Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni puri minua sormeen

Vierailija
16.04.2018 |

Miesystäväni kiivastuu helposti. Vähän yli viikko sitten hän puri minua etusormeen, siinä on edelleen punainen jälki. Siihen tuli aika paha jälki puremasta. Pitäisikö minun ilmoittaa poliisille? Mies on myös lyönyt minua joskus ja tönäissyt, mustelmia tullut. Mies tekee in hermostuessaan.

N27

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisit auta, sinun pitää itse ottaa vastuuta elämästä, pakkaa kamasi ja lähde, et voi muuttaa toista ihmistä.

Vierailija
2/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuitenkin välillä ihana ja minulla on turvallinen tunne hänen ksnssaan. Jos eroaisin joutuisin muuttamaan äitini luo kaksioon. Mieheni sanoo aina rakastavansa minua mutta suuttuessaan voi tehdä tuollaista :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei myöskään tykkää siitä jos olen myöhään, esim. Klo 20 asti jossai muualla kuin kotona. Laittaa viestejä, mm. Että ikävä ja tule jo kotiin.

Ap

Vierailija
4/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä se irti siitä kaulapannasta ja hihnasta

Vierailija
5/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei myöskään tykkää siitä jos olen myöhään, esim. Klo 20 asti jossai muualla kuin kotona. Laittaa viestejä, mm. Että ikävä ja tule jo kotiin.

Ap

Vierailija
6/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette? Minusta aikuisen ei kuulu purra.

Ap

Vierailija
8/9 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, jossa toinen on väkivaltainen sekopää ja toinen on OK asian kanssa. Eihän tuossa mitään, kaiketi sovitte toisillenne.

Vierailija
9/9 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt lääkärissä mutta mietin kävisinkö nyt myöhemmin. Sormessa on pieni arpi. Tuo on lievä pahoinpitely kun selvitin asiaa. Lisäksi mies teki minulle toisenkin ilkeän tempun nyt lähiaikoina.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä