Vastapäisessä kerrostalossa noin 25v mies liikkuu alasti asunnossaan
Minun ja hänen talossa väliä noin 20m ja näen miten hän liikkuu, siivoaa ja laittaa ruokaa munat paljaana.
Voiko tuosta valittaa johonkin? Näkyy siis ihan kaikki munineen ja pallineen.
Kommentit (54)
Tiedoksi aloittajalle että kotonaan saa olla alasti. Ei ole pakko katsoa. Voit vetää vaikka verhot kiinni.
Onkohan Kuopiossa? Meidän vastapäinen alaston mies muutti pois. Harmi.
vilkuta hänelle ja katso miten reagoi siihen? muuten vedä verhot ikkunoiden eteen ja soita kriisipuhelimeen
Vierailija kirjoitti:
Entä sitte? Kulkekoot kotonaan syntymä-asussaan jos tahtoo.
Eikö tuo täytä ahdistelun merkit jos näkyy minun ikkunaan alaston mies joka kävelee asunnossaan muna kovanakin?
Ei kannata ruveta käyttämään kiikareita, kaukoputkea tai muita teknisiä apuvälineitä, kuten kameraa. Silloin syyllistyt salakatseluun. Silmälaseja ja saa käyttää ja kuka nyt ei haluaisi katsella alastonta nuorta miestä puuhissaan? Näetkö niin tarkasti, että persereikä olisi vilahtanut?
Kaksi vaihtoehtoa, joko katsot ja nautit näkymistä, tai sitten et katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo täytä ahdistelun merkit jos näkyy minun ikkunaan alaston mies joka kävelee asunnossaan muna kovanakin?
Ei täytä. Omassa kodissaan saa olla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ruveta käyttämään kiikareita, kaukoputkea tai muita teknisiä apuvälineitä, kuten kameraa. Silloin syyllistyt salakatseluun. Silmälaseja ja saa käyttää ja kuka nyt ei haluaisi katsella alastonta nuorta miestä puuhissaan? Näetkö niin tarkasti, että persereikä olisi vilahtanut?
Taidat olla ''niitä'' miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei riko lakia vaan sinä!
Kumpikaan ei riko.
Oisin voinut olla minä, mutta en mä kyllä täällä hirveästi siivoile. Keittiöönkään ei oikeastaan näy
Vierailija kirjoitti:
Hän ei riko lakia vaan sinä!
miten hän rikkoo lakia katselemalla asuntonsa ikkunasta ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kodin maantasalla olevassa ikkunassa voi masturboida avoimesti tuijottaen pihan lapsia?
Hmm.. oonkohan se minä? Tuntomerkit muuten sopii, mutta aika harvoin täysin alasti kuljen asunnossani. Vähintään bokserit jalassa kylläkin.
Oi voi, minä olen ollut tuollaisen kanssa naimisissa jo 18 vuotta. Eikä valittaminen auta. Näin kun mies lähentelee jo viittäkymmentä ja on vahvasti ukkoontunut, näky ei ole kovin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. oonkohan se minä? Tuntomerkit muuten sopii, mutta aika harvoin täysin alasti kuljen asunnossani. Vähintään bokserit jalassa kylläkin.
Sä oot liian läski. Tämä nuori mies on lihaksikas. Siksi luulen, että hänellä on tarve esitellä itseään. On myös aina ilman boksereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kodin maantasalla olevassa ikkunassa voi masturboida avoimesti tuijottaen pihan lapsia?
itse ottaisin yhteyttä ensin naapuriin, että se oli sitten viimeinen kerta kun tästä puhutaan näin ensi kerralla on poliisi mukana sun esiintymisessäsi