Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä ja paras ystäväsi

Vierailija
15.04.2018 |

Miten suhtautuisit suhteeseen? Olisitko ok, vai olisiko mustasukkaisuutta tms?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi lähinnä vastenmielistä. Kovin on pienet piirit, jos ei uutta kumppania tuon kauempaa löydä

Vierailija
2/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta ok. En omista ketään, enkä määräile toisten ihmisten elämästä. Jos ovat löytäneet toisensa, se ei ole minulta pois. 

Vierailija
4/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Minulla ei ole mitään yhteistä exän kanssa enää. Olen ystävystynyt jopa exäni exän kanssa.

Vierailija
5/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta ok. En omista ketään, enkä määräile toisten ihmisten elämästä. Jos ovat löytäneet toisensa, se ei ole minulta pois. 

Myös silloin jos molempien kanssa pitkä yhteinen historia? Entä jos yhteisiä lapsia?

Vierailija
6/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös silloin jos molempien kanssa pitkä yhteinen historia? Entä jos yhteisiä lapsia?

Myös silloin. En ole mustasukkaista tyyppiä, ja pystyn hyvin hyväksymään asiat. Miksi mun pitäisi suuttua jostain, mikä tapahtuu toisille ihmisille, ja mikä ei kuulu mulle mitenkään?

Vierailija
7/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok, tosin voisin joutua ottamaan etäisyyttä kaverieni siinä vaiheessa kun heidän suhde alkaa vakiintua. En halua olla tekemisissä eksäni kanssa

Vierailija
8/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole suhteessa, mutta hyviä kavereita, mikä on minulle ihan ok. Tulivat hyvin toimeen jo kun olin eksän yhdessä. Viettivät jopa joulun yhdessä, kun jouduin kerran lähtemään ulkomaille jouluksi. Molemmat kysyivät voivatko olla vielä ystäviä, kun erosin eksän kanssa. No totta kai voivat olla. 

Vierailija
9/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok. Outoa ehkä mutta kun en itsekkään vanhaan suhteeseen halua, niin ei se minulta poiskaan ole.

Vierailija
10/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joiden helppo hyväksyä, miten te sen teette? Vietättekö aikaa kolmestaan?

Vierailija
11/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut aloituksessa?

Vierailija
12/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi mitään, minusta epämiellyttävä ajatus :(

Vierailija
13/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja

Vierailija
14/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kovin tiuhaan vaihtanut puolisoa/seurustelukumppania, niin lähipiirissä voi olla vaikeaa löytää ihmistä, jota et ole "käyttänyt". Näin esim. minun tuttavapiirissä, missä eräs nainen omiin itselleen kaikki miehet, joiden kanssa tapaillut hetkenkin. Kukaan muu ei saisi heidän kanssaan edes jutella, saati mitään lähempää.

Vierailija
15/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos suhde ei toimi, palaako tilanne edeltävään aikaan, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?

Vierailija
16/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kovin tiuhaan vaihtanut puolisoa/seurustelukumppania, niin lähipiirissä voi olla vaikeaa löytää ihmistä, jota et ole "käyttänyt". Näin esim. minun tuttavapiirissä, missä eräs nainen omiin itselleen kaikki miehet, joiden kanssa tapaillut hetkenkin. Kukaan muu ei saisi heidän kanssaan edes jutella, saati mitään lähempää.

Entä jos pitkä historia molempien kanssa ja ovat tutustuneet kauttasi?

Vierailija
17/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oma egoni on kai niin sääliytävän pieni etten kestäisi

Vierailija
18/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika harvoin mitenkään keräännytään 'viettämään aikaa kolmestaan', mutta samassa kaveriporukassa ollaan useinkin kaikki yhtäaikaa. Ja joskus kun tapaan ystävääni, saattaa mun exä, siis hänen nyxä, tulla kotiin tai liittyä seuraan baarissa tai missä nyt ollaankin. Voidaan myös mennä vaikka leffaan kaikki kolme yhtäaikaa. En näe asiassa pienintäkään hankaluutta.

Vierailija
19/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me vietetään aikaa kolmistaan tai usein nelistään eli myös nyxäni on mukana.

Vierailija
20/49 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aika konservatiivinen ajattelussani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme