Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkeeko isorintaisuus suvussa?

Vierailija
17.04.2018 |

Ne geenit?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin antaa itseni adoptotavaksi isotissisukuun. Onko ottajia?

Vierailija
22/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumoisin kaikki Playboy-mallien suvut on juuri tänä iltana palstalla paikalla. Joka toinen kommentoija on 170/50 ja vähintään D-kupit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat vaikea pukea, joten rinnakkaat naiset voivat näyttää pulskilta, jos eivät löydä tai osaa valita sopivia vaatteita tai yrittävät peitellä rintojaan. Muuten en näe yhteyttä isorintaisuuden ja lihavuuden kanssa.

Vierailija
24/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä osittain. Itse olen pienirintainen, kaikki muut sukuni naiset ovat rintavampia. Toisaalta olen myös sukuni siroin ja laihin, mikä luultavasti osaltaan selittää asiaa.

Vierailija
25/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin kaikki Playboy-mallien suvut on juuri tänä iltana palstalla paikalla. Joka toinen kommentoija on 170/50 ja vähintään D-kupit.

Totta kai, sillä 75% ketjun kirjoituksista on Pera Peräkammarin tekemiä.

Vierailija
26/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia, Sulla on vikaa päässä.

Vierailija
27/29 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään joo, olen ainoa sukumme nainen joka on hypännyt tuon geenin ohi.

Onko jotenkin jäänyt huomaamatta että puolet geeneistä tulee isän puolelta.

Minulla sisko on aivan saman näköinen kuin isän äiti nuoruuskuvissaan ja peri isän puolelta myös täysin suoran poikamaisen lantion vaikka äidin puolelta olisi ollut tarjolla hyvinkin leveää laatua.

Sitä paitsi tuollaiset ulkoiset ominaisuudet voivat hypätä sukupolven yli, peittyä toisten geenien vaikutuksesta ja niin päin pois.

Vierailija
28/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan (valitettavasti) minun suvussani. Äidilläni on g-kupin jäätävän kokoiset riipparit. Itse jäin aa-kuppiin. Edes painon nousu ei kasvattanut näitä itikan puremia. Olen lihonut parissa vuodessa 45 kilosta 65 kiloon mutta tissit eivät ole kasvaneet milliäkään. Samat tissiliivit käytössä edelleen. Ikääkin jo 29 v.

Vierailija
29/29 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä noista geeneistä; meitä on seitsemän sisarusta joista neljä tyttöä.

Kaikki ollaan aikuisia. Äidillämme on isot rinnat vaikka on laiha, vanhimmalla tyttärellä samoin. Hän on kyllä sitten oikeasti sirorakenteinen mutta pullea. Toiseksi vanhemmalla pienet ja on hoikka. Sitten taas pieni siro ja isorintainen, hänellä tytär jolla isot rinnat. Minä nuorin, laiha ja pienirintainen. Minulla tytär jolla isot jo nyt. 

Meidän perheessä geenit sitten kai täysin sekaisin, tai sitten ollaan monen eri isän lapsia! Osa meistä on pitkiä ja hoikkia ja tyttäret pienirintaisia, osa siroja ja lihomaan taipuvia. Veljet sitten kaksi pitkää lihaksikasta komeakroppaista yksi lyhyt, siro  ja hoikka.

Isä keskipituinen ja lihaksikas, hoikka.

Osa meistä on myös sinisilmäisiä ja osalla luonnonkihara tukka. Osa vihreäsilmäisiä ja suorahiuksisia, tummia. Näin näkyy olevan suvussa muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi