Isäni paljastui setämieheksi
Löysin sattumalta hänen Twitter tilin kun olin kylässä ja selailin hänen läppäriä. Kommentit ovat tyyliin "upealta näyttää:)", "wau kuinka sexy" jne nuorten naisten tileille 🤮
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.
Sama setämiesjankkaaja.
Mutta mammathan peukuttaa. 0/5.Setämiehellä menee tunteisiin, kun teidän kuvottavista toimista keskustellaan ja aloittajia on useita. ;)
Puhutaanko hetki Robiniä kuolaavista ällötädeistäkin, ja lesbojalkapallonpelaajista?
Niinpä! Te olette mammat kuulkaas aika kaksinaamaisia. Ihan avoimesti täälä kilvan kuolaatte robinin perään ja sitten tuomitsette jyrkästi saman miehiltä, melkein samassa lauseessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.
Sama setämiesjankkaaja.
Mutta mammathan peukuttaa. 0/5.Setämiehellä menee tunteisiin, kun teidän kuvottavista toimista keskustellaan ja aloittajia on useita. ;)
Puhutaanko hetki Robiniä kuolaavista ällötädeistäkin, ja lesbojalkapallonpelaajista?
Niinpä! Te olette mammat kuulkaas aika kaksinaamaisia. Ihan avoimesti täälä kilvan kuolaatte robinin perään ja sitten tuomitsette jyrkästi saman miehiltä, melkein samassa lauseessa
Mammat peukuttaa samaa asiaa ylös tai alas riippuen siitä onko kyseessä mies vai nainen.
Eri säännöt nääs.
Vierailija kirjoitti:
Löysin sattumalta hänen Twitter tilin kun olin kylässä ja selailin hänen läppäriä. Kommentit ovat tyyliin "upealta näyttää:)", "wau kuinka sexy" jne nuorten naisten tileille 🤮
*Twitter-tilinSÄ
*läppäriäÄN
Et muuten varmasti sattumalta löytänyt, vaan menit uteliaisuuksissasi nuuskimaan. Miksei tätä voi anonyymilla keskustelupalstalla myöntää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.
Sama setämiesjankkaaja.
Mun mielestä siinä on vissi ero tyrkytetäänkö omat fantasiat suoraan kohteen tietoisuuteen. Jos ei niin mulle on sama haaveilevatko setämiehet ja tädit itseään nuoremmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.
Sama setämiesjankkaaja.
Aloittajia on useita -> jokainen sivupersoonasi.
Ai meni tunteisiin?? Hohhoijaa ja haukotus.
Niin meni kovasti tunteisiin.Voi pappa hyvä. Kun tämä ei ole mun aloitus. Mä tein ne ohjeet setämiehille.
Imartelevaa, että kuvittelet mun olevan kaikkien aloitusten takana, mutta valitettavasti mun lisäksi on satoja ja jopa tuhansia nuoria naisia, jotka halveksii teitä.
Ja varmasti toinen mokoma vielä vanhempiakin naisia ja sitten ihmettelette, kun ette oikein kelpaa miehille ja koette olevanne naisvihan kohteina.
Just meinasin tulla sanomaan, et Visa Mäkinen.