taas turhassa aktiivimallin koulutuksessa!!!!!!!!!!
pari viikkoa teoriaa ja sitten 2 kk työharjoittelua työpaikalla, jonne oikeasti ihmiset hakevat viikon koulutuksella sisään ja suoraan töihin, me työkkärin paska-porukka sen sijaan saamme tehdä 2 kk ilmaista työtä ja sitten tod.. näk. taas työttömäksi eikä kukaan ota töihin, kuka nyt työkärin kursssin jälkeeen ottas töihin ei kukaan!!!!!!
Kommentit (25)
Hae sitten viikonkoulutuksella sisään äläkä siinä valita.
tiedättekö työttömät mitä.... minä oikein nautin kun näen työttömien kärsivän leipäjonoissa
kun itselläni on parempi auto kuin suurimmalla osalla suomalaisia
Sillähän tämä pelleily loppuu että työttömät eivät enää alistu. Hetken se toki kirpaisee, mutta toivoisin sen verran solidaarisuutta että jokainen työtön voisi vaikka jonkin aikaa inkiä jo ennestään minimaalisesta kulutuksesta ja ottaa karenssi vastaan. Vain sillä tavoin tämän maan päättäjät ja työväestö saadaan ruotuun.
Katsokaas ei pidä alistua joksikin vajaaälyiseksi heittopussiksi, siitähän ne sadistit nauttivat. Ei pidä alistua.
No miksi sinä et hae sillä viikon koulutuksella sinne töihin?
Ihan ihme valitusta!
Tympii tämä työttömien jatkuva uhriutuminen.
sosionomi kirjoitti:
tiedättekö työttömät mitä.... minä oikein nautin kun näen työttömien kärsivän leipäjonoissa
aika harvalla sosionomilla on esim Jaguaaria tai Bentleytä...
Toinen vaihtoehto on ottaa se alenema 4,65 % vastaan, jos ei halua tehdä mitään. Ymmärrän heitä, jotka eivät pääse mihinkään, en muita. 18 tuntia työtä 65 päivän aikana ei ole ylivoimaista. Esim. lumityöt, puutarhatyöt, ikkunanpesu ym. ovat helppoja.
tuleeko se 65 päivän sääntö taa voimaan kun lopetan työarjoittelun joka kestää 3 kk, vai onko tän vuoden työt sitten tehty ja ei tue rangastusta?
sosionomi kirjoitti:
suomessa halpakin auto voi tehdä vaikutuksen, mutta esim ulkomailla sama auto ei sitten säväytäkään
Vierailija kirjoitti:
Ja olet työtön syystä, että?!
Aika monella on esteenä ikä ja sairaus, muttei tarpeeksi sairas eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on ottaa se alenema 4,65 % vastaan, jos ei halua tehdä mitään. Ymmärrän heitä, jotka eivät pääse mihinkään, en muita. 18 tuntia työtä 65 päivän aikana ei ole ylivoimaista. Esim. lumityöt, puutarhatyöt, ikkunanpesu ym. ovat helppoja.
Et kyllä tajua mitään!
Kukaan työantaja ei ota noin lyhyeksi aikaa ketään töihin ja sitäpaitsi tuntipalkan pitää olla tietyn suuruinen. Liian matala tuntipalkka ei TE-toimistolle kelpaa!
Yngwie Malmsteen kirjoitti:
tuleeko se 65 päivän sääntö taa voimaan kun lopetan työarjoittelun joka kestää 3 kk, vai onko tän vuoden työt sitten tehty ja ei tue rangastusta?
Tulee voimaan.
sosionomi kirjoitti:
Tullee sinullekin Itku pitkästä pierusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä tajua mitään!
Kukaan työantaja ei ota noin lyhyeksi aikaa ketään töihin ja sitäpaitsi tuntipalkan pitää olla tietyn suuruinen. Liian matala tuntipalkka ei TE-toimistolle kelpaa!
Tiedän tuon kaiken. Laitoin kaupan ilmoitustaululle lapun. Tarkistin tessit ja pyysin sen mukaista palkkaa. Nyt olen tehnyt kaikenlaista. Moni haluaa lyhytaikaista apua. Yllätyin itsekin. Ja huom. TE-toimisto ei palkkaa tarkista vaan maksaja, Kela tai työttömyyskassa.
Voi myös työllistyä kevytyrittäjänä, esim. Ukko.fi. Kukahan tässä ei tajua mitään?
olin vuoden jo työtön sitten kurssille, mutta se on 3 kk kurssi, vono saada sitten palkkatukea työllistymiseeen kun sellainen lappukin on, tosin en tiedä miten tuo kurssi vaikuttaaa siihen?
Ei auta. Aloituksessasi on liian vähän huutomerkkejä. Ei mene läpi.
Yngwie Malmsteen kirjoitti:
olin vuoden jo työtön sitten kurssille, mutta se on 3 kk kurssi, vono saada sitten palkkatukea työllistymiseeen kun sellainen lappukin on, tosin en tiedä miten tuo kurssi vaikuttaaa siihen?
Vono?
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Aloituksessasi on liian vähän huutomerkkejä. Ei mene läpi.
mitäs ne huutomerkit haittaa?
työkärin kursseilta vallmistuneita pidetään täysin idiootteina, kukaan eii halua teitä töihin koska olette paskaporukkaa!