Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkeeko isorintaisuus suvussa?

Vierailija
17.04.2018 |

Ne geenit?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
2/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten ylipaino, millä saa isot tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo, kuten muukin rakenne. Mä olen tottunut siihen, että naisilla on rinnat. Joten lapsukaisena nähdessäni ensimmäistä kertaa uimahallin saunassa rusinarintaisen tädin jäin kauhuissani tuijottamaan. Luulin että se oli sairas, purskahdin melkein itkuun.

Vierailija
4/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino usein vaikuttaa, mutta ei aina.

Äitini painoi 48 kiloa 160-senttisenä ja hänellä oli C-kupin rinnat.

Vierailija
5/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään joo, olen ainoa sukumme nainen joka on hypännyt tuon geenin ohi.

Vierailija
6/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihmisillä on erimalliset kropat. Osa naisista on sen mallisia että kädet ja jalat on kuin tikut, ja sitten se kroppa on pulskempi, vähintään isot tissit, usein myös pulskat kasvot, näyttävät usein lihavilta vaikka oikeasti eivät olisi koska kasvot ja rinnat on pulskat ei huomaa että raajat ja takapuolikin on ihan pienet. Tälläisillä ihmisillä tulee ylipaino yleensä mahan seudulle, eli keskellä tynnyri. Nämä kropan mallit periytyy eikä ole väliä onko perinyt isän vai äidin suvulta, varmaan saman kroppaisella isälläkin on isot miestissit ison mahansa yläpuolella.

Vierailija
7/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään joo, olen ainoa sukumme nainen joka on hypännyt tuon geenin ohi.

Sä olet kahta sukua (paitsi tietysti jos olet sisäsiitoksen tuotos).

Vierailija
8/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan kulkee. Mun suvussa on harvinaista, jos hoikallakaan naisella on pienemmät, kuin D-kupin rinnat. Mulla on D ja mulla on suunnilleen pienimmät kaikista mun naispuolisista sukulaisista. Mun tytärkin on 15 ja jo C-kuppia.

Vierailija
9/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 170cm, 53 kg ja E-kupin rinnat. Oikeasti isorintaisuudella ja ylipainolla ei ole mitään yhteyttä. Ylipainoisella on rasvaa, isorintaisella rintakudosta.

Vierailija
10/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa tuon tissitrollin ruokkiminen!!!!!!

Vierailija
11/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kulkee suvussa paljon tehokkaammin kuin esim. homous.

Vierailija
12/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 170cm, 53 kg ja E-kupin rinnat. Oikeasti isorintaisuudella ja ylipainolla ei ole mitään yhteyttä. Ylipainoisella on rasvaa, isorintaisella rintakudosta.

Aivan niin. Lihavalle lattarinnalle kehittyy miestissit.

13/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa-a... Äidilläni ja mummollani on isot rinnat, riippumallia vieläpä. Isän puolellakin tädillä on isot. MUTTA nämä kaikki naiset ovat lihavia. Itse olen hoikka ja liivit ovat yleensä kokoa 70B. Toinen tätini isän puolelta on hoikka kuin pajunvitsa ja rinnat ovat suunnilleen samaa kokoa kuin minulla. Eli kyllä se taitaa painoon olla aika paljon kytkyssä ainakin meidän suvussa... Ja itse en toki ole imettänyt enkä synnyttänyt.

14/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihmisillä on erimalliset kropat. Osa naisista on sen mallisia että kädet ja jalat on kuin tikut, ja sitten se kroppa on pulskempi, vähintään isot tissit, usein myös pulskat kasvot, näyttävät usein lihavilta vaikka oikeasti eivät olisi koska kasvot ja rinnat on pulskat ei huomaa että raajat ja takapuolikin on ihan pienet. Tälläisillä ihmisillä tulee ylipaino yleensä mahan seudulle, eli keskellä tynnyri. Nämä kropan mallit periytyy eikä ole väliä onko perinyt isän vai äidin suvulta, varmaan saman kroppaisella isälläkin on isot miestissit ison mahansa yläpuolella.

Hahhhah juu... Kieltämättä itsekin olen tuota tynnyrimallia, kasvot on niin pulskat että mua vois luulla hyvinkin lihavaksi. Maha on kookas painoon nähden (vaikka BMI lähellä alipainoa), mutta rinnat kyllä suht olemattomat, varmaan saman kokoiset kuin isälläni (jolla myös iso maha). Mutta mikäs tässä tynnyrinä, kyllä mahaa maailmaan mahtuu! :D

Vierailija
15/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähämpä tiedät. Jos kattelet ympärillesi huomaat että monella lihavalla on pienet tissit. Tuo on stereotypiä jota hoetaan vailla perusteita. Isorintainen lihava olis isorintainen hoikempanakin.

Vierailija
16/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee. Meillä on molemmilla puolilla sukuja isorintaisuutta. Hoikkia ja isopovisia.

Vierailija
17/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on suuret rinnat. Usein heidän pojillaankin on.

Vierailija
18/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa isot rinnat hyppäsi yhden sukupolven yli. Mummoillani on isot ja äidilläni pienet. Minulla isot vaikka normaali paino.

Vierailija
19/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen mukaan kulkee. Mun suvussa on harvinaista, jos hoikallakaan naisella on pienemmät, kuin D-kupin rinnat. Mulla on D ja mulla on suunnilleen pienimmät kaikista mun naispuolisista sukulaisista. Mun tytärkin on 15 ja jo C-kuppia.

Hoh-hoijjaa...ja sitten niitä kuvia...

Vierailija
20/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on isot, minulla on isot, yhdellä tyttärellä on isot ja kahdella pienet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän