Epäsopusuhtaiset pariskunnat
Veljeni on todella pahoin alkoholisoitunut ja jonkinlaista sekakäyttöäkin harrastaa.
Hän on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja elää tt-tuella ja vanhempiemme avustuksilla.
Jostain kumman syystä hän on alkanut tapailla liki kymmenen vuotta nuorempaa naista, joka vaikuttaa ihan älykkäältä, opiskelee ja on vieläpä kauniskin.
En voi käsittää mitä hän näkee veljessäni, joka on kännissä kaiken lisäksi täysi moukka.
Tunnetteko te pariskuntia, joiden yhdessä oloa ette voi mitenkään käsittää?
Onko asia todellakin niin että vastakohdat täydentävät toisiaan?
Tosin kai siinäkin jossain kohdin raja menee.
Kommentit (213)
Veljeni on pitkä ja komea, on naimisissa plösön taviksen kanssa. En ymmärrä miksi. On kertonut vain, että nainen on älykäs ja ilmeisesti jonkin sortin talousnero.
Ystäväpariskunta on outo.
Nainen on kolmekymppinen mt-potilas, mies parikymppinen urheilijanuorukainen.
Naapurin rouva on vapaan kasvatuksen salliva pyöreä hippi ja isä on salilla käyvä sikaniska juppisnobi, jolla perinteisempi kasvatustapa. Lapsilla kaiken maailman diagnoosit ja yliherkkyydet ofc.
Nainen sanavalmis yliopistotutkija, mies sosiaalisesti rajoittunut ikiopiskelija.
Mun entiset miessuhteet on ollu ulkopäin epäsuhtaisia. Moni on ihmetellyt, miksen hanki "parempaa miestä". Totuus on se, että en ole hyvin pärjäävä ihminen ja minulla on mt-ongelmia. Tätä ei moni tiedä. Nuo entiset suhteeni, joita muut ovat ihmetelleet ovat perustuneet siihen että nuo miehet ovat hyväksyneet minut sellaisena kuin olen, eikä minun ole tarvinnut hävetä tai piilotella ongelmiani.
Musta on paljon ikävämpää jos pari muistuttaa toisiaan ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on paljon ikävämpää jos pari muistuttaa toisiaan ihan liikaa.
Miksi? Jos se vuosien mittaan tapahtunutta yhteenkasvamista. Enemmän kylmää nämä parit, joilla ei ole mitään yhteistä. Vastakohdat vetää toisiaan puoleensa. Ero näistä on aina seurannut.
Voihan se olla, että hyvinkin epäsymmetriseltä vaikuttavalla parilla on joku elämän osa-alue tai ominaisuus tosi hyvin synkassa, ja kumpikin pitää sitä arvossa. Ei kaikille ole rahalla tai titteleillä mitään väliä, mutta sairas huumorintaju voi olla kultaakin kalliimpi.
Tiedän. Nelikymppinen todella parhaat päivänsä nähnyt perheenäiti (huono iho, hirveät vaatteet ja hiukset) kolmen lapsensa kanssa ja nuori komea simpsakka ulkomaalaismies. Nähnyt täällä tuon pariskunnan pari kertaa, nainen katsoo muita vihaisena koska tietää herättävänsä huomiota, mies katselee muita naisia todella kiinnostuneesti.
Voiko pariskunta muistuttaa liikaa toisiaan?
Vaikka kuinka samanlaisia ja samanhenkisiä olisivatkin niin ne on kuitenkin kaksi ihan eri ihmistä joilla on oma persoonansa.
Mua ei ainakaan yhtään haittaisi olla itsenikaltaisen kanssa, kun kuitenkin tiedän ettei oo ketään täysin samanlaista, yhtäläisyydet tekee elämästä helpompaa ja hauskempaa ja ne pienet erot on sit niitä mausteita jotka tuovat väriä.
Minun tyttöystävävalinnoille naureskellaan avoimesti, kun liikumme yhdessä.
