Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastapäisessä kerrostalossa noin 25v mies liikkuu alasti asunnossaan

Vierailija
17.04.2018 |

Minun ja hänen talossa väliä noin 20m ja näen miten hän liikkuu, siivoaa ja laittaa ruokaa munat paljaana.
Voiko tuosta valittaa johonkin? Näkyy siis ihan kaikki munineen ja pallineen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kivekset, miltä näyttää?

Luumun kokoiset ja roikkuu alhaalla..

Vierailija
42/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain katkera kun et itse saa ikinä grillimakkaran kokoista lepotilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepotilan koko ei merkitse paljoa loppupeleissä. Se ei välttämättä kasva yhtään ja sitten toinen levossa pienikokoinen kasvaa moninkertaiseksi.

Vierailija
44/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepotilan koko ei merkitse paljoa loppupeleissä. Se ei välttämättä kasva yhtään ja sitten toinen levossa pienikokoinen kasvaa moninkertaiseksi.

Mutta onhan se mukavampi katsella ja tietää ainakin mitä kokoa se on paraatikunnossakin vähintään, pikkunakeista ei koskaan tiedä. Mies jolla on lepotilassa kookas on varmasti itsevarmempi tapaus kuin minimuna.

Vierailija
45/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se mukavampi katsella ja tietää ainakin mitä kokoa se on paraatikunnossakin vähintään, pikkunakeista ei koskaan tiedä. Mies jolla on lepotilassa kookas on varmasti itsevarmempi tapaus kuin minimuna.

Kyllähän se nuoruudessa lisäsi epävarmuutta mutta ei enää. Miksi hävetä sellaista johon ei voi itse vaikuttaa? Sitäpaitsi, tekihän nuo muinaiset kreikkalaiset paljon patsaita joilla samanlainen. ;)

M40

Vierailija
46/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika soittaa poliisille ja valittaa, että vastapäisessä talossa on itseään paljasteleva mies. Poliisi saapuu paikalla tarkistamaan tilanteen.

Hetken ikkunoista ulos tiirailtuaa poliisi toteaa naiselle; "Neiti hyvä, eihän näistä ikkunoista mitenkään näe vastapäisen talon ikkunaan jossa te väititte itsensäpaljastajan oleilevan."

Johon siihen sitten vanhapiika kiihtyneesti vastaa; "Niin, ei näe niin, mutta kun nousee taloustikkaiden ylimmällä portaalle ja katsoo, niin kyllä näkee ! ".

Vierailija
47/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun olisi kiva itsekin nähdä. Onko vielä hyvä vartalo? Itse varmaan yrittäisin piilosta kurkkia, vaikka toisaalta noloa jos paljastuisin. Olen ihan innoissani täällä. Terveisin nuori yksinäinen nainen.

Vierailija
48/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et pidä verhoja kiinni, aivan haluat katsella nuorta urosta.

Vierailija
49/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap istuu k*rpä nyrkissä itsemurhayksiössään ja näkee näkyjä.

Vierailija
50/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vastapäisessä talossa hengaa mahakas setämies kaikki kesät nakkena parvekkeellaan. Siinä on kuulkaa näky!

Vierailija
51/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kun olisi kiva itsekin nähdä. Onko vielä hyvä vartalo? Itse varmaan yrittäisin piilosta kurkkia, vaikka toisaalta noloa jos paljastuisin. Olen ihan innoissani täällä. Terveisin nuori yksinäinen nainen.

Taitaa olla niitä kehonrakentajia. Antiikin patsas joka patsastelee ja esittelee itseään.

Vierailija
52/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? Osoite? Haluan tulla tarkistamaan näkymät!

Vierailija
53/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hätähuuto!

Kansallismieliset ryhtykää toimepiteisiin. Polpo vainoaa meitä ja on estänyt tormaalit viestintä kanavat. Isämmallisia ja heijän koneitaan ratsatan Polpon toimesta. Kaikkien eli ihan KAIKKIEN on syytä ruveta varotoimenpiteisiin ja tuhota koneitensa kovalevyt ja internet modeemit. Toimenpiteisiin syytä ryhtyä välittömästi oman ja muiten turvallisuuden vuoksi.

Ainakin Tyrnävällä, kiuruvedellä, Kettulassa Raisiossa, Vihdissä ja Nastolassa on Polpo vieraillut aktivistien kotona ja vienyt koneet yms mukanaan. Ilja on Pasilassa ja häneltä on estetty elintärkeä lääkitys.

Tänään iskut jatkuneet mm. Hailuodossa, Tervolassa, Lempäälässä ja Kausalassa. pasilassa poliisi salakuvasi Iljan puolustajia mm. Jögin persus kucattiin oikein pitkällä pukella, kun sitä protestiksi näytti. Nyt jokaisen isämmaan puolustajan on aika ryhtyä toimiin.

Vierailija
54/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi kun kotona saa olla alasti. Sinä joudut sulkemaan verhot, ettet vahingossa katso kenenkään siivouspuuhia.