Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä on käsitelty Tuomas Enbusken esiin nostama mieletön porsaanreikä suomalaisessa Haluatko miljonääriksi? -visassa – oljenkorsi voikin olla järjettömän hyödyllinen

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmähän siinä pitää olla jos ei tajua pitää googlea auki valmiiksi

Vierailija
2/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverihan voi aloittaa googlettamisenhanjo ennen soittoa, vaikka heti kun kysymys tulee näkyviin, ihan vana varan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oljenkorren nimen voisi vaihtaa "google käyttöön 30 sekunniksi"? Ei tarvita sitä kaveria väliin ollenkaan.

Vierailija
4/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverihan voi aloittaa googlettamisenhanjo ennen soittoa, vaikka heti kun kysymys tulee näkyviin, ihan vana varan vuoksi.

No ei tuo taida kuitenkaan olla suora lähetys vaan nauhoitettu. Mutta joo, tuo googlettaminen tiedettiin jo silloin kun Lasse Lehtinen oli juontajana.

Vierailija
5/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma ei tule suorana.

Vierailija
6/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rähmä. - Nyt varmasti Halutako miljonääriksi ohjelman tuotanto yhtiö haatsaa Enbusken oikeuteen, kun häni meni paljastamaan moisen tiedon julki ja on mahdollista, että tästä vinkistä johtuen lähiviikkoina saamme maahamme useamman uuden miljonäärin...

Vierailija
7/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään uusi juttu ole, joten en tajua, miksi uutisoidaan Embusken "keksintönä".

Vierailija
8/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOOOOH!! Kansankunnan älykkö väläytti taas partaveitsen terävää älyään. Kenellekään muulle ei ole tuo koskaan edes tullut mieleen. Eipä menneet kansanopistolla vietetyt tunnit hukkaan Tuomas-sedän kohdalla.

Vierailija
9/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OOOOOH!! Kansankunnan älykkö väläytti taas partaveitsen terävää älyään. Kenellekään muulle ei ole tuo koskaan edes tullut mieleen. Eipä menneet kansanopistolla vietetyt tunnit hukkaan Tuomas-sedän kohdalla.

iin. Ajatella. Enbuskelle pitäisi tästä hyvästä kyllä myöntää valtionpalkinto- tiedonjulkistamisesta.

Vierailija
10/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellu että niillä on google valmiina edessä, kun tietävät minä päivänä kaveri lähtenyt kisaamaan. :D Ainakin itse pitäisin. :D Ja olen joskus miettinyt että jos joku ei tiedä sitä ton 30 sekunnin aikana, niin olen ajatellut että kyseinen henkilö on idiootti kun ei googleta, tai sitten vain ei ole jostain syystä ollut tiedossa että kaveri on just tänään mennyt ohjelman nauhoituksiin ja mahdollisesti alkukarsinnoista päässyt pelaamaan, jolloin saattaa olla kaupassa tms google liian kaukana.

Vierailija
11/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi edes kirjoittaa nykyään, kun Googleen voi tehdä puhehaun.

Vierailija
12/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin kilttejä, että jos sanotaan ettei saa googlata, he eivät googlaa.

Vierailija
13/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä ajas ehdi googlesta vastausta hakee,aivan typerä muka oivallus

Vierailija
14/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi googlettaa ennenkuin on ymmärtänyt kysymyksen,aikaa jää ehkä 15sek.

Mahdollisuus on täysin teoreettinen.

Vierailija
15/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo taida kuitenkaan olla suora lähetys vaan nauhoitettu. Mutta joo, tuo googlettaminen tiedettiin jo silloin kun Lasse Lehtinen oli juontajana.

Joo ja monesti kuuluikin puhelun aikana kun näppäimistö napsui oljenkorren "miettiessä".

Kuuluu formaattiin tällainen mahdollisuus.

Vierailija
16/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojillahan on tietysti aikaa googlata vaikka miten mutta se oljenkorsityyppi on pelkän kuulemansa varassa, yleensä aikaa ei ole riittävästi. 

Vierailija
17/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi noi kommentoijat siellä ja täällä itkee ettei tuo mikään Enbusken keksintö ole! Ja korostetaan että MINÄ tiedin tuon jo kauna sitten.. huoh

No kuka väitti enbuske sen keksi??? Hän itse ihmettelee miksi sitä ei käytetä? Kaksi täysin eri asiaa pölvästit!

Vierailija
18/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Enbuskehan on nero! Eihän kenelläkään ole tuollainen aiemmin tullut mieleen. Toivottavasti Nobel komitea ottaa myös Enbusken listoilleen kun miettii palkittavia.

Vierailija
19/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää alapeukuttajat ilmeisesti ehtis,epäilen tuota. Vastaat Jaajon soittoon joka rupattelee muutaman sanan,sit saat kysymyksen johon pitää tulla vastaus 30s...tilanne uusi ehkä jännittäväkin,kuka joka päivä teevees juttelee,kyl mää sanon et ei onnistu!!!

20/30 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää alapeukuttajat ilmeisesti ehtis,epäilen tuota. Vastaat Jaajon soittoon joka rupattelee muutaman sanan,sit saat kysymyksen johon pitää tulla vastaus 30s...tilanne uusi ehkä jännittäväkin,kuka joka päivä teevees juttelee,kyl mää sanon et ei onnistu!!!

Mä joskus kokeilin huvikseni, ehtiikö googlettaa 30 sekunnin aikana vastauksen ja hyvin ehti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan