Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ovulaatioaplikaatio voi tietää, että tässä kuussa menkat tulee 3 päivää myöhässä?? Ov

Vierailija
17.04.2018 |

Kirjaan menkat, urheilun, ovulaatiot ja voinnin erityiseen mobiiliaplikaatioon, joka analysoi hedelmällisiä päiviä ja kehoni toimintaa tämän antamani tiedon perusteella.

Kiertoni on aina 24 päivää, ja tässä kuussa ihmettelin kun aplikaatio näyttää kuukautiskierron pituudeksi 27. Luulin että se on joku virhe, mutta niin vain menkat alkamassa KP 27!!!

Miten tämä kone voi tietää näin tarkasti???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun se laskee että koska ovulaatio tulee... Siitähän se menkkojen alkamispäivä riippuu. Jos ovulaatio on ollut kolme päivää myöhässä niin menkatkin alkaa kolme päivää myöhässä. Jos rehellisiä ollaan niin mun mielestä pitäis väliaikasesti sterilisoida naiset, jotka on noin kujalla kehonsa toiminnasta.

Vierailija
2/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun se laskee että koska ovulaatio tulee... Siitähän se menkkojen alkamispäivä riippuu. Jos ovulaatio on ollut kolme päivää myöhässä niin menkatkin alkaa kolme päivää myöhässä. Jos rehellisiä ollaan niin mun mielestä pitäis väliaikasesti sterilisoida naiset, jotka on noin kujalla kehonsa toiminnasta.

Kiitos vastauksesta! Ovulaatio oli todellakin myöhässä 2-3 päivää.

Unohdetaan se sterilointi, kun lapsi kuitenkin toiveissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menkat on kolme päivä myöhässä, jos ovulaatio on kolme päivää myöhässä. Mutta se mistä se sovellus voi tietää, että tässä kuussa oli ovulaatio kolme päivää myöhässä?

T. Ei ap

Vierailija
4/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Ovulaatio oli todellakin myöhässä 2-3 päivää.

Unohdetaan se sterilointi, kun lapsi kuitenkin toiveissa.

Tsemppiä yritykseen! Toivon koko sydämestäni että pian tärppää! Ihan vinkkinä, niin raskauden aikana voisi iltalukemiseksi harkita jotain vauvan hankinnasta kertovaa kirjaa, jos vaikka tyttö tulisi, niin osaisit hänelle sitten perin pohjin selittää kuukautiskierron salat. Mutta oikeasti, toivottavasti plussaat pian! Tsemppiä vielä!

T. Aikaisemman viestin kirjoittaja

Vierailija
5/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplikaatio arvaa sille antamiesi summittaisten tietojen perusteella. Yksikin virhe, niin paksuna olet.

Vierailija
6/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menkat on kolme päivä myöhässä, jos ovulaatio on kolme päivää myöhässä. Mutta se mistä se sovellus voi tietää, että tässä kuussa oli ovulaatio kolme päivää myöhässä?

T. Ei ap

No en tätä kyseistä sovellusta ole käyttänyt, enkä tiedä mitä sinne laitetaan. Mutta jos sinne mitataan vaikka ruumiinlämpö tai kuvaillaan valkovuodon koostumusta ja määrää, niin en epäile etteikö se voisi ennustaa ovulaatiopäivän. Kun nyt tämän sanoin, niin kaikille tiedoks että nää laskurit on hyviä jos haluaa tulla raskaaks, mutta ehkäisyssä älkää koskaan luottako vaan niihin.

Vierailija
7/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ei ap

Ovulaatio testataan itse testeillä ja merkataan myös tähän aplikaatioon.

Jos ovulaatio on ollut Clearbluella posiiivinen vaikka KP 12, tämä aplikaatio näyttää aina parhaaksi päiväksi seuraavan eli KP 13.

Ap

Vierailija
8/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ei ap

Jos ovulaatio on ollut Clearbluella posiiivinen vaikka KP 12, tämä aplikaatio näyttää aina parhaaksi päiväksi seuraavan eli KP 13.

Ap

Eli mikä tämän sovelluksen hyöty siis on, jos ovulaatiotesti täytyy kuitenkin tehdä? Merkitset siis vain ovulaatiopäivän sinne? Minä merkitsen ovulaationi kalenteriin ja katson siitä koska menkat alkaa. Siksi siis kyselen kun itselläkin vauva toiveissa.

Vierailija
9/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ei ap

Ap

Eli kumpaa sitten uskoa, että kumpi on paras päivä yrittää lasta, kp 12 jolloin clearblue näyttää hymyä vai kp 13 jota tämä ihmeellisen tarkka aplikaatio näyttää ja clearblue näyttää tuolloin jo nollaa?

Vierailija
10/10 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, mielestäni hyöty on vertailu. Mulla siis ovulaatiotesti näyttää hymyä esim kp 12 ja tämä tarkka appi aina suosittelee seuraavaa päivää.

Itsekin mietin kumpi on ns totta :) tähän asti uskonut ovulaatiotestiin enemmän, ei aplikaatioon ja ei ole raskaus alkanut vielä.