Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo aloittaneet parvekekauden?

Vierailija
15.04.2018 |

On niin aurinkoista ja lämmintä, että olen :)

Mitä parvekeremppaa ja uutta laitatte tänä vuonna? Entä kasvivalikoima?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun ei ole parveketta. Terassikauden avaukseen menee vielä tovi, on niin paljon lunta.

Vierailija
2/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla, vtuttaa kun lattioille tulvi räystäsputkesta vettä ja toissakesänä hankitut isot juuttimatot kastui aika lailla kokonaan. Nyt tiedä onko ne enää käyttökelpoisia ja ovat kulmista käpristyneetkin. Uudet huonekalut on kyllä viimekesältä.

Täytyisi imuroida ja pestä pintoja....lasitukset myös. Tilaa yht.n.15-20m2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avattiin terassikausi eilen.

Terassin lattia ja pöytäryhmä kuuratattiin puhtaiksi ja pöydällä, riippuamppeleissa ja isoissa lattiaruukuissa on helmililjoja, narsisseja, krookuksia ja orvokkeja.

Grillattiin chorizo- ja lammasmakkaroita kaasugrillillä. Avattiin skumppa kevätauringon lämmittäessä.

Vierailija
4/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avannut, en remppaa enkä laita uutta

Vierailija
5/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parvekkeella tekee? Ei mitään. Joskus käy seisomassa vähän aikaa tai istumassa 20 sekuntia. Parveke on vain hyvä olla olemassa, mutta ei sille mitään käyttöä ole.

Vierailija
6/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin terassi kuin parvekkeen :)

Vierailija
7/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Pitäisi ostaa sinne laatat pesun jälkeen ja saada se jotenkin viihtyisäksi kukilla ja kasveilla + joku kiva kalusto hommata ja/tai auringonottolavitsa:)  t. juuri muuttanut sinkku

Vierailija
8/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä parvekkeella tekee? Ei mitään. Joskus käy seisomassa vähän aikaa tai istumassa 20 sekuntia. Parveke on vain hyvä olla olemassa, mutta ei sille mitään käyttöä ole.

Minä nukun siellä, sillä ilma on raikkaampi kuin sisällä. Näin olen tehnyt vuoden ympäri jo parin vuoden ajan.

Vierailija
9/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nukun siellä, sillä ilma on raikkaampi kuin sisällä. Näin olen tehnyt vuoden ympäri jo parin vuoden ajan.

Nukutko untuvapussissa ja onko lämmitystä? Kesällä olen parvekkeella nukkunut, mutta en talvella.

Vierailija
10/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvatan paljon vihanneksia, mansikoita jne. parvekkeella. Samoin olen tehnyt parvekkeelle "olopesän" jossa oleskelen, luen kirjaa, teen töitä ja milloin mitäkin. Lisäksi tietysti kuivaan pyykkiä ja teen kaikkea mahdollista kuten juon kahvit, syön jne.

Vierailija
11/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän paskanen koko parveke. Autoista tullutta musta paskaa täynnä.

Vierailija
12/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä. Pitäisi ostaa sinne laatat pesun jälkeen ja saada se jotenkin viihtyisäksi kukilla ja kasveilla + joku kiva kalusto hommata ja/tai auringonottolavitsa:)  t. juuri muuttanut sinkku

Sama! Ensimmäinen kesä uudella parvekkeella ja mahdoton kutina laitella :D

Vierailija
13/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin parvekekauden kolmisen vuotta sitten samalla kun aloitin savuttoman elämän.

Vierailija
14/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatto viritetty. Suunnitelmissa, että jos ehtisi, niin laittaa vaikka hernettä ja tomaattia kasvamaan. Alkaa varmaan tulemaan jo kiire. Viime vuotinen ruohosipuli näyttää hieman elonmerkkejä parvekkeella; luulin täysin pakastuneen.

Vierailija
15/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippumatto viritetty. Suunnitelmissa, että jos ehtisi, niin laittaa vaikka hernettä ja tomaattia kasvamaan. Alkaa varmaan tulemaan jo kiire. Viime vuotinen ruohosipuli näyttää hieman elonmerkkejä parvekkeella; luulin täysin pakastuneen.

Minulla tuli viime kesänä tosi herkullisia herneitä ja laitan tänäkin kesänä! Mitä tomaattia olet saanut menestymään? Jännitän, onko minulla säilynyt mitään talven yli kun olivat niin pienissä astioissa. Pari vuotta sitten olivat isommissa niin kaikki talvehtivat tosi hyvin :)

Vierailija
16/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip oo parveketta, mutta piha on. Vähän on jo kasveja kasvamassa, pitäisi aloittaa yrttien esikasvatus.

Lumet lapioin jo pois viime viikolla ja aloitin grillikauden. 

Sinkkumies

Vierailija
17/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eip oo parveketta, mutta piha on. Vähän on jo kasveja kasvamassa, pitäisi aloittaa yrttien esikasvatus.

Sinkkumies

Kokeiletko joka vuosi uusia kasveja vai laitatko aina samat?

Vierailija
18/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kokeiletko joka vuosi uusia kasveja vai laitatko aina samat?

Samoja laitan ne mitkä koen hyviksi. Esim. viimevuonna oli rakuunaa, eikä enää koskaan. Mä tykkään siitä kuivattuna esim. munakkaissa, mutta tuoreena maistui omasta mielestäni aivan saippualle.

Kokeilen myös aina uusia. Mä katsoin, että skottisipulit nousevat (viimevuotiset) aivan vihreinä ylös. Saapi nähdä mitä käy, mutta yleensä mä tykkään kääntää penkit, etteivät valmiit rikkaruohot saa etumatkaa.

Sinkkumies

Vierailija
19/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tekstiilit (kankaat) eivät homehdu kostealla parvekkeella?

Vierailija
20/33 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassi on vielä aika luminen. Suurimman osan päivästä varjon puolella. Perjantaina lapioitiin grillipaikallw käytävä ja aloitettiin grillikausi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan