Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni palstalla kirjoittajista korostaa olevansa kaunis?

Vierailija
16.04.2018 |

Kunhan mietin. En ole tosielämässä törmännyt kuin muutamaan tällä tavoin itsestään puhuvaan ihmiseen. Oletteko te kaikki kauniit ihmiset täällä? Missä te livenä oikein hengaatte? Oletteko te todellisia?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut.

Vierailija
2/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva kehtaa julkisesti myöntää pitävänsä itseään kauniina. En minä ainakaan kehtaisi, koska olen kaunis lähinnä omasta ja äitini mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut.

Ehkä olemme sitten lukeneet eri ketjuja. Yllättävän monessa ketjussa joku mainitsee olevansa hoikka ja kaunis (ja ehkä myös älykäs, korkeakoulutettu, tienaa 100 tonnia vuodessa jne.) Omakehu löyhkää kilometrien päähän!

Vierailija
4/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannata vertailla ihmisten sanomisia oikeassa elämässä ja täällä nimettömänä. Se on aika iso tabu kehua itseään kauniiksi. Tästä syystä et olekaan sitä kuullut oikeassa elämässä.

Vierailija
5/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan törmännyt täällä kommenttiin, jossa joku kertoisi olevansa kaunis. Yleensä on muunlaisia ongelmia, monihan puhuu täällä ylipainosta ja kertoo siitä makaabereita yksityiskohtia kuten reisien hinkkautuminen yhteen ja muuta.

Vierailija
6/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska muuten tulee joku rassukka joka yrittää mitätöidä toisen argumentit haukkumalla kirjoittajaa ylipainoiseksi suohirviöksi, vaikka ei ole ikinä tätä nähnyt. :D Parempi siis sanoa etukäteen, että on kaunis.

Miksi se ärsyttää teitä niin paljon?

Vierailija
7/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis ja rikas = Mitä tahansa paskaa pykellän ulos, sitä kunnioitetaan.

Olen ruma, lihava ja köyhä = Vaikka olisin tutkijoiden aatelia niin olen väärässä ja huono ihminen.

Vierailija
8/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska muuten tulee joku rassukka joka yrittää mitätöidä toisen argumentit haukkumalla kirjoittajaa ylipainoiseksi suohirviöksi, vaikka ei ole ikinä tätä nähnyt. :D Parempi siis sanoa etukäteen, että on kaunis.

Ei se ärsytä. Lähinnä ihmettää. Palstalla nyt voi kuka hyvänsä sanoa itsestään mitä tahansa. Esimerkiksi lääkäreitä tuntuu hengaavan täällä oikein urakalla. Ilmeisesti Pietarin trolliopistosta valmistuneita?

Vierailija
9/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ärsytä. Lähinnä ihmettää. Palstalla nyt voi kuka hyvänsä sanoa itsestään mitä tahansa. Esimerkiksi lääkäreitä tuntuu hengaavan täällä oikein urakalla. Ilmeisesti Pietarin trolliopistosta valmistuneita?

Ai koska lääkäreitä ei ole olemassa? Eikä kauniita ihmisiä? Eikä nyt varsinkaan kauniita lääkäreitä? :D

Hohhoijaa taas.

Vierailija
10/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis ja rikas = Mitä tahansa paskaa pykellän ulos, sitä kunnioitetaan.

Olen ruma, lihava ja köyhä = Vaikka olisin tutkijoiden aatelia niin olen väärässä ja huono ihminen.

Näinhän tuo tuntuu ihmisten mielestä menevän. Ad hominemhan toi on, eli siis aika alkeellinen argumentointivirhe, joka opetetaan yleensä jo yläasteella.

Vierailija
11/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai koska lääkäreitä ei ole olemassa? Eikä kauniita ihmisiä? Eikä nyt varsinkaan kauniita lääkäreitä? :D

Hohhoijaa taas.

Ei, vaan todennäköisyys sille, että kaikki kauniit lääkärit hengaisivat kaiken aikansa täällä on äärimmäisen pieni. Todennäköisempää on se, että kaikki itsensä täällä lääkäreiksi esittelevät eivät sitä ole.

Vierailija
12/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmia. Kerjätään kehuja muilta, kun kehutaan itseään kauniiksi, on sitä tai (useimmiten) ei.

Vierailija
13/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa sanoa ääneen pitävänsä itseään kauniina tai olevansa elämässään tyytyväinen ja onnellinen. Leimataan heti omahyväiseksi, leuhkaksi, itserakkaaksi, jne. Kenellä onni on, se onnen kätkeköön.

Vierailija
14/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Ei, vaan todennäköisyys sille, että kaikki kauniit lääkärit hengaisivat kaiken aikansa täällä on äärimmäisen pieni. Todennäköisempää on se, että kaikki itsensä täällä lääkäreiksi esittelevät eivät sitä ole.

Ei ole mitenkään mahdotonta, että Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle mahtuisi muutama kaunis lääkärikin. Eivätkä kaikki ole täällä 24/7, niin kuin sinä vaikutat olevan (siksi luulet että muutkin ovat).

Vierailija
15/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Ei ole mitenkään mahdotonta, että Suomen suosituimmalle keskustelupalstalle mahtuisi muutama kaunis lääkärikin. Eivätkä kaikki ole täällä 24/7, niin kuin sinä vaikutat olevan (siksi luulet että muutkin ovat).

Varmasti mahtuu muutama kaunis lääkäri tännekin. Ja monta lääkäriksi esittäytyvää trollia.

Vierailija
16/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän moni täällä korostaa olevansa myös älykäs mutta se ei tunnu ärsyttävän yhtä paljon muita palstalaisia.

Vierailija
17/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas.

Varmasti mahtuu muutama kaunis lääkäri tännekin. Ja monta lääkäriksi esittäytyvää trollia.

En itse ole törmännyt kovinkaan moneen lääkäriksi itsensä esittelevään kommentoijaan, muutamaan vain ja nekin niissä yhteyksissä joissa ammatti on jollain tapaa oleellista.

Minkä siinä lääkäriydessä muuten on olevinaan niin ihmeellistä? Ammatti siinä missä muutkin ja lääkikseen pääsee keskiverto-ÄO:llä ja ahkeruudella.

Vierailija
18/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniin väriset silmät ja kivat hiukset, mutta muuten en pidä itseäni kauniina. Toisaalta en pidä kauneutta sinänsä minään meriittinä, lisäksi nykyään kauniina pidetyt naiset näyttävät ihan toistensa peilikuvilta johtuen samanlaisista meikeistä. Se on toisaalta hirmuinen harmi koska osa on oikeasti hyvin kauniita mutta häviävät tuolla lailla massaan.

Vierailija
19/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei saa sanoa ääneen pitävänsä itseään kauniina tai olevansa elämässään tyytyväinen ja onnellinen. Leimataan heti omahyväiseksi, leuhkaksi, itserakkaaksi, jne. Kenellä onni on, se onnen kätkeköön.

Onhan se vähän erikoisen oloista, jos ihmisen on koko ajan korostettava sitä, kuinka hyvin hänellä menee. Jopa siis nimettömänäkin.

Ohis

Vierailija
20/70 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. Oikeasti kaunis. En peruskäyttö. Olen myös pitkä ja hoikka.

Livenä kun mua kehutaan sanon vain kiitos ja käännän huomion muihin asioihin. Miesten vislatessa saatan hyvänä päivänä hymyillä flirttiä muutoin ignooraan.

Koskaan kehu itseäni muille. En ulkoisia enkä sisäisiä. Joskus jotain onnistunutta kakkua voin kehaista ohinmennen. Muutoin mitätöin.

Omakehu kääntyy aina itseään vastaan. En uskalla, se on jopa vaarallista katkerien maassa. Olla kaunis,itsevarma ja näyttää se.

Täällä voin sanoa mitä olen jos se on oleellista kommentoimisen puolesta. Ei Känny mua vastaan. Eikä vaikuta mun tosielämään.