Mies meinaa lähteä
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
hyvä että saat olla rauhassa
Eihän mä saa olla rauhassa, lapsi jää tänne mun kanssa.
Sehän on mukavaa. Sinä voit nauttia omasta ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on mukavaa. Sinä voit nauttia omasta ajasta.
Eihän voi kun lapsi jää tänne.
Lähde sinä vaikka sitten viikonloppuna!
Vierailija kirjoitti:
Yksin yöksi mökille.
Päätit anonyymisti tämän tänne ilmoittaa. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin yöksi mökille.
Päätit anonyymisti tämän tänne ilmoittaa. Miksi näin?
Ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Saat olla lakonisesti yksin.
No sehän saa olla yksin. Kelpaisi mullekin olla yksi ilta ilman lasta mutta toki jättää hänet tänne etten vaan mene minnekkään.
Kuule ammattivalittaja. Mikä on se syy, että raportoit jollekin random-nettipalstalle joka ikisen tapahtuman sieltä teidän torpasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän saa olla yksin. Kelpaisi mullekin olla yksi ilta ilman lasta mutta toki jättää hänet tänne etten vaan mene minnekkään.
Minne sinä huimaukseltasi hoippuroisit?
Ihan kiva. Olin viikonloppuna tyttöporukalla laivalla ja mies oli lasten kanssa kotona, joten suorastaan työntäisin miehen mökille, jos hän haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne sinä huimaukseltasi hoippuroisit?
En tiedä, ilmeisesti johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva. Olin viikonloppuna tyttöporukalla laivalla ja mies oli lasten kanssa kotona, joten suorastaan työntäisin miehen mökille, jos hän haluaisi.
Sulla tilanne eri.
Jopas on taas jännää jämsänperällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mene sinä sitten toisella kertaa. Huomenna, ylihuomenna, milloin vain haluat. Onhan sitten miehesi vuoro jäädä kotiin. Opettele vastavuoroisuutta äläkä itke silloin, kun toinen saa jotain, vaan tee itse toiste sama :)
Ei tää maailma toimi niin, että jokainen saa samana hetkenä haluamansa.
hyvä että saat olla rauhassa