Mitä mieltä tällaisesta tyylistä naisella?
Tässä kuva (linkki vie ihan vaan Ylen sivulle)
Minä jotenkin olen alkanut tykätä tällaisesta (mielestäni) minimalistisesta tyylistä: tukka hillityn värinen, kiinni ja yksinkertaisesti, hillitty mutta kaunis meikki (hyvä iho!), kauniit silmälasit, laadukasta kangasta oleva mekko.
Onkohan se mun ikäni joka alkaa kääntää mielipidettä tähän vai onko tämä jonkinlainen veto minimalismiin pukeutumisessa ja tyylissäkin. Hox en tiedä onko kyseinen nainen minimalistinen lainkaan, minuun vaan vetosi hänen tyylinsä.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät osaa yhdistää yksinkertaista tyyliä ja naisellisuutta.
Naisellisuudella en tarkoita pitkää tukkaa tai meikkiä.
Älä pidä meitä jännityksessä! Mitä tarkoitat naisellisuudella, etenkin sellaiselle joka mielestäsi sopii keski-ikäiselle?
Olisiko lyhyt tukka+meikittömyys+naisellinen värikäs trikootunika hyvä?
Akateeminen tyyli. Käy oopperassa,teatterissa, gallerioissa, viinilasillisella jne. Korkeasti koulutettu mies viehtyy, eivät muut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, minäkin pidän yksinkertaisesta tyylistä.
Jotkut eivät osaa yhdistää yksinkertaista tyyliä ja naisellisuutta.
Naisellisuudella en tarkoita pitkää tukkaa tai meikkiä.
Olipa epämääräinen heitto. Voisiko "jotkut" antaa käytännön vinkkejä, kun ilmeisesti osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian hajuton ja mauton. Tukka on liian päälle liimatun näköinen, kaipaisin jotain kehystämään kasvoja enemmän. Myös silmälasien sangat ovat liian paksut, lasit voisivat olla muutenkin vähän pienemmät. Huulipunaa lisäisin tuohon meikkiin.
Ihan tavalliselta naiselta näyttää, en kiinnittäisi mitään huomiota jos hän kävelisisi kaupungilla ohi.
Tässä av:n tyylikonsultaatiota parhaimmillaan. Mihin sinä sitä huulipunaa lisäisit, huulien reunojen ympärille? Vai lisäisitkö vain pirtsakampaa väriä?
Tuolta kuvan naiselta hyvä veto korostaa suuta.
Tuohan on itse asiassa se klassinen "kuuma kirjastontäti" look nyt kun asiaa miettii! Illalla kotiin tultuaan hän ottaa rillit pois, avaa nutturakamman ja heilauttaa kutrit avoimeksi sanoen miehelleen "rakas, voisitko avata mekkoni vetoketjun" :)
Tuntuisi vähän haljulta ajatus, että joku nappaisi netistä meikäläisestä random kuvan av:lle arvosteltavaksi.
Mutta kun tähän lähdetään, kohteliasta olisi kertoa vähintäänkin kuvan konteksti. Ilmeisesti kyseessä on asiantuntija. Henkilöllä on klassiset ja muuntautumiskykyiset kasvot, iltalook hiukset auki, ilman laseja ja punaisella huulipunalla olisi sellainen, että palstapappakin varmasti arvostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisi vähän haljulta ajatus, että joku nappaisi netistä meikäläisestä random kuvan av:lle arvosteltavaksi.
Mutta kun tähän lähdetään, kohteliasta olisi kertoa vähintäänkin kuvan konteksti. Ilmeisesti kyseessä on asiantuntija. Henkilöllä on klassiset ja muuntautumiskykyiset kasvot, iltalook hiukset auki, ilman laseja ja punaisella huulipunalla olisi sellainen, että palstapappakin varmasti arvostaisi.
Mun ukkeli arvosta mua vaikka ei ole huulipunaa ja käytän silmälaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ukkeli arvosta mua vaikka ei ole huulipunaa ja käytän silmälaseja.
Hups, siis arvostaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian hajuton ja mauton. Tukka on liian päälle liimatun näköinen, kaipaisin jotain kehystämään kasvoja enemmän. Myös silmälasien sangat ovat liian paksut, lasit voisivat olla muutenkin vähän pienemmät. Huulipunaa lisäisin tuohon meikkiin.
Ihan tavalliselta naiselta näyttää, en kiinnittäisi mitään huomiota jos hän kävelisisi kaupungilla ohi.
Tässä av:n tyylikonsultaatiota parhaimmillaan. Mihin sinä sitä huulipunaa lisäisit, huulien reunojen ympärille? Vai lisäisitkö vain pirtsakampaa väriä?
