Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huonosti käyttäytyvälle ihmiselle uskaltautuu huomauttamaan, niin miksi nämä ihmiset alkavat usein haukkua huomauttajan ulkonäköä?

Vierailija
16.04.2018 |

Olen vaikkapa junassa ja sanon metelöiville humalaisille,että voisivatko he olla hiljempaa niin miksi nämä lähes aina alkavat huomautella minulle ulkonäöstäni? Tässä on varmaan syy miksi suomalaiset eivät useinkaan uskalla huomauttaa huonosta käytöksestä koskaan missään julkisilla paikoilla kun pelkäävät tulevansa haukutuksi ulkonäöstään. Itse kyllä kestän ulkonäköhaukut ja siksi jatkankin huomauttelemista, koska ulkonäköhaukkujakin ärsyttävämpää on se että ihmiset vain hiljaa hyväksyvät muiden perseilyn.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun argumentit ei riitä. Ulkonäön uskotaan olevan huomauttajalle yhtä arka paikka kuin se on haukkujalle itselleen.

Vierailija
2/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa oudolta mutta usein odotan jopa innolla mistä he tällä kertaa keksivät haukkua minua. Se on minulle jollain tavalla viihdyttävää. Uskon että ominaisuus josta he minua yrittävät loukata on heidän oma heikko kohtansa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on samaa kuin henkilökohtaisuuksien suoltaminen somedebatissa. Varma merkki siitä, että asia-argumentit ovat loppuneet.

Vierailija
4/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on täällä av-palstallakin. Väärän mielipiteen esittäjän ulkonäkö ja jopa sukuelinten laatu haukutaan mahdollisimman törkeästi. Ainoa tarkoitus on loukata ja saada siitä jonkinlaista lohtua oman elämän surkeuteen.

Vierailija
5/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Puolustuskannalle heittäytyminen siirtää huomion pois omasta perseilystä ja sysää sen toiselle. Näin on myös, jos kiusaajalasten vanhemmille sanoo asiasta (ei tietenkään kaikki, jotkut osaavat ottaa myös vastuun).

Vierailija
6/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä haukkumalla ihminen osoittaa vain toista alemmalla olevan henkisen tasonsa.

Vierailija
7/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ap! 😎

Vierailija
8/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaisi se, että miksi jotkut haukkuvat toisten ulkonäköä vaikkei sanaakaan olisi vaihdettu? Ei voi käsittää!

Vierailija
9/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne huonokäytöksiset ihmiset on yleensä juuri tyhmiä tai ongelmallisia tai teinejä/nuoria. 

Mä kerran kommentoin kaverilleni yhden naisporukan kamalaa kyttäytymistä baarissa. Huutelivat jollekkin miehelle törkeyksiä ja yksi niistä haukkui miehen ulkonäköä ja olin seurannut tätä tapahtumaa alusta saakka ja mies ei siis ollut tehnyt yhtään mitään.  No yksi seurueesta kuuli tämän ja rupsei saman tien arvostelemnaan ulkonäköäni ja huorittelemaan ja kävi melkein käsiksi ennen kuin poistuttiin siitä paikalta. 

Nä naiset ei ees ollu mitään ihan teinejä jtn 26-29-vuotiaita?

Vierailija
10/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Jos huomauttelet niin sinulle huomautellaan.

Vierailija
11/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska kuulla mitä minusta keksittäisiin! Olen hoikka ja kaunis, suht ohut tukka kyllä, että ehkä siitä jotain 🤔

Vierailija
12/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he ovat huonosti käyttäytyviä. Siinä syy.

Vierailija
13/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just siksi, koska ovat huonosti käyttäytyviä ;)

Vierailija
14/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne huonokäytöksiset ihmiset on yleensä juuri tyhmiä tai ongelmallisia tai teinejä/nuoria. 

Mä kerran kommentoin kaverilleni yhden naisporukan kamalaa kyttäytymistä baarissa. Huutelivat jollekkin miehelle törkeyksiä ja yksi niistä haukkui miehen ulkonäköä ja olin seurannut tätä tapahtumaa alusta saakka ja mies ei siis ollut tehnyt yhtään mitään.  No yksi seurueesta kuuli tämän ja rupsei saman tien arvostelemnaan ulkonäköäni ja huorittelemaan ja kävi melkein käsiksi ennen kuin poistuttiin siitä paikalta. 

Missä ihmeen white trash-baarissa olit?

Vierailija
15/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska kuulla mitä minusta keksittäisiin! Olen hoikka ja kaunis, suht ohut tukka kyllä, että ehkä siitä jotain 🤔

Kyllä ne keksii. "Luulet olevasi hyvännäköinen, vaikka oot tommonen väritön tallukka ja kauheet vaatteet".

Typerysten luovuus ei riitä muuhun kuin solvaamiseen.

Vierailija
16/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies voi olla lääpällään naisen kauniista ulkonäöstä mutta pakit saatuaan alkaa haukkumaan sitä samaa ulkonäköä. Eli kyseessä ei ole kovin älykkäät yksilöt.

Vierailija
17/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuisivat vaan rumaksi akaksi, olit minkä näköinen tahansa. Ei niissä haukuissa tarvitse olla mitään totuuspohjaa, ulkonäön haukkuminen on vain junttiapinoille se viimeinen oljenkorsi.

Vierailija
18/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne keksii. "Luulet olevasi hyvännäköinen, vaikka oot tommonen väritön tallukka ja kauheet vaatteet".

Typerysten luovuus ei riitä muuhun kuin solvaamiseen.

Tää vois kyllä olla, tai jotain että istun ylpeänä nenä pystyssä vaikken istuisikaan.

Vierailija
19/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies voi olla lääpällään naisen kauniista ulkonäöstä mutta pakit saatuaan alkaa haukkumaan sitä samaa ulkonäköä. Eli kyseessä ei ole kovin älykkäät yksilöt.

Nämä on kyllä hauskoja :,D "olet niin kaunis.. Ai et lähde kahville? No en olisi halunnutkaan tuollaisen ruman h#oran kanssa!!" aaaivan.

Vierailija
20/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen white trash-baarissa olit?

Ei todella ollut mikään wt-baari. Ihan perus yökerho Turun keskustassa pari vuotta sitten. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi