Olen ihastunut naapurissa
asuvaan mieheen :(
En osaa enää olla normaali oma itseni hänen seurassaan. Poskiani alkaa kuumottaa ja sekoilen sanoissani ja mietin liikaa puhumisiani. Varmaan kaikki ovat jo huomanneet, hänen vaimonsa varsinkin. Vietämme paljon aikaa yhdessä. En haluaisi kenenkään huomaavan asiaa.
Kommentit (7)
sitten vaan, huh. Mutta ei ihastumista pysty noin vaan poistamaan. EI SILLE TUNTEELLE VOI MITÄÄN.
ap
Viestiluukku näkyy kirjoitusvaiheessa minulla jostain syystä nykyään hurjan kapeana, joten en näe kerralla kuin reilun lauseen verran tekstiä.
sitten vaan, huh. Mutta ei ihastumista pysty noin vaan poistamaan. EI SILLE TUNTEELLE VOI MITÄÄN.
ap
Kaikkiin tunteisiinsa voi vaikuttaa. Jos tajuat, mistä ihastuminen johtuu (vaihtelua tylsään arkeen, pönkitystä itsetuntoon, romantiikan kaupuuta, seksuaalista halua), voit tyydyttää niitä tarpeita muilla tavoin kuin fantasioimalla naapurin äijästä.
Ja sitten voit päättää, että tuo on helvetin lapsellista, etkä aio jatkaa sitä enää.
Toimii hyvin.
Jos esim. suutut jollekulle, mietithän sinä silloinkin ainakin alkuvaiheen jälkeen rationaalisesti sitä, oliko suuttuminen kovin järkevää ja missä määrin annat sen näkyä. Ei ihastuminen oikeastaan eroa tunteena siitä.
ap
niin älä anna huomata. Pidä ihan omana tietonasi, mut älä ala vikitellä naapurin ukkoa. En ainakaan minä alkais.
naapuri haisee hielle, pieree, ei pese hampaitaan yms. negatiivista
Kyllä ihastumiselle voi jotain jos haluaa, mutta onkin toinen asia haluatko sinä voida sille mitään?
Ja jos et halua niin miksi ihmeessä et halua?
saatikka mennä näyttämään sitä. Varsinkin, kun olette paljon tekemisissä. Otat vaan ihan coolisti ;)