Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä on käsitelty Tuomas Enbusken esiin nostama mieletön porsaanreikä suomalaisessa Haluatko miljonääriksi? -visassa – oljenkorsi voikin olla järjettömän hyödyllinen

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan viime kaudella kun kaveri selvästi googletti vastauksen.

Google antoi kyseiseen kysymykseen ensimmäisenä vastauksen viulu(kokeilin itse silloin googlella tätä), mutta vastaus oli joku muu. Tuo kaveri ehti vielä antamaan myös oikean vastauksen.

Vierailija
22/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää, miten ne kaverit ei joskus onnistu auttamaan siinä kysymyksessä?? Kuinka huono ihminen voi oikein olla googlettamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä ajas ehdi googlesta vastausta hakee,aivan typerä muka oivallus

Hyvin ehtii, olen monesti kokeillut!

T. Nopea näpyttelijä

Vierailija
24/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsojillahan on tietysti aikaa googlata vaikka miten mutta se oljenkorsityyppi on pelkän kuulemansa varassa, yleensä aikaa ei ole riittävästi. 

Olen kokeillut googlata vasta sitten kun olen kuullut sen kysymyksen tuon 30 sekunnin aikana ja silti olen kerennyt googlaamaan vastauksen niin että on jäänyt jopa kymmenisen sekuntia yli. Jotkut meistä on nopeita tietokoneiden kanssa.

Vierailija
25/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojillahan on tietysti aikaa googlata vaikka miten mutta se oljenkorsityyppi on pelkän kuulemansa varassa, yleensä aikaa ei ole riittävästi. 

Olen kokeillut googlata vasta sitten kun olen kuullut sen kysymyksen tuon 30 sekunnin aikana ja silti olen kerennyt googlaamaan vastauksen niin että on jäänyt jopa kymmenisen sekuntia yli. Jotkut meistä on nopeita tietokoneiden kanssa.

Aivan, muttet ole puhunut samalla puhelimessa...puhelun saaja saa kysymysen vasta puhelimessa siihenkin on mennyt jo sekunteja!

Vierailija
26/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, muttet ole puhunut samalla puhelimessa...puhelun saaja saa kysymysen vasta puhelimessa siihenkin on mennyt jo sekunteja!

Siis nimenomaan olen googlannut vasta sitten, kun olen kuullut sen kysymyksen "puhelimessa". Toki läppäri on valmiiksi edessä, näin kilpailijoiden kavereillakin pitäisi olla.

Vierailija
27/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia uutisoitiin niin kuin Enbuske olisi keksinyt jotain mullistavaa. Taitaa kaveri olla ihan tavis, kun jaksaa vouhkata mokomasta asiasta.

Vierailija
28/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on aivan herttasen yhdentekevää, pelissä 0 NOLLA miljonääriä!

Vierailija
29/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia uutisoitiin niin kuin Enbuske olisi keksinyt jotain mullistavaa. Taitaa kaveri olla ihan tavis, kun jaksaa vouhkata mokomasta asiasta.

No ei uutisoitu mutta tätä se on kun ei ymmärrä lukemaansa!

Vierailija
30/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai se on aina ollut noin. Ei mulla ole käynyt edes mielessä, etteikö noin toimittaisi. Muistan jo lapsena miettineeni, että tuossa voi toimia noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi