Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo mies, se olisi saanut onnellisen suhteen harrastamallaseksiä

Vierailija
16.04.2018 |

minä olin onneton meidän suhteessa koska mies oli seksuaalisesti suht haluton.

Ei toinen puoliso voi päättää vuosia seksi kertojen määrän ja siihen lisäksi vielä keston ja laadun.

Mikä vaivaa miestä joka mieluummin tuhosi avioliittonsa kuin haki apua haluttomuuteensa? Toinen mikä olisi pitänyt muuttua niin miehen olisi pitänyt hoitaa oma osa kotitöistä.

Eli mies olisi halunnut seksiä ja olisi siivonnut oman osuutensa= vaimolla hyvä olla= ei riitoja, huutoa ,itkua ja haukkumista. (Kyllä edelleen olen sitä mieltä että mies oli itsekäs kusipää)

Useasta pyynnöstä huolimatta mies ei varannut,pariterapia aikaa, ei varannut lääkäri aikaa, kun mä varasin meni sinne koska sanoin että mä lähden jos,ei mene.
Sai lähetteen testosteroni labroihin, mutta ei ikinä mennyt sinne. Miksi?

Välttämättä seksiä ei olisi tarvinnut olla useammin, jos mies olisi osoittanut että välittää hakemalla itse oma-alotteisesti siihen apua. Ja olisi ottanut hoitaakseen kotityöt.

Mikä oikeasti vaivaa ihmistä joka mieluummin kattoo että puolisolla on paha olla?
Ja kyllä kun on vuosia pahaolla samojen asioiden takia, kun pyydät, itket ja kerrot miltä susta tuntuu, mies vähät välittää. No tottakai mieskin kärsii tilanteesta lopulta.

Kyllä haukuin useamman kerran kusipääksi ja tarkoitin sitä. Sillä kusipää satuttaa tahallaan.

No kun tarpeeksi kauan kuunteli mua, niin otti ja lähti. Jätti mut siis käytännössä siksi että ei tehnyt kotitöitä eikä yrittänytkään ratkaista haluttomuuttaan, eikä näyttänyt välittävän siitä miten muhun sattuu.

No mies itki että ei halua mun jättävän, käskin sen pitää turpansa kiinni, miksi mun pitäis olla se joka välittää ja tukee ja osoittaa ymmärrystä jos vuosikausia menee niin että sitä tukea ei saa itse.

Oi voi, ja sit kertoo sukulaisilleen että minä olen narsisti ja siksi jätti mut. Niinpä niin, olen kyllä narsisti kun en jaksanut olla äiti 30v miehelle. Tunnen kyllä empatiaa herkästi myös silloin miestä kohtaan, mutta kovetin itseni enkä näyttänyt sitä, miksi olisin näyttänyt?
Miehellä oli monta vuotta aikaa

a. Hakea apua haluttomuuteensa .
b. Alkaa hoitaa oman osansa kotitöistä.

Mielestäni normaali ihminen ei halua loukata vuosia puolisoaan tahallaan, minä kyllä yritin pitkään puhua siitä miltä minusta tuntuu, no eipä kiinnostanut miestä, oikeastikko joku kuvittelee voivansa jättää vuosiksi tpisen tunteet huomiotta? Ilman että siitä seuraa mitään

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni normaali ihminen ei roiku suhteessa, jossa toista ei kiinnosta toisen tunteet.

Vierailija
2/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitaan puoliso, jonka kanssa ei esim. seksuaaliset halut kohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olisit saanut onnellisen suhteen etsimällä puolison, jolla olisi ollut tahtoa ja tunteita olla juuri sinun kanssa ja hän olisi tehnyt kaiken että sinulla olisi ollut hyvä olla.

Vierailija
4/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi koirat nuolevat pallejaan?

Vierailija
5/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siisteyskäsitys oli jotain aivan muuta kuin omasi ja sinä pidit omaasi oikeana. Ei hyvä.

Tuo seksiasia on sitten toinen juttu. Miksi sinua niin harmittaa, että pääsit haluttomasta miehestä eroon?

Vierailija
6/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin treffipalstoille pitää laittaa kohta, jossa voi kertoa kuinka monta kertaa viikossa panee. En ymmärä näitä terapia juttuja, jos ei paneta, niin ei paneta.  

Vierailija
7/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tässä on mainio esimerkki kohtuullisen yleisestä virheestä. Moni etsii itselleen mahdollisimman täydellistä ihmistä ja löytyvät puutteet sitten koitetaan vielä korjata (siisteyskäsitys ja testosteronitaso), mutta ajatustakaan ei uhrata sen suhteen onko itse kumppanille samalla tavalla täydellinen. Miehen oireilun (haluttomuuden, eron ja narsistiksi haukkumisen) vuoksi voisi olettaa että näin ei ole ollut asianlaita. Ehkäpä se miehen haluttomuus (sekä kodinhoitoon että seksiin) olisi korjaantunut jos asenne olisi ollut arvostavampi ja kunnioittavampi. Pakottaminen ja syyllistäminen harvoin nostavat motivaatiota.

Vierailija
8/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä halusit, että mies muuttuu. Ei onnistu, toista ihmistä ei voi muuttaa, vain itseään voi.

Vierailija
9/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei mennyt labraan siksi, että tiesi halutotmuuden syyn olevan parisuhteessa eikä testosteroneissa?

Vierailija
10/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä tässä on mainio esimerkki kohtuullisen yleisestä virheestä. Moni etsii itselleen mahdollisimman täydellistä ihmistä ja löytyvät puutteet sitten koitetaan vielä korjata (siisteyskäsitys ja testosteronitaso), mutta ajatustakaan ei uhrata sen suhteen onko itse kumppanille samalla tavalla täydellinen. Miehen oireilun (haluttomuuden, eron ja narsistiksi haukkumisen) vuoksi voisi olettaa että näin ei ole ollut asianlaita. Ehkäpä se miehen haluttomuus (sekä kodinhoitoon että seksiin) olisi korjaantunut jos asenne olisi ollut arvostavampi ja kunnioittavampi. Pakottaminen ja syyllistäminen harvoin nostavat motivaatiota.

Hys hys...eihän parisuhde ole kahden kauppa, jossa tulisikin pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan miettiä olisiko kummassakin vikaa.

Pian alkaa aloittajan huonosti piilotettu itsekorostus, kuinka hän teki kaikkensa, kuinka hän on täydellinen voidakseen vaatia täydellisyyttä.

Vierailija
11/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Jos et ollut tarpeeksi hyvännäköinen.

Vierailija
12/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa provoksi, mutta näin harhaiset naiset on liian tuttu juttu nykypäivänä. Sulla tulee olemaan ihan samat ongelmat seuraavassakin suhteessa.

Vierailija
13/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua kauraa tuo haluttomuus. 10 vuotta vaimo on ollut haluton ja lopulta se vei minunkin haluni. Toisaalta on helpottanut, ettei itseäkään enää kiinnosta seksi. Varmaan olet omasta mielestäsi tehnyt kaikkesi, että miehesi hakisi apua haluttomuuteensa ja koit sen epäreiluksi, ettei seksiä ollut. Mutta ei toista voi muuttaa, vaan halu muuttua pitää lähteä itsestään.

Vierailija
14/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitaan puoliso, jonka kanssa ei esim. seksuaaliset halut kohtaa?

Halut kohtasi alkuaikoina, mutta pikkuhiljaa se jäi

Vierailija
15/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toinen ei vain sytytä seksuaalisesti ja seksikin voi olla huonoa. Ei huonoon hässimiseen halua lähteä jos vaihtoehtona on oma käsi ja internet.

Vierailija
16/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus toinen ei vain sytytä seksuaalisesti ja seksikin voi olla huonoa. Ei huonoon hässimiseen halua lähteä jos vaihtoehtona on oma käsi ja internet.

Eikä siihen jatkuvaan paineen luomiseen. Joskus olisi ihan vaan sen matkan takia, eikä aina sen päämäärän.

Vierailija
17/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen kusipääksi kutsuminen on yleisesti toimivaksi havaittu tapa korjata parisuhteessa esiintyviä ongelmia.

Vierailija
18/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin treffipalstoille pitää laittaa kohta, jossa voi kertoa kuinka monta kertaa viikossa panee. En ymmärä näitä terapia juttuja, jos ei paneta, niin ei paneta.  

OKCupidilla oli, varmaan on vieläkin.

Vierailija
19/19 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi kehittää sitä hässimistä. Enkä tarkoita mitään vihjailua.