Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä ja paras ystäväsi

Vierailija
15.04.2018 |

Miten suhtautuisit suhteeseen? Olisitko ok, vai olisiko mustasukkaisuutta tms?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyrmistynyt, sillä paras ystäväni tietää kaiken eromme syistä ja muutenkin vähän liikaa, ja kuvittelisin että ei kyllä lähde siksi eksääni sekaantumaan. Kaverin puolesta siis olisin vähän huolissani, mutta toisaalta kiva jos lapseni saisivat mukavan ja hyvän äitipuolen.

Mustasukkaisuutta tilanteeseen ei liittyisi, olemme eksän kanssa eronneet aikanaan minun aloitteestani. Toki jos ystävälläni ei yhtäkkiä olisi aikaa minulle niin olisi se ikävää, mutta se ei liity siihen kuka hänen kumppaninsa olisi.

Vierailija
42/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minulta pois jos löytäisivät onnen keskenään :) enemmän haiskahtaa wt juuri näiden ”kaverien exiin ei kosketa”- ihmisten elämänkatsomuksessa. Ihmisiä kun ei voi omistaa oli sitten exä tai nykyinen

EI kyllä tuo ystävien ja sukulaisten eksien kierrättäminen ja jakaminen pikkupiirissä on nimenomaan sitä Jerry Springer -kamaa. Normaalit ihmiset tutustuvat ihan mielellään uusiin ihmisiin ja katselevat lähipiiriä laajemmaltikin potentiaalisia kumppaneita. 

Niinpä. Minulle ystävien eksät on automaattisesti turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaantuisitko oman sisaruksesi eksään?

Vierailija
44/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että se olisi mahdollista. Exäni ON paras ystäväni.

Vierailija
45/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katkaissut kerran välit aiheen takia, ei onneksi ollut paras ystävä mutta läheinen. Mies vaihtoi minut siis ystävääni. En kyllä ole kumpaakaan kaivannut kun todellinen luonne tuli läpi.

Vierailija
46/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi asialle mitään mut laittaisin välit poikki kumpaankin. Ero on vielä tuore, työstämättä ja kipeä, ja paras ystäväni tietää sen. Jos hän loukkaisi minua niin, ei hän koskaan olisi yatäväni ollutkaan.

Vierailija
47/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan siinä suuri ero että millainen se ero oli. Jos oli teininä yhdessä puoli vuotta ja löytävät toisensa joskus viisikymppisenä vaikea kuvitella että häiritsisi. Mutta jos erosta lyhyt aika tai yhdessä oloaika pitkä, niin on se kyllä kummallista että voi edes kuvitella kaverin eksää...

Vierailija
48/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut ainakin toisenlaista, jos asiasta olisi avoimesti keskusteltu, että tämä on nyt näin. Salailu vei pohjan pois kaikelta. Etenkin, kun heidän välillään paljon keskusteltiin minusta minun nimelläni ennenkuin suhde eteni. Ai niin, en ollut virallisesti edes ex vielä silloin.

Noin järjellä ajateltuna: miksi eivät tulisi hyvin toimeen, kun aikanaan itsekin otin heidät läheisimmiksi ihmisikseni? Hyvää jatkoa vaan, vakka kantensa valitsi. Mutta ei minun tarvise enää heille uskoutua missään. Moving on.

Vierailija
49/49 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni tämä kuvio tapahtumassa jo toistamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi