Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kommentoi naisten perseitä

Vierailija
22.04.2006 |

Miehelläni on tapana kommentoida minulle naisten perseitä kaikkialla mm uimarannoilla ja kadulla. Hyvä perse, pantava perse jne.

Aluksi homma ihmetytti, mutta nykyisin se on alkanut naurattaa ja olen alkanut myös itse kommentoimaan hänelle naisten pepuista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä myös ilmotan jos vastaan tulee pantavan näköinen mies.

Miks ei vois rakkaalleen omia ajatuksia sanoo?? Siis no ei tietenkään jos se on toiselle vastenmielistä.

Vierailija
2/7 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittais tollanen tosi paljon, ja kokisin sen henkisenä väkivaltana. Ymmärrän kyllä, että miehet tuskin haluaa loukata vaimojaan toisten naisten kehumisella, mutta joitain naisia se vaan loukkaa ja pahasti. Mutta hyvä juttu, jos te pystytte suhtautumaan siihen huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulleehan sitä katseltua. Katselen myös rintoja ja sanonkin ääneen vaimoni kuullen, koska vaimonikin on todella kurvikas. Uskoisin että sen takia hän ei välitä kommenteistani.

Vierailija
4/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kommentoi toisten naisten peppuja ja tissejä jos ne ovat ns. miesten mieliä selvästi provosoivia. Liian tiukat farkut tai rintaliivit, liian avoinainen kaula-aukko, selvästi näkyvät stringit, ym. Itse kun katselen pitää olla tarkkana ettei kommentoi liian "sopivia" peppuan ja tissejä. Vaimo ei varsinaisesti suutu mutta leppymiseen menee aikaa normaalia enemmän. Kokee kai itsensä jotenkin uhatuksi?

Vierailija
5/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin joskus vaimolle sanoo, että kato rakas, kun tolla on melkein yhtä hyvä perse kuin sulla. En ole koskaan saanut moitteita ja pillua saan tosi usein.

Vierailija
6/7 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ainakaan homo ole.

Vierailija
7/7 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin monesti saatan huumorillisesti heitellä miehen kanssa 'peppuarvosteluja' ilmaan, mutta jos nyt joka kerta kun nainen kävelee ohi saisin kuulla mielipiteen sen peputa nii alkaishan se vähän häiritseen. Pääasia kuitenki että mun perse on sen mielestä paras ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi