Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvästi taas pienempi vaakanumero aamulla

Vierailija
16.04.2018 |

Sorruin näkkileipään ja oivariiniin! Ei siinä yhdessä mitään mutta kuusi..

Voi kun tämä on niin hankalaa.
Paino junnannut samassa jo muutaman kuukauden! Välillä nousee kilon kaksi ja sitten taas laskee muttei tuota alemmas. Painoa on nyt sen 93 kiloa ja näköjään siinä pysyy.

Olen jättänyt suklaat kauppaan jo kuukauden ajan ja muutkin herkut jääneet. Muutenkin olen vastustanut kiusauksia hyvin mutta kaloreita vaan tulee liikaa ilmeisesti.
Nyt aloitan lenkkeilyn niin jos siitä tulisi vähän lisäboostia. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mutta lääkityksen pitäisi olla kunnossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vaaka! Osta uusi.

Vierailija
2/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paha sortuminen. Syö sitä mäkkäriä vaikka pari palas päivässä niin ei iske holtiton himo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo paha sortuminen. Syö sitä mäkkäriä vaikka pari palas päivässä niin ei iske holtiton himo

Ei kuulosta pahalta joo mutta ei se näkkileipä oivariinikerroksella kovin vähäkalorista oo.

Näkkäri on mulle himon kohde ja jos syön yhdenkin niin se on menoa. Toinen on riisimurot, niitä vois syödä sen paketillisen päivässä!

Karkkihimosta olen aika hyvin päässyt. Söin ennen joka päivä jotain ja yleensä se jotain oli suklaalevy. Olen varmaan itse asiassa ollut jo lähemmäs pari kuukautta ilman tai sitten ostanut jonkun ihan pienen karkin joka ei ole suklaata.

Vettäkin juon paljon. Iho näyttää hyvältä kasvoissa ja selluliittikin tuntuu vähentyneen mutta varsinaista laihtumista ei ole tapahtunut.

Olen kyllä laihtunut jo 15 kiloa ihan hiljakseen 8kk aikana. Nyt vaan harmittaa tämä junnaus ja kun vielä tänään päätin että huomenna se vaaka menee sinne alle 93 kilon..

No jos viä joskus!

Vierailija
4/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo, kuin oikeat herkut ja mässyt. Huomenna taas uusi yritys!

Vierailija
5/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahmit näkkileipää ja riisimuroja, niitä ei varmaan kannata ostaa kotiin? Näin minimoit riskit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän