Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Television yläpuolelle taulu tmv. Sisustumoka vai ei?

Vierailija
16.04.2018 |

Ennen oli ja oikein painotettiin kuinka typerän näköistä on laittaa television ylle yhtään mitään seinälle vaan se tulisi jättää tyhjäksi. Ollaanko tätä mieltä yhä?
Toisaalta, jotkut ratkaisseet asian laittamalla tekevision seinälle. Meillä on kurvitelkkari ja olisi typerän näköistä laittaa se seinälle, vaikka voisimmekin. Se on vielä melko iso, vaikka onkin siro eli ei heti uskoisi niin isoksi kuin on.

Mietin onko typerää laittaa jotakin (edes pienempää) koristetta seinälle sen yläpuolelle kun koriste menee aika korkealle, mutta toisaalta nyt siinä on tyhjää seinää jotenkin pöhlön näköisesti kun muualla on tauluja ja koristeita?

Kuinka monella on telkkarin yllä koristeita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen sisustaa kuten tahtoo, välittämättä onko ratkaisu tyylimoka vai kuuminta muotia.

Itse en ehkä laittaisi tv:n ylle taulua mutta ainoastaan siitä syystä että se ei häiritsisi ohjelmiin katseluun keskittymistä.

Vierailija
2/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenelle sisustat.

Onko sisustusmoka riippuu siitä että miellytääkö se sen silmää jota varten sisustat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% tauluista on muutenkin laitettu liian ylös. Kokeile mikä näyttää omaan silmääsi hyvältä. Esim. Tuo liian ylhäällä olevat taulut sopivat ihmisten silmään. Eli minä olen sääntöineni väärässä.

Itse laittaisin jotain hillittyä, joka ei vie huomiota kun katsellaan televisiota. Esim taulu jossa kuva ei näy kauaksi ja värit on hillitty. Tai joku viherkasvi. Valokuvakokoelma jota katsotaan läheltä ja kauemmaksi ei näy yksityiskohdat.

Vierailija
4/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huoneenkorkeus 3 m olohuoneessa, ja mielestäni olisi hassua, jos TV:n yläpuolella ei olisi mitään. Mielestäni koristeet sopivat TV:n yläpuolelle oikein hyvin. Meillä on TV kiinnitettynä seinään, ja melko paljon TV:ta korkeammalla vielä koristehylly, jonka päällä keveän värisiä lasivaaseja. Hyllyn yläpuolella on vielä pyöreä aurinkoa muistuttava koristepeili. En ole kuullut, että kyseessä olisi mikään sisustusmoka, ja monissa maissa TV:n yläpuolella melkein poikkeuksetta on jotain koristeita. Taulua en kyllä itse laittaisi, mutta jotain muuta.

Vierailija
5/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha palokuorma

Vierailija
6/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha palokuorma

ja pölynkerääjä, töllö aiheuttaa pystysuoran ilmavirtauksen

Vierailija
7/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tyhmän näköistä, tulee aivan liian korkealle.

Vierailija
8/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu ei mun mielestäni sovi telkkarin yläpuolelle. Mulla on todella iso telkku, ja sen yläpuolella perus ikeahylly/taso, missä muutamia tuikkuja.

Vierailija
9/9 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tyhmän näköistä, tulee aivan liian korkealle.

Riippuu kuinka korkealla telkku on. Meillä on matalan tv-tason päällä ja tv:n yläreuna on mun vyötärön korkeudella. Telkkarin yläpuolella on iso koristelautanen joka on katseen korkeudella.