Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän keski-ikäisyyden merkkejä seksikkäinä

Vierailija
15.04.2018 |

Mielestäni maksaläiskät ja riippuvat rinnat ovat paljon seksikkäämpiä kuin läiskätön iho ja pienet pystyrinnat. Rypyt ovat viehättäviä ja antavat kasvoille ilmeikkyyttä ja rakastettavuutta. Hieman tummentuneet hampaatkin ovat kauniit ja kertovat eletystä elämästä. Sekä jenkkakahvat, allit ja pieni pömppis ovat ainoastaan sexyjä. Onko muita kaltaisiani täällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No msksaläiskät eivät ole seksikkäitä eivätkä edes keski-iän merkkejä vasn enemmänkin vanhuuden. Tiesitkö, että keski-ikä alkaa pikkuhiljaa nuoruuden jälkeen eli kolmenkympin jälkeen? Ei vasta viisi-kuusikymppisenä niin kuin ikuisen nuoruuden tavoittelijat itselleen valehtelevat.

Eli kyllä minustakin keski-iän merkit ovat seksikkäitä: aikuinen itsevarma käytös, tyylikkyys, ilmerypyt, charmikas harmaantuminen. Itsestään huolta pitävä keski-ikäinen on minusta tuhat kertaa viehättävämpi kuin nuori, oli mies tai nainen. Olin sitä mieltä jo silloin kun olin itse ihan nuori. Taidan olla ainoa laatuani mielipiteeni kanssa.

Vierailija
2/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No msksaläiskät eivät ole seksikkäitä eivätkä edes keski-iän merkkejä vasn enemmänkin vanhuuden. Tiesitkö, että keski-ikä alkaa pikkuhiljaa nuoruuden jälkeen eli kolmenkympin jälkeen? Ei vasta viisi-kuusikymppisenä niin kuin ikuisen nuoruuden tavoittelijat itselleen valehtelevat.

Eli kyllä minustakin keski-iän merkit ovat seksikkäitä: aikuinen itsevarma käytös, tyylikkyys, ilmerypyt, charmikas harmaantuminen. Itsestään huolta pitävä keski-ikäinen on minusta tuhat kertaa viehättävämpi kuin nuori, oli mies tai nainen. Olin sitä mieltä jo silloin kun olin itse ihan nuori. Taidan olla ainoa laatuani mielipiteeni kanssa.

Toki keski-ikä alkaa siinä kolmenkympin jälkeen. Maksaläiskiä voi tulla sen ikäisellekin, jos on paljon auringossa. Ja osa noista piirteistä liittyi pieneen ylipainoon iän yhdistelmänä. Mutta todellakin ne ovat virhättäviä, seksikkäitä piirteitä.

Parikymppisenä osasin arvostaa lähinnä vain ilmeryppyjä ja harmaantuneita hiuksia (täysharmaat tai ohimoilta harmaantuneet hiukset olivat minusta kaikkein viehättävin hiustenväri potentiaalisella seurustelukumppanilla), mutta nykyään maksaläiskät ja allit jne. ovat myös aidosti viehättäviä piirteitä mielestäni.

Toki se itsevarma ja rento käyttäytyminen on viehättävämpää kuin epävarmuus. Osa ihmisistä vanhemmiten paranee, osa vain katkeroituu ja kyynistyy. Ne maailmankatsomukseltaan avartuneet ja viisaasti elämään suhtautuvat keski-ikäiset tai vanhemmat ihmiset ovat viehättäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Meitä on iso ja vanha sakki keski-ikäisiä pariskuntia ja kekkereillä käyttäydymme kuin pahaiset teinit. Teinimme eivät saa osallistua näihin juhliin. Ei haittaa vaikka on vähän allia, ryppyjä, riipputissiä ja -pallia, kaikilla on kuitenkin älyttömän hauskaa edelleen.

Vierailija
4/4 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih. Meitä on iso ja vanha sakki keski-ikäisiä pariskuntia ja kekkereillä käyttäydymme kuin pahaiset teinit. Teinimme eivät saa osallistua näihin juhliin. Ei haittaa vaikka on vähän allia, ryppyjä, riipputissiä ja -pallia, kaikilla on kuitenkin älyttömän hauskaa edelleen.

Kuulostaa kivalta. Haluaisin sellaisen ihanan vähän kypsemmän laatunaisen omakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän