Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

taas turhassa aktiivimallin koulutuksessa!!!!!!!!!!

Yngwie Malmsteen
15.04.2018 |

pari viikkoa teoriaa ja sitten 2 kk työharjoittelua työpaikalla, jonne oikeasti ihmiset hakevat viikon koulutuksella sisään ja suoraan töihin, me työkkärin paska-porukka sen sijaan saamme tehdä 2 kk ilmaista työtä ja sitten tod.. näk. taas työttömäksi eikä kukaan ota töihin, kuka nyt työkärin kursssin jälkeeen ottas töihin ei kukaan!!!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinne luo uuden systeemin

Vierailija
22/25 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivimallia on kehitettävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yngwie Malmsteen kirjoitti:

olin vuoden jo työtön sitten kurssille, mutta se on 3 kk kurssi, vono saada sitten palkkatukea työllistymiseeen kun sellainen lappukin on, tosin en tiedä miten tuo kurssi vaikuttaaa siihen?

Vono?

itsellekin kalahti korvaan tuo vono

Vierailija
24/25 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto on ottaa se alenema 4,65 % vastaan, jos ei halua tehdä mitään. Ymmärrän heitä, jotka eivät pääse mihinkään, en muita. 18 tuntia työtä 65 päivän aikana ei ole ylivoimaista. Esim. lumityöt, puutarhatyöt, ikkunanpesu ym. ovat helppoja.

Et kyllä tajua mitään!

Kukaan työantaja ei ota noin lyhyeksi aikaa ketään töihin ja sitäpaitsi tuntipalkan pitää olla tietyn suuruinen. Liian matala tuntipalkka ei TE-toimistolle kelpaa!

Tiedän tuon kaiken. Laitoin kaupan ilmoitustaululle lapun. Tarkistin tessit ja pyysin sen mukaista palkkaa. Nyt olen tehnyt kaikenlaista. Moni haluaa lyhytaikaista apua. Yllätyin itsekin. Ja huom. TE-toimisto ei palkkaa tarkista vaan maksaja, Kela tai työttömyyskassa.

Voi myös työllistyä kevytyrittäjänä, esim. Ukko.fi. Kukahan tässä ei tajua mitään?

Missä päin Suomea olet? Kuinka paljon pyydät tuntipalkkaa? Minulla on runsaasti kotitöitä ja pihatöitä ja kellarin siivousta, ikkunoiden pesua, joita voisin jonkun palkata tekemään esim. 8-12h/kk ainakin näin kesäaikaan.

Vierailija
25/25 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosionomi kirjoitti:

tiedättekö työttömät mitä.... minä oikein nautin kun näen työttömien kärsivän leipäjonoissa

kun itselläni on parempi auto kuin suurimmalla osalla suomalaisia

Siinähän nautit. Tulen vielä joku päivä ja poltan sen ihan vain asenteesi takia etkä saa minulta lantin lanttia. Voi olla että kämppä lähtee samalla sytykkeellä. Joten jatka vain mollaamistani, kiusaamistani ja kaikkea muuta kivaa. Tiedätpähän nyt mitä tuleman pitää. Tiedätpähän nyt mitkä ovat tekosi seuraukset.