Mä tulin eilen kotiini ja vuokrakämpässä olikin jo...
.. Muutama henkilö tekemässä huoltotöitä. Ainut, että minulle ei tästä ollut kerrottu mitään. Hirveen kiwa yllätys!!
Kommentit (10)
Kyllä! Ilmoitus pitäisi tulla 2 vkoa. Aikaisemmin. Tee rikosilmoitus. Isännöitsijä on todennäköisimmin vastuussa. Riippuen sopimuksesta huoltoyhtiön kanssa. Rosikseen!
Et tule todennäköisesti saamaan mitään korvauksia, mutta syyllinen saa kyllä hieman rahallista korvatillikkaa...
Äkillinen vesivahinko ei ilmoita 2 viikkoa etukäteen.
Häiritsikö huoltotyö hampunviljelyä?
Aina on niitä, joita mikään etukäteisviestintä ei tavoita. Vika löytyy yleensä vastaanottajasta silloin.
Jos huoltomiehet olivat kämpässä sunnuntaina, niin todennäköisesti kysymyksessä oli jokin kiireellinen juttu. Etukäteen suunnitellut huoltotoimenpiteet tehdään yleensä arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Ilmoitus pitäisi tulla 2 vkoa. Aikaisemmin. Tee rikosilmoitus. Isännöitsijä on todennäköisimmin vastuussa. Riippuen sopimuksesta huoltoyhtiön kanssa. Rosikseen!
Eikä tarvitse. Viikko riittää ja hätä ei lue lakia, kuten vaikkapa vesivahinkotapauksessa. Todennäköisesti asiasta on ilmoitettu, mutta aloittaja on heittänyt ilmoituksen pois.
Mun kämppään tuli yhtenä aamuna kaksi raksamiestä omilla avaimilla ja ilmoittamatta.
Ei ollut mitään kiireellistä. Ei vesivahinkoa. Ei tulipaloa. Ei poliisitehtävää.
Kai isännöitsijällä on vastuu tällaisesta. Laiminlyönyt ilmoitusvelvollisuuden. Ei kenenkään kotiin saa mennä yleisavaimella ilman asunnonhaltian lupaa, jos ei ole kiiretilanne esim. Vesivahinko tai tulipalo.
Olivat varmaan vessassa käynyt haistelemassa pikkareitasi ja vemppaamassa.
Eikös tuo ole ihan rikos?