Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v kehitysvammainen tytär on täysin rakastunut Kingin Nipa Kaikuun ja suuttui..

Vierailija
15.04.2018 |

.. Kun sanoin että Nipa on hahmo jota näyttelee aikuinen, todennäköisesti naimisissa oleva mies.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan purin sydäntäni.  Välillä on niin vaikeaa, kun ei ymmärrä asioita samoilla tavoin kuin ikäisensä pitäisi.

Ap

Miksi menit sitten pilaamaan tyttäresi kaukoihastuksen?

Niitä ihastuksia on jokaisella joskus, ja on todella tylyä mennä laukomaan niistä totuuksia.

Itse olen aikuinen nainen ja ollut ihastunut mm kuvitteellisiin kirjallisuuden hahmoihin.

Vierailija
22/25 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja muusi. Mitäs läksit kikkelis kokkelis, pröötsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tytärtäsi. En tiedä näyttelijän ikää, mutta teinistä menee kyllä täysin ! Oma 11v tyttö  myös vähän ihastunut :D

Jarkko Niemi on 33.

Vierailija
24/25 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vammainen tytär saa ihastua Nipaan?

Eihän se mitään tarkoita. Sehän ihastus. Vai laitteliko viestejä ja pyysi treffeille?

Vierailija
25/25 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan lasta kannattanut ohjata jo aikaisemmin vaikka johonkin näytelmä harrastukseen. Niin hänelle syntyisi paremmin käsitys siitä mitä näytteleminen on. Tuskin teatterissa jaan käynti silloin tällöin kovin pahasta olisi.

Yksi AV:n yleisistä mammalajeista on "olisko kannattanut" -mamma. Tätä mammaa esiintyy niin naaraina, koiraina kuin muunsukupuolisinakin. 

Aiheesta muualla: South Parkin Captain Hindsight -jakso kertoo koiraspuolisen "olisko kannattanut" -mamman luontaisesta käyttäytymisestä.

Pelastit mun päivän!😂 Huippu kommentti ja täysin totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi