Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon pitäis maksaa että laittaisit Lacosten poolopaidan työpaikalle päälle?

Vierailija
16.04.2018 |

Tonnista voisin ehkä harkita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta. En käytä pooloja ja just nyt ei ole työpaikkaakaan.

Vierailija
2/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi jotkut teemabilee, esimerkiksi kasariaiheella, niin sitten voisi laittaa. Muuten en kyllä vähintää se tonni pitäisi maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa, jos ilmaiseksi saisin. Vaate kuin vaate.

Vierailija
4/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin epämukava etten ole sellaista 80-luvun jälkeen päälleni  pukenut. Juu ei kiitos.

Vierailija
5/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolopaita on korkeakauluksinen paita. Ne Lacosten paidat ovat pikeepaitoja. Englanniksi sellainen on polo shirt. Nyt ei varmaan tarkoiteta poolopaitoja.

Vierailija
6/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talon puolesta työvaatteet niin aika paljon pitäisi maksaa, saattais tulla sanomista jos väärissä vaatteissa hihhuloisin.

Vierailija
7/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen laittaisi, sehän on vain paita. Mutta jos rahaakin tyrkytetään niin paljon, kiitos.

Vierailija
8/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poolopaitoja? En ole tainnut koskaan nähdä Lacosten poolopaitaa, onko niitä?

En käytä pooloja, koska ne saavat minulla aikaan yökkäysrefleksin, koska ne kuristavat kaulaa. Joten valitettavasti en voisi laittaa, koska töissä on ikävä oksennella.

Muuten kyllä tonnista voisin laittaa, vaikka ne saavatkin tällaisen tavallisen tiinan näyttämään kaulattomalta dollypartonilta. En ole siinä harhaluulossa, että ketään työkaveria tai muitakaan ihmisiä ihan kauheasti jaksaisi kiinnostaa, minkä merkkinen paita minulla on päällä. Tämän oivaltaminen voisi rauhoittaa sinuakin.

Vierailija
9/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacosten poolopaitoja ei ole olemassa, joten sellaista ei voi laittaa päälle vaikka maksettaisiin kuinka paljon.

Vierailija
10/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pikeepaitoja :) Voisin laittaa ilmaiseksikin. Onko Lacosten pikeepaita jotenkin erityisen ruma? Vai enkö nyt vaan tajua jotain? Onko se logo jotenkin epämuodikas tmv? Miten se eroaa vaikka Gantin tekstistä tai vastaavasta? 

Vierailija
11/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tarvitsisi maksaa mitään, koska kokeilun myötä minulle ilmaantuisi vakituinen palkkatyöpaikka, jota minulle tällä hetkellä ei ole. Ostin vastikään kirppikseltä pikeepaidan ja  poolokauluksellisista paidoistakin on kokemusta, joten ei ongelmaa.

Vierailija
12/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan vaikka ilmaiseksi, jos saisin sen työpaikan mihin laittaa.

Vierailija
13/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon täällä on niitä jurpoja, jotka eivät erota pikee- ja poolopaitaa?

Vierailija
14/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan pikeepaitoja :) Voisin laittaa ilmaiseksikin. Onko Lacosten pikeepaita jotenkin erityisen ruma? Vai enkö nyt vaan tajua jotain? Onko se logo jotenkin epämuodikas tmv? Miten se eroaa vaikka Gantin tekstistä tai vastaavasta? 

Täällä toinen jonka mielestä pikeepaidassa ei ole mitään ihmeellistä (okei en tiedä jos minun mielipidettä halutaan kuulla, olen suomenruotsalainen joka käy golfaamassa pikeepaita päällä, ihan tosi). Mutta ap:n mielestä niissä on ilmeisesti jotain todella noloa (vaikkei edes tiedä mikä ero pikeepaidan ja poolopaidan välillä on) 

Vierailija
15/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon täällä on niitä jurpoja, jotka eivät erota pikee- ja poolopaitaa?

Av mamma guaranteed

Vierailija
16/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut ahdistuu noin vaatemerkeistä? Kaikki vaatteet on jonkun firman tekemiä. Sama kai se on minkä.

Poolopaidat on tulossa muotiin. Ne oikeat.

Vierailija
17/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lacosten poolopaita, löysin joskus kirpparilta. On kyllä tosi hyvä paksuhko villainen, mutta pidän lähinnä toppaliivin kanssa ettei vaan se merkki näy 😂

Vierailija
18/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa riittää, työskentelen pääasiassa lasten kanssa, eikä tarvitse pitää imagoa yllä.

Vierailija
19/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeasti parikymppiä riittäisi. Mutta jos tietäisin, että henkilö jonka kanssa diilin teen, pitäisi sitä paitaa aivan hirveänä ja tekoa todella rohkeana, yrittäisin tietysti saada siitä kovemman korvauksen. :)

Vierailija
20/20 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tosiaan pikeepaitoja, en poolopaitoja. Terv. ap