Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tällaisesta tyylistä naisella?

Vierailija
18.04.2018 |

Tässä kuva (linkki vie ihan vaan Ylen sivulle)

Minä jotenkin olen alkanut tykätä tällaisesta (mielestäni) minimalistisesta tyylistä: tukka hillityn värinen, kiinni ja yksinkertaisesti, hillitty mutta kaunis meikki (hyvä iho!), kauniit silmälasit, laadukasta kangasta oleva mekko.

Onkohan se mun ikäni joka alkaa kääntää mielipidettä tähän vai onko tämä jonkinlainen veto minimalismiin pukeutumisessa ja tyylissäkin. Hox en tiedä onko kyseinen nainen minimalistinen lainkaan, minuun vaan vetosi hänen tyylinsä.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä luulin et olis minihame ja tissit esillä.

Vierailija
22/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää olla pitkät hiukset.

Tuo kuvan nainen ei ole tippaakaan naisellinen, varmaan luonteeltaan oikea riivinrauta.

Miehen mielipide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvalju suomityyli, ei yhtään parempi kuin se läskien punatukkaisten tanttaroiden tunika/farkkutyyli. Siinäkin on ehkä vähän enemmän väriä tosin. Tuollainen tyyli ei tosin herätä tunteita suuntaan tai toiseen, joten jos haluaa upota seinään niin sopii hyvin.

Vierailija
24/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä on se ja sama miltä näyttää.

Vierailija
25/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Työpaikalla esim. lyhyt tukka, kiharat, bobcut ja aina vähän ylikasvaneena sekä usein liian kova väri. Ei meikkiä tai sitten vain yhtä tyyliin "hei olen meikannut kulmakarvat" tai "panin vähän huulipunaa" ja siihen ihon värikkyys tai finnit tai huono meikkivoide. Tunika, vähän vartalonmyötäinen tahmeaa polyesteriä, farkut, maailman tavallisimmat kengät (perusavokkaat, perussaapikkaat, peruskengät). Lyhyt kittana talvitakki, Jouni-laukku.

Joo, 13 tusinassa-univormuun kuuluvat ehdottomasti käytännölliset ja edulliset mustat matalat kengät tai tossut. Jos ovat nahkaa niin tietysti hoitamattomat niin että kärjessä on selvää kulumaa. Meillä lyhyet kittanat talvitakit ovat enemmän nuorison juttu, keski-ikäisillä on pidemmät mustat toppatakit. Nyt keväällä sitten joku värikäs ulkoilutakki mikä käy joka tilanteeseen. Laukuissa Jouni on kyllä kova juttu, tai sitten sellainen pehmeä "nahka"laukku, mustana tietenkin.

Kuvan naisen asun jatkoksi en oikein voi kuvitella näitä. Tyyliin sopisi villakangastakki tai kaupunkitakki, kenkinä sirot avokkaat tai loafer-tyyliset kengät ja hillityn klassisen nahkalaukun joka mätsää asuun.

Vierailija
26/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka huonosti päälaelta. Liian tumma vaate taas omaan väritykseen, mutta suomalaiset tykkäävät mustasta ja tummanharmaasta.

Vierailija
27/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äsken katsoin häntä tv:ssa. Karseat silmälasit. Ja muutekin mauton hajuton. Mä tykkään olla naisellinen. Voi olla tyylikäs vaikka on naisellinen.

Vierailija
28/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvan nainen ei ole tippaakaan naisellinen, varmaan luonteeltaan oikea riivinrauta.

Miehen mielipide.

Öh, kuvan perusteella tuolla nimenomaan on pitkät hiukset, kiinni nutturalla tms.

Harva aikuinen nainen jolla on hiukset yli olkapäiden pitää niitä auki. Mutta joo...tällä yksityiskohdalla on merkitystä vain omalle miehelle ; )

Vierailija
29/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäis nyt vähän enemmän, liikaa yritystä ja hajuton, mauton ja väritön. Tämä on minun mielipide.

Vierailija
30/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväköiden ja värikkäiden, mutkattomien ikätoverien kauhu. :D 

Vierailija
31/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole räväkkä tai värikäs. Mulla on pitkä tumma tukka. Oma väri hiuksissa.  Olen rauhallinen ja vieläkin ujo. 47v.

Vierailija
32/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minäkin pidän yksinkertaisesta tyylistä.

Vierailija
33/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielipide.

Mistä tiedät minkä mittainen tukka on? Tuoltahan se näyttää jos on kiinni.

Vierailija
34/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole räväkkä tai värikäs. Mulla on pitkä tumma tukka. Oma väri hiuksissa.  Olen rauhallinen ja vieläkin ujo. 47v.

Oletko sinä se tummaverikkö, joka aina tulee kommentoimaan vaaleita ihmisiä "valjuiksi"? Jonka mukaan esim. vaalean on piirrettävä kasvoihinsa kulmat, silmät, huulet ja väritettävä poskia ja ihoa, että ei olisi niin "valju"?

Vierailija
35/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäis nyt vähän enemmän, liikaa yritystä ja hajuton, mauton ja väritön. Tämä on minun mielipide.

Siis pitääkö hänen yrittää enemmän vai vähemmän? Kuulostaa siltä että ollakseen hajuton, mauton ja väritön hän on onnistunut ärsyttämään sinua ihan lupaavasti. : )

Vierailija
36/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Työpaikalla esim. lyhyt tukka, kiharat, bobcut ja aina vähän ylikasvaneena sekä usein liian kova väri. Ei meikkiä tai sitten vain yhtä tyyliin "hei olen meikannut kulmakarvat" tai "panin vähän huulipunaa" ja siihen ihon värikkyys tai finnit tai huono meikkivoide. Tunika, vähän vartalonmyötäinen tahmeaa polyesteriä, farkut, maailman tavallisimmat kengät (perusavokkaat, perussaapikkaat, peruskengät). Lyhyt kittana talvitakki, Jouni-laukku.

Joo, 13 tusinassa-univormuun kuuluvat ehdottomasti käytännölliset ja edulliset mustat matalat kengät tai tossut. Jos ovat nahkaa niin tietysti hoitamattomat niin että kärjessä on selvää kulumaa. Meillä lyhyet kittanat talvitakit ovat enemmän nuorison juttu, keski-ikäisillä on pidemmät mustat toppatakit. Nyt keväällä sitten joku värikäs ulkoilutakki mikä käy joka tilanteeseen. Laukuissa Jouni on kyllä kova juttu, tai sitten sellainen pehmeä "nahka"laukku, mustana tietenkin.

Kuvan naisen asun jatkoksi en oikein voi kuvitella näitä. Tyyliin sopisi villakangastakki tai kaupunkitakki, kenkinä sirot avokkaat tai loafer-tyyliset kengät ja hillityn klassisen nahkalaukun joka mätsää asuun.

Meillä maaseutukeskuksessa joka ainoalla 30-70-vuotiaalla naisella on vaakaraidoiksi topattu kevytuntuvatakki, mieluiten pikkuisen liian pieni, jotta vyötäröttömyys oikein korostuu. Oletan, että aiempi kommentoija tarkoittaa juuri tätä.

Itse olen lähellä normaalipainon ylärajaa, ja mielestäni hyvällä talvitakilla on erittäin helppo naamioida liikakilot pois. Mutta kun ei niin ei.

Vierailija
37/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian hajuton ja mauton. Tukka on liian päälle liimatun näköinen, kaipaisin jotain kehystämään kasvoja enemmän. Myös silmälasien sangat ovat liian paksut, lasit voisivat olla muutenkin vähän pienemmät. Huulipunaa lisäisin tuohon meikkiin.

Ihan tavalliselta naiselta näyttää, en kiinnittäisi mitään huomiota jos hän kävelisisi kaupungilla ohi.

Vierailija
38/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän liian hajuton ja mauton. Tukka on liian päälle liimatun näköinen, kaipaisin jotain kehystämään kasvoja enemmän. Myös silmälasien sangat ovat liian paksut, lasit voisivat olla muutenkin vähän pienemmät. Huulipunaa lisäisin tuohon meikkiin.

Ihan tavalliselta naiselta näyttää, en kiinnittäisi mitään huomiota jos hän kävelisisi kaupungilla ohi.

Minä kiinnitin huomioni juurikin huulipunaan. Etkö sinä näe sitä? Onko tosi, että pitäisi meikata ne karvamadot otsalle ja hämähäkinjalat silmiin ja "uino-huulet", että meikki erottuisi?

Vierailija
39/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, minäkin pidän yksinkertaisesta tyylistä.

Jotkut eivät osaa yhdistää yksinkertaista tyyliä ja naisellisuutta.

Naisellisuudella en tarkoita pitkää tukkaa tai meikkiä.

Vierailija
40/91 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana olen alkanut panostaa enemmän laatuun kuin määrään. Vaatteet vähän hinnakkaampia, mutta samalla ajattomia ja kestäviä. Minulle on muodostunut klassinen tyyli, jossa on helppo yhdistellä asuja toisiinsa.

Kun ostan vaatteen, niin oletan sen kestävän ainakin 10-15 vuotta, miellään enemmänkin. Myös ympäristönäkökulma ja kestävä kehitys on tullut minulle tärkeäksi. Minua suorastaan etoo tämä nykyajan blokkaajien ja sisustajien maailma, jossa ostetaan koko ajan lisää ja korvataan aivan hyvä tuote uudella vähän väliä.