Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras paikka hankkia kondomit?

Vierailija
17.04.2018 |

Nettikaupat ei käy, sillä en halua jättää henkilötietojani kauppaan sen odottamaan tietomurtoa. Päivittäistavarakaupat on muuten jees mutta pitääkö paikkansa ettei myyjillä ole vaitiolovelvollisuutta? Onko apteekit parempi valinta jos pelkää juorukelloja? Onko farmaseuteilla vaitiolovelvollisuus myös muiden kun reseptilääkkeiden osalta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salailu? Kyllä ne kumppanit viimeistään vuotavat kylille tiedon ellei peräti seksinauhoja.

Vierailija
2/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse niin kukaan ei saa tietää, että sinulla on seksielämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
4/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetusti kondomeita voi käyttää ilmapalloina. Käy se varmaan toisinkinpäin. Näin vapun alla kaupassa on hyvät valikoimat, osta monta pussia ilmapalloja ja vaikka serpentiinia hämäykseksi, niin menee täydestä. 

Vierailija
5/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaveri/äiti/seksikumppani ostamaan, jos niin hävettää. Pyydä palvelusta, kun asia on selvästi sinulle vaikea.

Vierailija
6/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann Herkku

Vierailija
7/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä en kehtaa minä enkä mieheni ostaa kumeja joten 13v tyttäremme käy ostamassa lähikaupasta.

Saa 5€ hakupalkkaa.

Vierailija
8/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä en kehtaa minä enkä mieheni ostaa kumeja joten 13v tyttäremme käy ostamassa lähikaupasta.

Saa 5€ hakupalkkaa.

Teillä lienee monta lasta?

Vierailija
9/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa 5€ hakupalkkaa.

Jep, jep. "Meiju kiltti, kipaisetko paketin niitä sulttaaneita ärrältä, kun äiti ja iskä on menossa kohta nukkumaan. Siinä on vitonen ylimääräistä, osta itelles jotain kivaa kanssa".

Vierailija
10/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin rautatieasemien automaateista saa

Vierailija
11/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos apteekista haet, niin sen tietää koko kylä.

Vierailija
12/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa 5€ hakupalkkaa.

Teillä lienee monta lasta?

Kolme lasta. 13v tyttö ja 8v ja 3v pojat jotka ovat nykyisen mieheni kanssa saatuja.

Vierailija
13/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaisin netistä ja hankkisin tarkoitukseen virtuaalisen luottokortin. Sitten saa myös bitcoin-kortteja.

Toimitus on toinen juttu. Anonyymi poste restante lakkautettiin mutta eikai siwankassat ole niin tarkkoja siitä kenelle ne antaa paketit.

Vierailija
14/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn varmuuden vuoksi naapurikaupungissa kondomiostoksilla. Silloinkin jätän auton eri puolelle kaupunkia ja pukeudun kauppakeskuksen vessassa valeasuun ettei kukaan vain tunnista.

Vierailija
15/15 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn varmuuden vuoksi naapurikaupungissa kondomiostoksilla. Silloinkin jätän auton eri puolelle kaupunkia ja pukeudun kauppakeskuksen vessassa valeasuun ettei kukaan vain tunnista.

Onko käynyt mielessä että jotkut meistä vain raivostuu juorukelloista ja yrittää väistää niitä aina kun vain voi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi