Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kasvatat lapsestasi velan

Vierailija
16.04.2018 |

Otetaanko huumorilla tällainen ketju, kun joskus on tullut mieleen asioita joista jo pienenä huomasi ettei itsestä ole äiti-ihmiseksi..

- toimi perhepäivähoitajana. Pyydä omia lapsiasi katsomaan lasten perään ja anne hoitolasten sotkea oman lapsesi huone leluilla

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pakotat vanhimman lapsen hoitamaan kaikki nuoremmat lapsesi.

Tunnen monta tuollaista velaa, jonka koko lapsuus oli vain muiden hoitamista.

Vierailija
2/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista haaveilla päivittäin ääneen, mitä kaikkea tekisitkään jos lapset ei olisi riippana nilkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapsesi vaihtamaan pikkusisarukselle vaipat ja hoitamaan homma kun taaperoikäinen veikka karjuu vessassa PYYHKIMÄÄN

Vierailija
4/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista haaveilla päivittäin ääneen, mitä kaikkea tekisitkään jos lapset ei olisi riippana nilkassa.

Kerro myös, miten ennen olit hoikka ja nätti ja kuinka sitten teit lapsia.

Vierailija
5/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on myös ehdoton: kerro kuinka hirvittävä synnytys oli. Mitä enemmän yksityiskohtia sitä parempi. Itke kertoessasi.

Vierailija
6/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kotiäitinä, koska se on lapsen etu ja unohda kaikki omat ammatillliset haaveesi. Tyttäresi ei taatusti tule haluamaan samaa kuin sinä.

- se velatytär :) 

Vierailija
7/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-muistuta lapsia siitä, miten tiukilla joutuu elämään, miten paljon huolta ja stressiä tulee ja miten paljon lapset rajoittaa omia menemisiä, esim. matkustelun saa unohtaa moneksi vuodeksi

Toimi minulla.

t: vela

Vierailija
8/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luen täällä näitä juttuja, kerro mulle, mitä tarkoittaa vela, kiitos

Vierailija
9/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VapaaEhtoisesti Lapseton Aikuinen

Pidetään ketju hauskana. Olen itse äiti ja nautin äitiydestäni, tai siitä että meillä on kotona hyviä tyyppejä ja joo, kohta ne lähtee jo omilleen. Mutta kyllä uhriutuvan äidin olotila on joskus käynyt itselläkin mielessä...

Vierailija
10/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komenna isoveli tai -sisko kävelemään pienempien kanssa käsi kädessä kouluun kun se matka on niin pelottava. Ja jos joku kaveri nauraa hohottaa siellä koulun pihalla niin ei siitä tarvitse välittää!

Vierailija
11/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos joku muukin on yhtä "outsider" kuin minä. Pari minuuttia yritin päätellä tuota lyhennettä ja luulen että se saattaa tarkoittaa: VapaaEhtoisesti LApseton. Saattaa kyllä myös tarkoittaa mitä hyvänsä muuta.

Jostain kumman syystä täällä on viimeaikoina paljon keskusteltu ihmisistä jotka vapaaehtoisesti päättävät olla hankkimatta lapsia. Ei ole ne keskustelut mua pätkääkään kiinnostanut, joten en ole lukenut, joten en niistä mitään tiedä.

Mutta tämä keskustelu kyllä vaikuttaa poikkeuksellisen hauskalta.

Vierailija
12/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki monta lasta ja ole pienipalkkaisessa työssä. Toimi minun kohdalla!

Vierailija
13/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava ketju! Velaksi kasvattaminenhan olisi paras lahja, minkä voi lapselleen antaa.

Vierailija
14/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vanhin lapsi huolehtimaan pienimmistä koko nuoruuden ajan.

Eroa lapsen toisesta vanhemmasta, ja pistäkää lapsi selvittämään toistenne kiistoja. Riidelkää myös paljon.

Tee niin monta lasta, että esikoisella ei ole koskaan mitään yksityisyyttä, tai omaa huonetta.

Vierailija
15/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lastasi ihan vauvasta asti yksin kellarissa vankina. Kun lapsi täyttää 18, potkaise hänet pihalle.

Vierailija
16/16 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa usein, miten omat ammatilliset haaveet tyssäsivät lasten saamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi