Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyviä ihmisiä olemassa? Missä?

Vierailija
16.04.2018 |

Sellaisia, jotka ovat vilpittömästi iloisia myös muiden puolesta, ei selkäänpuukotusta jne?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan hoitoalan ihmiset ovat empaattisimpia ja heissä on vähiten psykopaatteja. Ehkä se kertoo siitä, että haluavat auttaa muita ja ovat siten hyviä ihmisiä. 

Vierailija
22/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien yli tallotaan nykyisessä maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan hoitoalan ihmiset ovat empaattisimpia ja heissä on vähiten psykopaatteja. Ehkä se kertoo siitä, että haluavat auttaa muita ja ovat siten hyviä ihmisiä. 

Oletko tosissasi vai vitsailetko?

Täällä on ollut lukemattomia ketjuja hoitoalan työyhteisöistä ja niiden ongelmista. Alalla työskennelleet/työskentelevät ja sitä läheltä seuranneet ovat lähes poikkeuksetta kertoneet, että hoitoalalla on huomattavan paljon persoonallisuushäiriöisiä. Narsisteille ja narsismiin taipuvaisille, etenkin naisille, on tosin tyypillistä moraalinen ylemmyydentunto, mikä selittänee nämä tutkimustulokset. Jos näitä "tutkimuksia" edes on koskaan tehty ja julkaistu.

Vierailija
24/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aika hyvä ihminen. Empaattinen, kärsivällinen, autan muita yms. Ei se kuitenkaan mussa mikään sisäsyntyinen ominaisuus lopulta taida olla. Jos olisin kasvanut katulapsena, niin kai olisin oppinut selviytymään ja pitämään omistani huolen millä keinoin täytyy. Jos joku hyökkäisi perhettäni vastaan, en usko, että kääntäisin toista poskea.

Hyvä kysymys siis. Sai pohtimaan mitä se hyvyys sitten lopulta onkaan. Onhan niitä kuitenkin parempia, toisenlaisia ihmisiä. Gandhi esimerkiksi?

Vierailija
25/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ovat kaikki hyviä ihmisiä, kultaisia maailmaa parantavia hjumaaneja höpönassuja.

Ne arvot ja inhimillisyys.

Vierailija
26/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini oli ja minun mieheni on. Itse yritän parhaani että edes joskus olisin.

Vierailija
27/27 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla hyvä,olisin parempi jos mulla olisi rahaa paljon,pystyisin auttamaan muitakin köyhiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä