Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestäni koiranpentua ei saa kutsua vauvaksi

Vierailija
17.04.2018 |

Mikä siinä oikein on, että koiranpentuja kutsutaan vauvoiksi!? Tämä kyllä loukkaa ihmisoikeuksiani. Ei eläintä voi verrata ihmislapseen. Mutta joku raja siihen, että koiranpentua verrataan vauvaan. IHMISEN VAUVAA SAA SANOA VAUVAKSI (V-A-U-V-A)!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin panna paremmaksi. Seitsemänkymppinen isäni kutsuu aikuista koiraansa vauvaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin panna paremmaksi. Seitsemänkymppinen isäni kutsuu aikuista koiraansa vauvaksi :)

Suloinen

Vierailija
24/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kutsun koiriani miksi haluan.

Vierailija
25/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään. Eräs nettikaverini suuttui yhdelle kaverilleen niin että blokkasi tämän Facebookissa siksi, että tämä oli antanut koiralleen tavallisen ihmisen nimen, tyyliin "Marjatta". Kuulemma koirille ei saa antaa ihmisten nimiä.

Vierailija
26/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti maalta kirjoitti:

Kerrankin olen samaa mieltä teidän akkojen kanssa. Koira on suden perillinen, sen luonne on eläinmäinen. Se on koiralle vahingollista tehdä sen hoidosta ihmismäistä. Kutsutteko sitten ihmislapsia pennuiksi?!! En kyllä YMMÄRRÄ!!! VMP!!!

Mimimimimimi

Vierailija
27/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muuten koiria kutsua erikseen tyttö- tai poikakoiriksi? Eikös sekin ole hivenen "ihmismäistä?" Taitaa kysyjällä olla elämässä jonkunlainen ikäkriisi menossa, kun noin vanhollista ajattelumallia noudattaa. Eikö tämäkin ole jokaisen oma asia, niin kauan kun koiransa vain kouluttavat fiksusti. Ugh, olen puhunut!

Vierailija
28/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haitanne koiraa eikä vauvojakaan. Erikoisen voimakas tunnereaktio sinulla tähän, mutta kaiketi sekin on ok.

Vierailija
29/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia nämä ihmisvouhkaajat.

Ovatko he aspergereita, raamattulla päähän hakattuja vai äärimmäisen luusereita poloisia, joilla ei ole mitään konstia kokea olevansa yhtään mitään, kuin eläimien ruotuun pistäminen?

Oikeasti ihminen on tosi paljon avun tarpeessa jos kokee eläinten hyvän kohtelun ja niiden rakastamisen olevan joku uhka tai loukkaus omaa itseään kohtaan. Enkä sano tätä paskana "lääkkeet lääkkeet, mene hoitoon" argumenttina, vaan ihan vakavissani.

Vierailija
30/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina näitä keskusteluja katsellessani vastausta kysymykseen "What would Jesus do or say?" Tähän mielestäni paras vaihtoehto olisi: "Jos silmäsi viettelee sinut, revi se irti."

Muistakaa tämän suurmiehen opetukset eläessänne nii saavutatte jotain suurta.

Jeesusta lainaten - ”Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.”

(lähde. Jeesus, 2000 years before Zlatan.)

Vierailija
31/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herjaa Jumalaa, sinä pirullinen maan matonen! Joudut vielä Helvettiin. Ja mikä ihme tämä Zlatan on? Joku hindujumalako? Rukoilen puolestasi, että löytäisit valon. Keep calm and love Jesus.

Vierailija
32/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään...Just katsoin jotain TV-ohjelmaa, jossa pelastettiin koiria ja siinä kyllä yhden omistajan ja koiran suhdetta jotenkin sairaalla tavalla vähintään romantisoitiin, ellei jopa erotisoitu...

Puhuttiin tästä koirasta tämän nuoren naisen "elämän miehenä, sulhona ja ties minä..." Koko ajan sellasta "hei, komistus!"

Vierailija
33/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen huomannut, että oma uroskoirani selvästi pitää enemmän "tytöttelystä", kuin "pojittelusta." Pitäisikö minun miettiä koiralleni sukupuolenvaihdos leikkausta? Vai onko parempi, että leikkautan koirani pallit pois, niin hänestä tulee sukupuoleton. Tällöin koirani "Murre" saisi itse päättää oman identiteettinsä. Suosittelen myös teille muille myös, koiranne sukupuoli-identiteetin pohtimista.

P.s. lisäksi koirani nylkyttää jokaista vastaantulijaa, joten hän taitaa olla myös bi.

Peace and rainbow-love

Vierailija
34/34 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta puhutaan koirieni äitinä, mies jostain syystä mammattelee kanssa. :D Ja 12-vuotias koirapaappakin on ikuistesti mun oma pieni vauvani.

Lapsia meillä ei ole, mutta tulee sit joskus kun on tullakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä