Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit eivät koskaan meinaa muistaa että olen hipsteri, ärsyttää

Vierailija
17.04.2018 |

Eivät ota sitä huomioon ihan arkipäiväisissä asioissa. En halua ylipäätään "shoppailla" mutta aina olisi mentävä johonkin Gina tricotiin tai lapsityövoimaa tukevaan h&m:ään. (En käytä massavaatteita)

Kun syön ulkona, haluan syödä hyvässä kasvisravintolassa, en Hesessä tai vastaavassa rasvankäryisessä puljuissa. Illan istujaisissa tarjotaan epäeettisiä riistoviinejä tai sitten jos lähdemme ulos niin ehdotetaan jotain teinihelvettiä jossa jytää paska "musiikki"

Olen huomannut että jään yhä useammin mieluummin yksin kotiin. Tämä on johtanut siihen että minua on pikku hiljaa jätetty kutsumatta tapaamisiin. Olisiko liikaa vaadittu että edes joskus tekisimme jotakin mistä minä pidän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hipsteri mutta sinulla ei ole hipsterikavereita? Outoa... Yleensä hipsterit ovat oikeita laumasieluja jotka liikkuvat sopulilauman tavoin yhdessä. Ehkä oletkin sellainen wannabe-hipsteri?

Vierailija
2/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pahkena....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aivan hiton rasittavalta ihmiseltä. Kaikki mitä muut tekevät, ostavat, syövät tai kuuntelevat on "paskaa" Haluaisitko itse olla sellaisen ihmisen seurassa joka ajattelisi sinusta noin?

Vierailija
4/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hullumpi provo. Tuore aihe ainakin.

Vierailija
5/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää itse illanvietto, jossa tarjoat oikeanlaista ruokaa ja juomaa. Ja tietenkin soitat oikeanlaista musiikkia.

Vierailija
6/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hullumpi provo. Tuore aihe ainakin.

Samaa mietin. Idea hyvä, mutta toteutus vielä ontui.

Vierailija
7/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hipsterien pitäisi olla semmoisia leppoisia ja iloisia. Ap:n asenne on päinvastoin katkera ja kiukkuinen. Eli vegaanimainen.

Vierailija
8/8 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haki paremmat kamut, kalliosta niitä löytyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme