Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitänne kaipailen!

Vierailija
22.04.2006 |

Minulla olisi nyt " Kerran elämässä" mahdollisuus tehdä jotakin, mikä samalla tarkottaisi, että joutuisin olemaan erossa lapsestani kuukauden. Olen pähkäillyt ja pähkäillyt teenkö asian vai jätänkö tekemättä. Lapsi siis olisi sen ajan isänsä kanssa ja ikää on 1,5v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilemättä, kauhea ikävä tulee..=( voi olla että en lähde minnekään...

Vierailija
2/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä olisi moiseen pystynyt. Kuukausi ehkä menisi, os kyseessä olisi TOSI tärkeä juttu, ja tietäisin taaperon hyvässä hoidossa isillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen ollessa tuon ikäinen jouduin olemaan hänestä erossa 3 vuorokautta, ja nekin teki tiukkaa....

Riippuu vähän että millainen tilaisuus. Se on kuitenkin vain kuukausi ja voit saada vastineeksi paljonkin. En näe muuta ongelmaa kuin se, kuinka kestät ikävää. Se on myös varmasti opettava kokemus olla erossa.

Vierailija
4/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-isovanhemmat ulkomailla, joten eivät näe useinkaan lapsenlapsiaan (tyttöjä siis 2 : tuolloin olivat 1.5v ja 3v)

-vanhemmilla oma firma, jossa tuolloin oli " kauheasti hommaa"

-hoitaja jäi sairaslomalle, joten uusi hoitopaikka olisi pitänyt löytää noiksi 3kk:ksi

No, syitähän nuokin, mutta en minä olisi kyllä voinut.. Ja 3kk alkoi olla jo niin pitkä aika, että varsinkin tuo 1.5v no jos ei nyt ihan unohtanut, niin kovasti vierasti kuulemma ainakin.

Vierailija
5/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vain, että jääköhän lapselle mitään traumoja, että äiti vain " katoaa" ? Tarkoitan, että tuon ikäiselle ei vielä oikeen pysty kertomaan

, että et näe äitiä kuukauteen.

Vierailija
6/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti oli ollut jo useampia 3kk jaksoja hoitamassa varsinkin tuota isompaa + 3kk pienemmän syntyessä.

Ja heidän äitinsä siis matkusti tyttöjen kanssa yhdessä kotimaahansa, oli siellä viikon verran, tuli yksin takaisn ja sitten 3kk päästä takaisin heitä hakemaan.

Ongelmaa oli aluksi ikävän kanssa (loppujen lopuksi vanhemmat eivät soittaneet enää päivittäin, sillä puhelimessa ikävä aina tytöille iski - tiedä sitten oliko tuo nyt se oikea ratkaisu), ja vatsaavasti kun tulivat takaisn, oli ikävä sinne jäänyttä perhettä. :(

Vierailija
7/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee varmasti hyvää lapsen ja isän olla yhdessä. Parantaa suhdetta. Ei lapsi sinua unohda

Vierailija
8/8 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosin 2-vuotias, joka on tällä hetkellä todellakin niiiiin äitin tyttö, että alku olisi varmaan hankalaa... Mutta esikoisemme oli tuossa iässä jo pitkiäkin aikoja mummolassa. Voi olla, että äitillä tulee enemmän ikävä kuin lapsella. =)