Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko muut sinkkunaiset luopuneet parisängystä?

Vierailija
17.04.2018 |

Ajattelin tässä muuttoa tehdessäni että se vie turhaa tilaa. Makkariin vois laittaa neflix-screenin ja ollariin seurustelutilat kaveri-illoille...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa oikeasti yleistä, että sinkuilla on parisänky? Ennen ei minusta ollut.

Vierailija
2/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuneet? Kuka idiootti sinkku edes hankkii parisängyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on parasta kun on iso sänky kokonaan itsellään ja voi hukkua tyynyjen keskelle.

Vierailija
4/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on levitettävä sohva kaiken varalta...

Vierailija
5/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo. Kieltämättä kapeampi sänky ois kätevä, mutta sitten pitäisi ostaa vähintään vuodesohva kapeamman sängyn lisäksi. En haluaisi kuitenkaan ajatella, että luonani ei voi yöpyä enää koskaan kukaan. :D 

Vierailija
6/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa oikeasti yleistä, että sinkuilla on parisänky? Ennen ei minusta ollut.

Kaikilla mun tutuilla on..

Vierailija
7/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva nukkua poikittain sängyssä joten en aio  parivuoteestani  luopua.

Vierailija
8/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä?? Erosin vuosi sitten 29 vuoden liitosta ja todellakin ostin itselleni parisängyn. Kuka hullu nyt mitään kapeaa sänkyä ostaa. Aika paljon mukavampi tuohon on ollut rojahtaa miehen kanssa

Vierailija
9/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää parisängystä luopua, vaikka laittaisit makuuhuoneeseen screenin? Screeniä voisi olla ihan hauska katsella sängystä. Tuskin haluat lattiallakaan istua elokuvia katsomassa. 

Erottuani ostin itselleni parisängyn. Ennemmin luopuisin sohvakalustosta kuin parisängystä, jos joutuisin muuttamaan pienempään asuntoon. En sisusta asuntoa kavereita varten vaan itseäni varten. Kaveri-iltoja voi viettää jossakin muualla, jos sisustukseni ei kelpaa kavereille. 

Vierailija
10/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm sänky täytyy vähintään olla. Siinä mahtuu hyvin muhinoimaan ja irtosuhteiden kanssa nukkumaan.

Vierailija
11/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on tilaa, niin parisänky. Nukun pitkittäin, poikittain, diagonaalissa ja kasaan toiselle puolikkaalle kirjoja.

Vierailija
12/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 80 cm sänky. On siinä tullut nussittuakin, eikä kukaan ole valittanut. Jos nainen haluaa jäädä yöksi, niin laitan patjan lattialle ja nainen siihen nukkumaan.

M36

Vierailija
13/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on 120cm sänky. Näyttää paremmalta kun 1 peitto.

Vierailija
14/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kyllä ajatellut, että sinkulla olisi oltava kapea sänky. Isossa sängyssä on ihana nukkua, ja kun miesystävä on kylässä, niin hänkin siihen mahtuu. Asumme siis molemmat omissa asunnoissamme.  Parisängyt molemmilla.

Vierailija
15/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luopuneet? Kuka idiootti sinkku edes hankkii parisängyn?

Kuka idiootti hankkii jonkun kapean yhden henkilön sängyn itselleen kun voi valita paremmankin? Vähintään 120cm pitää olla leveyttä, yksin tai yhdessä.

Vierailija
16/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt tällainen ikisinkku erakko isolla sängyllä tekee, mulla on aina ollut 80 cm leveä.

Vierailija
17/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin maalata eurolavoja valkoiseksi ja tehdä yhden hengen sängyn, että pienen kaksion makkariin mahtuu muutakin kuin sänky ja yöpöydät. Miehistä viis.

Vierailija
18/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollutkaan.  90cm riittää, pieni ja hoikka kun olen. Seksiäkin mahtuu harrastamaan, jos  nyt yleensäkään sitä sängyssä harrastan.

Seksikaveri menee sitten kyllä sohvalle nukkumaan jos yöksi jää. Siksikin kapea hyvä, ei mahdu/tarvitse nukkua vierekkäin.

Vierailija
19/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopunut? Ei mulla oo koskaan ollut parisänky.

Vierailija
20/24 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

120cm ei vielä ole parisänky, se on vasta normaalia hieman leveämpi yhden hengen sänky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän