Mita tekisit nyt ensimmaiseksi, jos painostasi lahtisi talla sekunnilla 20 kiloa pois ja paikat kiinteytyisivat silmanrapayksessa?
Kommentit (30)
Pieniapas ootte!!!!!! Joku siis jopa 41kg? Vai kasitinko vaarin, 21kg painaisi tuon pudotuksen jalkeen... No huh huh!
Sitten menisin vaatehuonesee ja kaivaisin ne kaikki ihanat vaatteet, mitkä ei nyt mahdu päälle.
Ja tod näk istuisin netissä ostamassa lisää vaatteita... :)
Vaikka olisinkin vasta puolimatkassa tavoitepainoon (tällä hetkellä 112kg -> olisin sitten 92kg, enkä muista milloin olen sen verran vähän painanut).
varmaan mä makaisin raatona tossa lattialla tai ainakin olisi kamalan heikko olo!:)
Mitat nyt 158/72 joten sit olis just sopivat 158/52 :) Oi kun olis ihanaa. Juoksisin vaatekauppaan heti ekaksi :)
pudottaa, mutta en missään nimessä 20. Mutta vaatekauppaan kävisi tieni :)
jos laihtuisin 20kg painaisin 40kg (162cm)
34-kiloisena olisi aivotoimintaa jäljellä. Ja sitten nauttisin: kerrankin voisin syödä pitsaa, sipsiä, suklaata, jäätelöä ja KAIKKEA MUUTA niin paljon kuin sielu sietää. Söisin itseni ihan ähkyyn, ja kun maha olisi vähän laskeutunut, jatkaisin tankkaamista. Kunnes painaisin n. 48 kiloa. Siihen yrittäisin lopettaa.
En varmaan mitään erikoista. Ällistelisin, että miten se tapahtui :D
Tilaisin Elloksen sivuilta ihanat bikinit :)
mies voisi katsoa aika pitkään, tykkää vähän pyöreämmistä muodoista!
Mut toi kiinteytyminen ois ihan jees:-)
vanhat farkut jalkaan, jotka ovat olleet " tsemppinä" kaapinpohjalla:)
..yksin on aika kauan saanut olla!
takaisin kymmenen vuoden takaisiin anorektisiin mittoihini.... Ei hyvä, ei.....
Painoa olisi 44 kg ja pituutta 170cm. Puolitoista vuotta sitten olisin ilahtunut 20kg menetyksestä, itse sain sitten pois 14...
painaisin nääs 37 kiloa, pituutta 168 cm. Tosin se kiinteytyminen tulisi kipeästi tarpeeseen.
Saiskos kiinteyden, muttei painon pudotusta?