Tuolta kuvan naiselta hyvä veto korostaa suuta.
Anteeksi, vähän puoliunessa kirjoitin tuon viestin. Tarkotin siis, että laittaisin jotain vähän erottuvamman näköistä huulipunaa, tuo on aika vaalea sävy. En minä ole mikään ammattityylikonsultantti, mutta kai täällä nyt hyvänen aika ihminen saa mielipiteensä kirjoittaa?
Pidän enemmän tämmöisestä tyylistä keski-ikäisellä naisella. Ei ole niin synkkä ja tätimäinen.
Veroviraston tädin näköinen tiukkanutturainen tyyli, ei mitenkään siis mairitteleva ja helposti lähestyttävä tyyli, vaan kylmä ja hajuton.
Haluaisin nähdä hänet marjametsässä tai lastenlasten seurassa. Luultavasti tykkäisin niistä tyyleistä enemmän.
Mun mielestä toi huulipunasävy on just hyvä. Persoonallinen. Viime vuosina tuollainen rusehtava huulipuna ei ole ollut muotia vaan on ollut enemmän marjasävyjä ja nudea mikä olisi tietysti aikuisella naisella aika kaamea. Tuo on selvästi oman maun mukaan valittu sävy. Se myös on riittävän hillitty kevyeeseen päivämeikkiin ja sopii ihon väriin. Tyylin juju on tämän tapaisissa hillityissä yksityiskohdissa. Ne huomaa jotka on huomatakseen.
Miksi nimenomaan naisen pitäisi näyttää helposti lähestyttävältä?
Mä olen introvertti, en tahdo että kaikki random ihmiset kokee mukavaksi tulla jauhamaan jostain tyhjästä.
Olen vaan tyytyväinen jos tyylistäni tulee sellaiset vibat että olen hillitty ihminen joka viihtyy kaltaistensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimenomaan naisen pitäisi näyttää helposti lähestyttävältä?
Mä olen introvertti, en tahdo että kaikki random ihmiset kokee mukavaksi tulla jauhamaan jostain tyhjästä.
Olen vaan tyytyväinen jos tyylistäni tulee sellaiset vibat että olen hillitty ihminen joka viihtyy kaltaistensa seurassa.
Plääh, tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Pidän enemmän tämmöisestä tyylistä keski-ikäisellä naisella. Ei ole niin synkkä ja tätimäinen.
Mun mielestä tylsintä maailmassa: farkut ja neule tai pusero. Krooh. "Nuorekasta"
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen on kaunista.
Samalla kuva on esimerkki siitä että laatu ratkaisee. Silmälasit klassiset ja sopivat, ei varmaan mistään Specsaversin alelaarista. Mekko kalanruototweediä, hinta vähintään parisataa, todennäköisesti enemmän, mahdollisesti käytetty ompelijan kautta täydellisen istuvuuden aikaansaamiseksi. Todennäköisesti käyttökelpoinen vielä 10 vuoden päästä. Tuota tyyliä ei voi halpakopioida Zarasta. Voin kuvitella että aiheuttaa lähiömammoissa alemmuudentunteen sekaista inhoa.
Vääränkokoiset kulahtaneet vaatteet nyt eivät näytä hyvältä kellään, tyylistä riippumatta. Siksi niitä niin rakastetaan, sellaisiin pukeutuva ei ainakaan kuvittele olevansa mikään hienompi ihminen. Röyh!
Kyseinen mekkohan ei istunut ollenkaan-ainakaan kun näki tuon ihmisen aamutvssä. Pääntie lörpötti ja hartiat ei olleet kohdallaan. Värikin oli pirteä musta, joka söi sen naisen omat värit ja lopputulos oli kalvakas, kulahtanut ja vaisu. Mutta toki makuja on monia ja niistä voidaan kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
Aamutvssä haastateltu joku Elisan päällikkö?Liittyi on demand tv-tarjontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamutvssä haastateltu joku Elisan päällikkö?Liittyi on demand tv-tarjontaan.
Joo, anteeksi. Nappasin kuvan ylen uutisjutusta, en katsonut telkkaria aamulla. Minä vaan niin tykkäsin siitä tyylistä. Nyt mietin, että oliko se vähän moukkamaisesti tehty.
Jatkossa yritän pysytellä isoissa viihdemaailman julkuissa, harmillisesti vaan heistä ei löydy useinkaan tällaisia esimerkkejä. Joku Tilda Swinton voisi tyylillisesti osua lähelle mutta hän on niin alien ettei oikein kuitenkaan.
En ole koskaan ketään sanonut valjuksi. Mä en käytä meikkiä. Mulla on tosi vaalea iho.
Lue mun viesti #39.