Olen siis urheilullinen ja muutenkin ns. hyvännäköinen ja tyttöystäväni ovat lähes poikkeuksetta olleet lihavia ja/tai muuten muille kelpaamattomia.
Syy tosin on heikko itsetuntoni. Eli en vain ole saanut tasokkaampaa, koska olen niin epävarma ja näin myös epämiehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Nelikymppinen todella parhaat päivänsä nähnyt perheenäiti (huono iho, hirveät vaatteet ja hiukset) kolmen lapsensa kanssa ja nuori komea simpsakka ulkomaalaismies. Nähnyt täällä tuon pariskunnan pari kertaa, nainen katsoo muita vihaisena koska tietää herättävänsä huomiota, mies katselee muita naisia todella kiinnostuneesti.
Ei tässä ole kyse epäsuhdasta, vaan oleskeluluvasta.
Se ap:n veljen muija on luultavasti itse myös päihdeongelmainen.
Ulkokuori saattaa hämätä.
Tiedän.
Alkoholisti siskoni seurustelee liki kymmenen vuotta nuoremman kiltin ja vähän höhlän miehen kanssa.
Siskoni on tosin myös narsisti, että liekö se osasyy siihen että sai niin hyvän miehen.
Kutonen ja kakstoista kirjoittaa samasta asiasta myöntäen omat puutteensa syyksi epäsuhtiin.
Vain nainen saa pelkkiä yläpeukkuja. Outoa.
Naapurin rouvalta kuoli mies ja otti ensimmäisen vastaantulijan täyttämään miehen paikkaa.
Nainen on lukion opettaja ja mies työtävieroksuva juoppo. Tyyppi on känniremuamisellaan aiheuttanut jo kaksi varoitusta, että häätö alkaa olla lähellä. Lisäksi kaksi lasta muutti omilleen, kun eivät siedä sitä miestä. Nuoremmat lapset on jatkuvasti evakossa. Sossukin on tietoinen.
En tajua kuinka hurja se varpaan välikutinan täytyy olla, että tuommoiset jätkän takia on valmis menettämään kaiken. On suhteessa väkivaltaakin, niin ja auto meni paskaksi, kun tyyppi ajoi kännissä sen puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap:n veljen tyttöystävällä on taustalla jonkinlaista mielenterveysongelmaa, eikä opiskelu sulje pois päihdeongelmaakaan.
Itse tunnen vain tavallisen tylsiä pareja, jotka osa jopa näyttävät toisiltaan.
Mistä ihmeestä vetäisit tuon mt ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin rouvalta kuoli mies ja otti ensimmäisen vastaantulijan täyttämään miehen paikkaa.
Nainen on lukion opettaja ja mies työtävieroksuva juoppo. Tyyppi on känniremuamisellaan aiheuttanut jo kaksi varoitusta, että häätö alkaa olla lähellä. Lisäksi kaksi lasta muutti omilleen, kun eivät siedä sitä miestä. Nuoremmat lapset on jatkuvasti evakossa. Sossukin on tietoinen.
En tajua kuinka hurja se varpaan välikutinan täytyy olla, että tuommoiset jätkän takia on valmis menettämään kaiken. On suhteessa väkivaltaakin, niin ja auto meni paskaksi, kun tyyppi ajoi kännissä sen puuhun.
Nää on surullisia tapauksia. Toivottavasti lapset pärjäävät vaikka äitykkä ajatteleekin alapäällään ja lapset menettivät käytännössä molemmat vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse epäsuhdasta, vaan oleskeluluvasta.
Totta, epäsopusuhtaiselta se silti näyttää.
Veikkaan että ap:n veljen tyttöystävällä on taustalla jonkinlaista mielenterveysongelmaa, eikä opiskelu sulje pois päihdeongelmaakaan.
Itse tunnen vain tavallisen tylsiä pareja, jotka osa jopa näyttävät toisiltaan.