Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lehtiä teille tuli lapsuudessa? Mitä tilaatte nykyään?

Vierailija
16.04.2018 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kotiin tuli vuosikymmeniä Kotiliesi ja Valitut Palat. Selasin ne jo lapsena läpi, etenkin Valittujen Palojen vitsit.

Ala-asteikäisenä minulle tuli Lasten Kirjakerhon (?) kirjapaketti kuukausittain. Mukana oli myös Anu ja Antti -sarjakuva, joka oli minusta kuvakirjaa kivempi. Myös Aku Ankka tuli joitakin vuosia. N75

Vierailija
2/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli Nallekerho, isompana joku koiralehti ja Demi. Aku Ankka tuli myös joskus. Nykyään en tilaa mitään, en ole tilannut vuosiin. Missään lehdessä ei tunnu olevan paljoakaan kiinnostavaa luettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen sanomalehti , seura ja aku ankka.

Vierailija
4/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden kotiin tuli vuosikymmeniä Kotiliesi ja Valitut Palat. Selasin ne jo lapsena läpi, etenkin Valittujen Palojen vitsit.

Ala-asteikäisenä minulle tuli Lasten Kirjakerhon (?) kirjapaketti kuukausittain. Mukana oli myös Anu ja Antti -sarjakuva, joka oli minusta kuvakirjaa kivempi. Myös Aku Ankka tuli joitakin vuosia. N75

Niin ja itse olen tilannut ainakin kymmentä lehteä aikuisena. Naistenlehdistä Gloria tuli vuosia (vanhan päätoimittajan aikana). Sisustuslehdistä olen tilannut ja ostanut monia, Deko on aika hyvä. Suomen Kuvalehteä ja Kanavaa tilasin myös yhdessä vaiheessa. Nyt ei tule mitään, enkä ole hirveästi kaivannutkaan. Ostan irtonumeron, kun siltä tuntuu.  

Vierailija
5/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Sanomat, Uusi Suomi, Aku Ankka, Anna, Suomen Kuvalehti. Nämä nyt ainakin muistan.

Meille tulee satunnaisesti tarjouksesta Anna / Me Naiset. Äidiltäni saan Suomen Kuvalehden ja Kodin Kuvalehden luettavakseni.

Vierailija
6/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki, Regina, Apu, Karjalainen.

Vierailija
7/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainen ja Villivarsa. Pankista tuli Hippo-lehti.

Vierailija
8/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli  Aku Ankka, josta opin 4-vuotiaana lukemaan. Meille tuli Helsingin Sanomat, Uusi Suomi ja joitakin vieraskielisiä lehtiä, joissa oli reseptejä äidille ja autojuttuja isälle. Näistä vain HS kolisee luukusta edelleen. Lisäksi Suomen Kuvalehti, Tekniikan Maailma ja jäsenetuina Nykypäivä ja Talouselämä.

Vierailija
9/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Muumit, Nakke Nakuttaja ja myöhemmin Me Kaks (vai mikä se oli?). En ole koko aikuisiälläni tilannut yhtään lehteä enkä osta irtonumeroita.

Vierailija
10/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mosse.

Vierailija
11/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka, Apu, Suosikki, Sinä minä, Regina, Me naiset, Kauneus ja terveys, Kodin kuvalehti, Suuri käsityö, Metsästäjä ja Lapin kansa.

Itse en lehtiä tilaa.

Vierailija
12/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena muistan lukeneeni Aku Ankkaa, Bamse-lehteä ja Maija Mehiläistä. Ala-asteella tilasin Barbie-lehteä. Yläasteella MeKaks, Sinä&Minä ja Demi. Suosikkia luin myös.

Nykyään tilaan Aku Ankkaa ja Seiskaa. Saan äitiltä luettavaksi pinon naistenlehtiä. Joskus ostan tiede- ja leivonta-aiheisia lehtiä sekä käsityölehtiä.

Vierailija
13/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena muistan lukeneeni Aku Ankkaa, Bamse-lehteä ja Maija Mehiläistä. Ala-asteella tilasin Barbie-lehteä. Yläasteella MeKaks, Sinä&Minä ja Demi. Suosikkia luin myös.

Nykyään tilaan Aku Ankkaa ja Seiskaa. Saan äitiltä luettavaksi pinon naistenlehtiä. Joskus ostan tiede- ja leivonta-aiheisia lehtiä sekä käsityölehtiä.

Niin, ja Muumi-lehti. Ja muistikuvia on myös My Little Pony -lehdestä.

Olen syntynyt 1985.

Vierailija
14/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka, Villivarsa ja Suosikki tuli lapsena/teininä. Aikuisiällä olen tilannut ainakin Annaa, Me Naisia, Kotivinkkiä, Tiede-lehteä. Nyt tulee Avotakka ja sanomalehti.

Vierailija
15/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapossu-lehden sai pankkijäsenyyden päälle. Pioneeritoveri lakkasi ilmestymästä kun Siitoimen kätyrit poltti kirjapainon, tosi juttu.

Vierailija
16/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli Nakke, kultapossukerhon lehti ja Hevoshullu, teininä Suosikki. Vanhemmille tuli Tuulilasi, Me naiset ja Valitut palat.

Aikuisena olen tilannut Tieteen kuvalehteä ja Aku Akkaa

-n48v-

Vierailija
17/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään tilattua lehteä, ei edes sanomalehteä.

Vierailija
18/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli Koululainen, Aku Ankka ja Kultapossukerhon lehti. Teininä SinäMinä. 

Vierailija
19/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli Lapin kansa, Seura tai Apu (riippuen tarjouksesta, yleensä Seura), Aku Ankka, Anna, Jaana tai Me naiset (vuorotellen), Uusi Suomi, Hymy ja Alibi sekä joitain kauppojen lehtiä ja ammattilehtiä. Lyhyempiä pätkiä tulivat mm. Koululainen, Katso, Pyhimys, Neuvostoliitto, Valitut palat ja Suomen kuvalehti.

Nyt meille tulee Lapin kansa ja yleensä on tullut maakuntalehti asuinpaikasta riippuen, Suomen kuvalehti, Tieteen kuvalehti Historia, Hesarin viikkolehti sekä joitain ammatti- ja järjestölehtiä.

Vierailija
20/34 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainen-lapsille

Suosikki-lapsille

Demi-minulle

Aku Ankka-lapsille

Witch-minulle

Siskolle tuli jossain vaiheessa Maailman vahvin nalle ja joku tyttöjen lehti 🤔 Veljelleni Myrkky 😁

Lisäksi kuuluin aikani Koululaisen kirjakerhoon ja Polluxiin.

Aamulehti ja paikkakunnan oma sanomalehti tulivat, äidille tuli jossain vaiheessa Anna ja Me naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi