Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lamaantunut keski-ikäinen, mitä tekemistä ??

Vierailija
16.04.2018 |

Olen keski-ikäinen, lapseton, naimisissa oleva nainen. Teen töitä matkustaja-laivalla viikko töitä - viikko vapaata. Nyt olisi sitten se viikko vapaata, mies työmatkalla ja tuntuuu etten viitsi edes pukeutua muuhun kuin kotivaatteisiin. Kävelen makkarista sohvalle ja iltauutisten jälkeen takaisin.
Mitä tekemistä voi aikuselle , kekskustassa asuvalle keksiä? Minulla ei ole mitään.
Olen siivonnut kodin, kun käyn ruokakaupassa siihen menee vähän aikaa ja sitten istunkin taas kotona. En jaksa lähteä kävelylle, enka kehtaa 82kilon painoisena mennnä edes kattomaan jotain liikuntasalia, mähän pkekrryn sinne.
SItten mä vaan surffailen tällä palstalla, kun en muutakaan keksi.
Nukun kyllä 1+ 12 h unet ja se on tietysti hyvä, kun töissä taas se jää 5 tuntiin,. Mutta sitit jää paljn tyhjää aikaa kulutettavaksi.
MItä muut aikuiset tekee päivisin ja iltaisin kun on pelkkää aikaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: nukun 10 - 12 unet selvin päin siis.

Vierailija
2/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 29 v ja elämäni on pelkkää töissä käymistä ja sängyssä makaamista katsellen sarjoja. Samoja sarjoja vuodesta toiseen. Mietin usein, millaista normaalien ihmisten elämä on? Mistä ne saa sitä iloa elämäänsä kun minä en saa sitä mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen edellenkin ulkoilua. Raitis ilma piristää. Samalla voi katsella ihmisiä ja tehdä ikkunaostoksia. Käydä vaikka jossain museossa ja kahvilla. Tai mennä vaikka käymään naapurikaupungissa.

Vierailija
4/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kirjastossa ja kävelyllä. Katsele luonnon heräämistä. Nauti! Kirjoista saa aina ajattelemisen aihetta ja ne jalostavat ihmistä. Tee käsitöitä ja kuuntele samalla radiota tai äänikirjoja. Hanki uusia huonekasveja tai istuta siemeniä vaikka hedelmistä. Kasvua on kiva seurata. Kun tulet töistä, on voinut tapahtua ihmeitä.

Vierailija
5/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki viljelypalsta tai vastaava, saat suunnattomasti iloa, sisältöä ja halutessasi sosiaalisuutta elämään

Vierailija
6/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävele vaikka istumaan lähimmälle puistonpenkille kun on hyvät ilmat. Istu lukemaan kirjoja ja arvostelemaan (mielessäsi) ihmisiä. Kevyt kävely myös hyvää liikuntaa. Kesällä on paljon ilmaisia tapahtumia myös.

Vierailija
7/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 29 v ja elämäni on pelkkää töissä käymistä ja sängyssä makaamista katsellen sarjoja. Samoja sarjoja vuodesta toiseen. Mietin usein, millaista normaalien ihmisten elämä on? Mistä ne saa sitä iloa elämäänsä kun minä en saa sitä mistään?

Sinä saat iloa kulttuurista, ohjelmathan ovat kulttuuria.

Vierailija
8/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Helsingissä on päivisin tekemistä vaikka kuinka. Leffoja, esityksiä, taide- ja muita museoita, gallerioita, luentoja, erilaisia kerhoja, opiskelumahdollisuuksia, urheilumahdollisuuksia, puutarhoja, kirjastoja. Olisin superonnellinen jos mulla olisi joskus arkipäivinä vapaata, ja voisin rauhassa tutkia tarjontaa päiväsaikaan.

Vierailija
9/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tärkeimmät onkin mainittu: itse käyn museoissa, kirjastoissa, näyttelyissä, kävelemässä puistoissa kevättä katsellen, uimassa, kahvilla (yksin, kavereiden kanssa). Jos kiinnostaa, voisit vaikka käydä jossakin day-spassa viettämässä aikaa ja lekottelemassa hyvää oloa itsellesi. Tee jokin pieni päivän "turistireissu" johonkin lähikaupunkiin, jossa et ole koskaan käynyt. Voi, keksisin itse kyllä enemmänkin tekemistä. :)

Vierailija
10/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös keski-ikäinen ja bilettäisin ne vapaat viikot. Ei keski-ikäisenä tarvitse tehdä vaan tylsiä juttuja.

Vierailija
11/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ori korskea ja ratsasta sillä makkarissa kiihkeästi.

Vierailija
12/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue, piirrä, soita jotain soitinta, opiskele, joogaa.

Vierailija
13/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota halvat lennot jonnekkin ja lähde seikkailemaan. Suomessa on tylsää ja kallista!

Vierailija
14/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Tee lapsia niin on vielä tylsempää!

Vierailija
15/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu joku kaveri kylään.

Aloita joku kiva harrastus/projekti.