei ihan tuollaisia kysellyt.

Painonkehityksen on kyllä joka raskaudessa yrittänyt udella, mutta senkin osasi viedä astetta pidemmälle: jokaisen kolmen synnytyksen jälkeen uteli n. vuoden ajan, että joko on paino tippunut lähtötasolle.

Ja anoppihan ei itse ole mikään keijukainen, jolla olisi varaa piikitellä kenellekään painosta.

Sama! anoppi on itse hirvee läski joka synnytti yli nelikiloisia lapsia. Kokoajan kauhisteli kun mulla oli niiiin iso

maha ja kyseli säännöllisesti että paljoko painan. Että kuinkahan iso sieltä tulee! No tuli hätinä kolme kiloa kun olen niin laiha itse.

Vierailija
20/27 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä aina ihmettelen, että miten te ne miehenne valitsette? Keräätte mäntit riviin ja mäintein tulee valituksi. Jos anoppi on typerä, niin tasan tarkkaan ei pojallaankaan kummoiset käytöstavat ole.

Kun minä valitsin isää lapsilleni, tutustuin myös tuleviin appivanhempiini. Törppöjen poikaa en miehekseni olisi huolinut.

Fiksut appivanhemmat minulla olikin, nyt jo edesmenneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi